MVV algemeen

29 juli 2021 19:49
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #7246
Ik zal eerlijk zijn, ik ben bang dat ze aan mij dit jaar geen kaart kwijt komen.
Er gebeurt van alles bij de club maar naar mijn gevoel te veel zaken die het daadwerkelijke plaatje maskeren. Alles wordt momenteel maar uitbesteed en waar de kracht van de club ligt wordt helemaal vergeten, de vrijwilligers. Het is zeker dat met alleen vrijwilligers je nooit / niet snel de zo gewenste stap naar boven zult maken. Maar voor mijn gevoel is veer zien mvv wat te eenvoudig aan de kant geschoven ten gunste van een externe cateraar. Er wordt gezegd dat het in goed overleg gebeurd is, echter heb ik er vraagtekens bij.
Ernaast ook het voetbal zelf, lager kunnen we niet zakken maar met prof voetbal heeft het weinig te maken als zelfs al derde divisie Zweden beter betaald dan onze club.

Als laatste de onzekerheid rondom covid, speelt voor mij ook mee. Na de afgelopen twee seizoenen wil ik graag ook weer eens waar voor mijn geld krijgen zonder de kans dat ik straks weer een sppnser ben zoals afgelopen seizoen en er niets voor terug krijg als er weer een lock down komt en erna pas ik voor de testmaatschappij.

Op dit moment weegt mijn wegscheel richting niet verlengen en ben bang dat het na een kleine 30 jaar toch een keer over is of er moet een enorme verrassing uit de hoge hoed gaan komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2021 20:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #7247
De Lange ,persoonlijk vond ik de verenigingen achter de verkooppunten van drank heel gezellig en biinddend voor een volksclub uit Maastricht maar ook ik heb hier mijn twijfels over hoe dit besluit is genomen .

Ook vind ik dat alles achter gesloten deuren gebeurt en ook dit hoort niet bij een volksclub .Ook van Veer Zien Mvv hoor je niets ,ik vraag me vaak af waarom doneer ik iedere maand ? Hoeveel seizoens kaarten zijn er verkocht ?vorig jaar stond er een dag teller .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 11:28
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #7248
precies dat met die verenigingen, dat is de kracht van de stad Maastricht. Kijk eens op hoeveel evenemenenten in Maastricht, de vrijwilligers hand en spandiensten leveren voor hun clubkas. Op deze manier kwam je ook op een informele manier in aanrakingen met diverse verenigingen.

Al deze uitbestedingen, ook al schuif je het onder de noemer profesionaliseren voelen voor mij niet goed. Naar mijn idee legt de club daar geld op bij. Ook al wordt er nog zo'n mooi persbericht bij geschreven, het klopt gewoon niet naar mijjn gevoel.

Daarom ook nog steeds mijn twijfels om te verlengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 11:40 30 juli 2021 11:43 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #7249
Maosbrögk...

Ik onderstreep jouw hele post. Als je een doel hebt en 2500 sk uitspreekt en vervolgens supporters die je wil overhalen, niet meeneemt in de route naar dat doel, wordt het een moeilijk verhaal. Weet niet hoe lang het geleden is dat mvv zoveel kaarten heeft verkocht ? Vorig jaar werden honderden steunkaarten meer verkocht door een lage prijs. Wel duidelijk mede door de Angel side en niet door mvv zelf. Met corona nog niet eens voorbij, ga je vervolgens terug naar entreeprijzen van pre corona en ik denk dat ze hiermee hun hand toch hebben overspeelt en dit een jaar te vroeg hebben gedaan. Zeker met ook nog toegangstesten in het verschiet.

