MVV algemeen

18 juni 2021 20:32
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV algemeen #7201

Brncic schreef : Nieuwe technische staf, nieuwe hoofdsponsor, nieuwe td, en allemaal niet uit het bekende netwerk. De NOW blijft zonde, maar deze ontwikkelingen stemmen mij wel positief. Ronny van Geneugden is ook niet de eerste de beste. Hij kent de Belgische markt, Wels de Nederlandse. Daar kan best eens een aardige selectie uit komen!


Inderdaad helemaal mee eens! Ik zie toch echt wel overall stappen vooruit, ondanks af en toe een onnodige stap terug. Chapeau aan allen die onze club vooruit proberen te helpen!

Ben benieuwd wat de Noor-tegenstanders hier weer tegen hebben. Te licht? Te veel verschillende werkgevers? Een veredelde B-trainer? Of zullen ze het NOW-bandje nog een keer afdraaien? Tot nu toe blijft het gelukkig stil

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 21:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #7202
Duin ,
Je praat over een kwart miljoen of het snoepjes zijn van de Lidl ,wat belet je om MVV te helpen met een paar grijpstuivers...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 21:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
MVV algemeen #7203
Ik ben blij met de komst van Van Geneugten. En op dit punt zullen de meningen ook weer verschillen. Maar laten we wel wezen:

Wie hoopte op vernieuwing binnen MVV en wie af wilde van het ons-kent-ons-sfeertje die zou tevreden moeten zijn over de ontwikkelingen van de afgelopen tijd. Nieuwe directeur, nieuwe TD, nieuwe trainer, nieuwe assistent-trainer, nieuwe hoofdsponsor, openstelling voor investeerder, betere samenwerking met supporters, nieuwe hoofdcateraar, nieuwe ruimte businessclub, verbeterde website. Niet niks, lijkt me.

Critici hebben zeker ook een punt. Zeker wat betreft de onhandige en onprofessionele NOW-afhandeling. MVV zou meer financiële armslag hebben gehad en nog meer stappen hebben kunnen maken met twee of twee-en-een-halve ton meer. En de transparantie zou beter kunnen, al begrijp ik dat je de vuile was niet nadrukkelijk altijd hoeft buiten te hangen.

Kortom: het gaat niet om voor- en tegenstanders. Iedereen wil de club structureel verdere en snellere stappen zien nemen. Pessimisten/critici hebben meestal gelijk, maar optimisten genieten meer van de gegeven situatie. Wat is beter? Verzand niet in overdreven pessimisme en wees ook niet overdreven optimistisch naïef. De waarheid ligt in het midden.

Ik vind de pluspunten overheersen, dat mag duidelijk zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Bieske, Belgske, Lassie80, Kay, Brncic, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 21:59
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #7204
Bokkedprongen hou eens op met je gezeik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 22:05
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV algemeen #7205
Om mensen een idee te geven hoeveel 250.000 euro is

Dat verdienen 10 volwassenen in een jaar bv als Zzp er ,in de schoonmaak ,in de zorg ,horeca , als winkel personeel enz en dit doet 2-3 van de inwoners van Nederland .

Daar betalen ze van hun huur van hun huis ,het onderhoud van hun gezin ,de belastingen , de zorg kosten , het onderwijs van hun kinderen , het iidmaarschap van een vereniging ,internet ,telefoon ,auto , enz en houden ze dan iets over ? bloemetje voor hun vrouw ? ijsje voor hun kinderen of verjaardag ,entre kaartje voor MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 22:13
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #7206
Als je het merendeel van de posts in dit topic in plaats van ze serieus te nemen gewoon als satire leest zie je een fenomenaal cabaretprogramma ontstaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2021 22:24
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV algemeen #7207
Ik lees hier meermaals op dit forum dat men Veer Zien MVV kan steunen.
Ik vraag me af wat V Z MVV eigenlijk is en wat het doet.
Aangezien ik wat ver woon om de wedstrijden van MVV te zien, een 3 tal per seizoen lukt me wel, wil ik MVV wel steunen met
een of ander lidmaatschap.
Groetjes uit Lier
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 01:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV algemeen #7208

Kloeteklaos schreef : Als je het merendeel van de posts in dit topic in plaats van ze serieus te nemen gewoon als satire leest zie je een fenomenaal cabaretprogramma ontstaan.


Het verbaast mij dat sommige het “ons-kent-ons” riedeltje nog niet uit het onderste laatje van het nachtkastje halen gezien Ron en Ronny. Ik bedoel, dit is puur doorgestoken kaart als je het zo bekijkt!