Als er geen geld is om met nieuwe spelers positivisme te voeden (acht! huurspelers en "jeugd"spelers die enkel goed zijn voor de breedte), oefenwedstrijden die een slecht gevoel geven, geen (social) content/commerciële acties, geen nieuwe sponsoren presenteert, nog niet eens een simpele sk teller op de hoofdsite, hoe wil je dan in godsnaam meer mensen aantrekken. Alweer is het de Angel side die (de kar) trekt in Maastricht en met de duokaart actie vele kaarten extra verkoopt. MVV blijft commercieel gezien ver achter bij de vele positieve woorden over dan met name randzaken in blogs. Oh ja, natuurlijk, nieuw ticketsysteem, de businessruimte wordt aangepakt, 'n nieuwe partij in de catering, andere uitbestedingen en gisteren weer 'n heel artikel over de academy en hoe hoe men daar bezig is. Maar daar kijken mensen niet naar bij de keuze van een kaart.

Dus nee, je hebt niks gemist.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 11:43
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV algemeen #7250

De_Lange schreef : precies dat met die verenigingen, dat is de kracht van de stad Maastricht. Kijk eens op hoeveel evenemenenten in Maastricht, de vrijwilligers hand en spandiensten leveren voor hun clubkas. Op deze manier kwam je ook op een informele manier in aanrakingen met diverse verenigingen.

Al deze uitbestedingen, ook al schuif je het onder de noemer profesionaliseren voelen voor mij niet goed. Naar mijn idee legt de club daar geld op bij. Ook al wordt er nog zo'n mooi persbericht bij geschreven, het klopt gewoon niet naar mijjn gevoel.

Daarom ook nog steeds mijn twijfels om te verlengen.


Nou dat heeft ons veel succes gebracht de afgelopen jaren (met alle en diep respect voor de vrijwilligers)
Als de invulling van de catering een rol speelt in je keuze voor een seizoenskaart, zou ik er zeker van afzien. (Behalve dan als er geen bier meer wordt geschonken, dan wordt het relevant)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 12:13
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #7251

Duin schreef :
Nou dat heeft ons veel succes gebracht de afgelopen jaren (met alle en diep respect voor de vrijwilligers)
Als de invulling van de catering een rol speelt in je keuze voor een seizoenskaart, zou ik er zeker van afzien. (Behalve dan als er geen bier meer wordt geschonken, dan wordt het relevant)


Ik kan het niet bewijzen maar ik denk dat de inzet vanuit Veer zien MVV meer zal hebben opgebracht dan dan dat dit loopt via een externe partij. Ernaast heb je een gunfactor, door Veer zien MVV werd zoals gezegd ook de clubkas gespekt van andere vereningen. Echter als je mijn eerdere post hebt gelezen, kun je zien dat er bij mij meer speelt dan alleen deze uitbestedingen.

In het kort, er worden teveel rookgordijnen opgehangen met goed nieuws shows maar daar waar het echt om draait, daar hoor je niets over. Er wordt voor mijn gevoel te veel met geld gesmeten naar externe partijen onder het mom van profesionalisering en voornamelijk daar wringt bij mij de knoop icm met weer een seizoen wellicht steunpilaar zijn aan een commerciele organisatie en er niets voor terug krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 12:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
MVV algemeen #7252
VZM heeft een fantastische basis gelegd voor de club op meerdere vlakken , catering , donateurs en noem maar op
Zonder winst bejag , iedere euro terug naar de club . Voor Yvey stond er ook een goedlopende catering activiteit die ze zo kunnen overnemen ( in de gracht)
Het Maastrichtse verenigingsleven deelde ook mee in de opbrengsten en dat is het volgende pluspunt van het opzet van VZM

Yvey gaat echt geen eigen personeel in de grachten zetten dat is niet te betalen , dus ik hoop dat het zelfde concept ( verenigingen) weer worden ingezet en dus profiteren . Wellicht kan Yvey iets upgraden in de gracht met andere zaken , dat zullen we zien, de prijs voor de consumptie gaat wel met 15-20% omhoog dat is een feit !