Verder ga ik op mijn knietjes voor de post van Frank. Niets aan toe te voegen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 01:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #7209

bokkesprongen schreef : Om mensen een idee te geven hoeveel 250.000 euro is

Dat verdienen 10 volwassenen in een jaar bv als Zzp er ,in de schoonmaak ,in de zorg ,horeca , als winkel personeel enz en dit doet 2-3 van de inwoners van Nederland .

Daar betalen ze van hun huur van hun huis ,het onderhoud van hun gezin ,de belastingen , de zorg kosten , het onderwijs van hun kinderen , het iidmaarschap van een vereniging ,internet ,telefoon ,auto , enz en houden ze dan iets over ? bloemetje voor hun vrouw ? ijsje voor hun kinderen of verjaardag ,entre kaartje voor MVV .


Jij kunt beter een Roda supporter worden of zijn. In Kerkrade zijn ze meester in het spel om steun te vragen. Wellicht waren de tegeltjes in de toiletten niet toereikend voor de gemiddelde Roda supporter en moet de huur met 40% omlaag. Want ja, je zal maar moeten kakken in een gemeente waar ze liever een toeslag voor zorgbehoevende mensen schrappen om een voetbalclub in leven te houden. Desalniettemin prijs ik de post van Frank net zoals Lijntje. Tot snel mannen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 07:15
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV algemeen #7210

Liersesup schreef : Ik lees hier meermaals op dit forum dat men Veer Zien MVV kan steunen.
Ik vraag me af wat V Z MVV eigenlijk is en wat het doet.
Aangezien ik wat ver woon om de wedstrijden van MVV te zien, een 3 tal per seizoen lukt me wel, wil ik MVV wel steunen met
een of ander lidmaatschap.
Groetjes uit Lier


Veer Zien MVV is een organisatie opgericht door supporters om MVV te steunen. Zij hebben o.a. afgelopen jaren de catering in het stadion verzorgd. Daarnaast kun je ook donateur worden voor 10 (of meer) euro per maand en kun je het doel waaraan het geld uitgegeven moet worden bepalen (jeugdopleiding/1e elftal/supporterszaken). Meest recent heeft VZMVV bijgedragen aan het financieren van cursussen voor jeugdtrainers en het nieuwe ticketingsysteem. Deze mannen leveren ontzettend goed werk en zijn meerdere malen op rij de grootste 'sponsor' van MVV geweest.

Meer info: veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 09:21
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV algemeen #7211
Met de nodige moeite toch mijn kaart weten te verlengen,

Heb er super veel zin in om weer te kunnen gaan.

Met zijn allen kunnen we er een mooi seizoen van maken, laten we vooral stoppen met elkaar aan te vallen en weer 1 front vormen, samen als 12e man achter onze jongens gaan staan, zodat de tegenstanders met knikkende knieën naar de Geusselt komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, johan, opadiehard, Bromsnor-West

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 14:18 19 juni 2021 14:19 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #7212

tuutsje schreef :

bokkesprongen schreef : Om mensen een idee te geven hoeveel 250.000 euro is

Dat verdienen 10 volwassenen in een jaar bv als Zzp er ,in de schoonmaak ,in de zorg ,horeca , als winkel personeel enz en dit doet 2-3 van de inwoners van Nederland .

Daar betalen ze van hun huur van hun huis ,het onderhoud van hun gezin ,de belastingen , de zorg kosten , het onderwijs van hun kinderen , het iidmaarschap van een vereniging ,internet ,telefoon ,auto , enz en houden ze dan iets over ? bloemetje voor hun vrouw ? ijsje voor hun kinderen of verjaardag ,entre kaartje voor MVV .


Jij kunt beter een Roda supporter worden of zijn. In Kerkrade zijn ze meester in het spel om steun te vragen. Wellicht waren de tegeltjes in de toiletten niet toereikend voor de gemiddelde Roda supporter en moet de huur met 40% omlaag. Want ja, je zal maar moeten kakken in een gemeente waar ze liever een toeslag voor zorgbehoevende mensen schrappen om een voetbalclub in leven te houden. Desalniettemin prijs ik de post van Frank net zoals Lijntje. Tot snel mannen.


Volgens miech is bokkesprongen geine ‘halve’, mer gewoen unne ganse MVV-fan. En motte de directieleden vaan 18 ieredivisieclubs en 19 ierste divisieclubs (die allemoal NOW hubbe aongevroag) volgens dees redenatie n seizoenskaart vaan **da goan aonsjaffe;) .

So be it, ch hoop dat de hei zier gewaardeerde critici ongeliek goan kriege, dat vr financieel gezond blieve onder de huidige directeur en dat vr ierste weure of promoveren via de playoffs. Op t momint sjat ch de kansen doarop eve groet es op de EK-titel, mer gere krijg iech 2x ongeliek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2021 14:56
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #7213

Hill28 schreef :

tuutsje schreef :

bokkesprongen schreef : Om mensen een idee te geven hoeveel 250.000 euro is

Dat verdienen 10 volwassenen in een jaar bv als Zzp er ,in de schoonmaak ,in de zorg ,horeca , als winkel personeel enz en dit doet 2-3 van de inwoners van Nederland .

Daar betalen ze van hun huur van hun huis ,het onderhoud van hun gezin ,de belastingen , de zorg kosten , het onderwijs van hun kinderen , het iidmaarschap van een vereniging ,internet ,telefoon ,auto , enz en houden ze dan iets over ? bloemetje voor hun vrouw ? ijsje voor hun kinderen of verjaardag ,entre kaartje voor MVV .


Jij kunt beter een Roda supporter worden of zijn. In Kerkrade zijn ze meester in het spel om steun te vragen. Wellicht waren de tegeltjes in de toiletten niet toereikend voor de gemiddelde Roda supporter en moet de huur met 40% omlaag. Want ja, je zal maar moeten kakken in een gemeente waar ze liever een toeslag voor zorgbehoevende mensen schrappen om een voetbalclub in leven te houden. Desalniettemin prijs ik de post van Frank net zoals Lijntje. Tot snel mannen.


Volgens miech is bokkesprongen geine ‘halve’, mer gewoen unne ganse MVV-fan. En motte de directieleden vaan 18 ieredivisieclubs en 19 ierste divisieclubs (die allemoal NOW hubbe aongevroag) volgens dees redenatie n seizoenskaart vaan **da goan aonsjaffe;) .

So be it, ch hoop dat de hei zier gewaardeerde critici ongeliek goan kriege, dat vr financieel gezond blieve onder de huidige directeur en dat vr ierste weure of promoveren via de playoffs. Op t momint sjat ch de kansen doarop eve groet es op de EK-titel, mer gere krijg iech 2x ongeliek.


Mijn redenatie is dat er nu wel genoeg gezegd is over het mislopen van de Now. Ik word een beetje moe van al dat kakken.

Laten we vooruit kijken aub. We hebben net een nieuwe technisch manager aangetrokken met een behoorlijk CV en ervaring. Ik ben oprecht benieuwd wat deze voor ons gaat betekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Burgundian043, M-MVV, Bungee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2021 02:31 20 juni 2021 02:32 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV algemeen #7214
Ik vind dat in de rubriek 'MVV algemeen' over erg veel verschillende onderwerpen gesproken wordt. Voor al die verschillende onderwerpen zouden nieuwe, aparte rubrieken / discussieonderwerpen moeten worden geopend.

Maar om de een of andere reden doet of durft de bedenker van een nieuw discussieonderwerp dat niet. Waarom is er geen apart discussieonderwerp over onze nieuwe trainer, over onze nieuwe technische directeur, over de mislukte NOW-aanvraag van Noor (eh... daar heb ik nu geen behoefte meer aan; als ik de letters NOW in een bijdrage zie, denk ik: wanneer vhoydt het gezeur over deze misstap eens op?)? Dat zou toch veel overzichtelijker zijn?

Zonder nieuwe rubrieken / discussieonderwerpen begint dit fantastische MVV-discussieforum toch wel wat weg te krijgen van het ongeordende prikbord van een of andere club uit het oosten van Zuid-Limburg, waarin allerlei berichten over verschillende onderwerpen onoverzichtelijk worden geplaatst zonder rubrieksindeling,

Misschien is daarom een (tijdelijk?) slotje op de Mvvfans-forumdiscussierubriek een goed idee, in de hoop dat MVVfans.nl-deelnemers van dit forum het wel aandurven nieuwe rubrieken / discussie-onderwerpen te starten.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, peeke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2021 09:22
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #7215
Weet iemand wanneer de trainingen weer beginnen en wat de trainingstijden zijn? Mag je de trainingen bijwonen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.212 seconden