De winst voor MVV van Yvey zit het in het feit dat de BC wordt aangepakt en geupgrade door Yvey , daar moet MVV wel een 10 jarig contract voor afsluiten met Yvey als partner en daar kunnen daarnaast ook andere events buiten het voetbal worden gehouden. Tevens deelt MVV mee in een stukje bonus bij behalen van een bepaalde omzet , dat is ook extra en een vaste fee is toegezegd aan inkomsten ( gracht)

Daarnaast wordt het hele gebeuren door een proffesional van Yvey aangestuurd en gerund zo ook bij VVV en Roda en daar zijn ze tevreden over Yvey zo er ik weet , dus gaan wij dat bij MVV ook wel worden denk ik

De betere deal , upgrade etc wordt gewoon betaalt uit de omzet en de extra omzet door events , ik hoop dat verenigingen mee kunnen blijven profiteren en ik hoop dat VZM een supportershome geregeld krijgt voor alle supporters want dat is er ook niet .

Daarnaast moet VZM waardevol blijven en leading als het gaat om een bepaalde manier van inkomsten genereren want alleen donateur is "te weinig" de zichtbaarheid zal er moeten blijven en zoals gezegd VZM heeft dat fantastisch gedaan , daar ben ik fan van . Ook de Angel Side heeft wederom fantastisch werk geleverd als het gaat om extra kaarten . Dat zijn positieve ontwikkelingen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 13:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV algemeen #7253
Ik ken de ins-en-outs van het contract niet, maar ik vind het dubieus om als voetbalclub een 10-jarig contract af te sluiten. Zeker op een gebied waar je als club cash vandaan haalt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 13:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV algemeen #7254

Sjotelsplak schreef : Ik ken de ins-en-outs van het contract niet, maar ik vind het dubieus om als voetbalclub een 10-jarig contract af te sluiten. Zeker op een gebied waar je als club cash vandaan haalt.

Dat vind ik wel verklaarbaar. Die partij gaat investeringen doen - oa in de business club - en daar heb je een terugverdienperiode voor nodig. dat zal bij MVV wat langer zijn dan bij Ajax.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2021 14:03 30 juli 2021 14:05 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV algemeen #7255

Boschpoort schreef :

Sjotelsplak schreef : Ik ken de ins-en-outs van het contract niet, maar ik vind het dubieus om als voetbalclub een 10-jarig contract af te sluiten. Zeker op een gebied waar je als club cash vandaan haalt.

Dat vind ik wel verklaarbaar. Die partij gaat investeringen doen - oa in de business club - en daar heb je een terugverdienperiode voor nodig. dat zal bij MVV wat langer zijn dan bij Ajax.

Vanuit het punt van het cateringsbedrijf snap ik dat zeker. Vanuit het punt van MVV, en daar draait het hier om, snap ik dat niet. Het hele cateringsysteem liep en was al opgezet. Een verbouwing van de Businessclub kon met een beetje creatief ondernemerschap ook geregeld worden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 12:48
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #7256
Met nog een week tot de eerste wedstrijd zou je wel verwachten dat MVV hun eigen website op orde heeft.
Alle vertrokken spelers staan er nog op.
Ligt het aan mij of wordt de communicatie naar buiten steeds slechter?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 13:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #7257

mvvke4life schreef : Met nog een week tot de eerste wedstrijd zou je wel verwachten dat MVV hun eigen website op orde heeft.
Alle vertrokken spelers staan er nog op.
Ligt het aan mij of wordt de communicatie naar buiten steeds slechter?


Ik vind de communicatie juist verbeterd. Veel berichten via social media, meer berichten op de website. De spelers zullen wel vervangen worden na de fotopersdag. Dan staat iedereen hetzelfde op de foto.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 14:53
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #7258
Dat denk ik ook, het lijkt wel alsof MVV niks goed kan doen als ik het forum hier lees. Vind ook dat er veel meer gecommuniceerd wordt.

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2021 20:53 01 aug 2021 20:57 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #7259
Vind 't ook niet kunnen dat op nota bene de eigen website van MVV de informatie verouderd is, 't lijkt wel 'n buurtvereniging of amateurclub zo.
Noor vond MVV 'n naar binnen gekeerde club en hopelijk ziet hij ook dat bij 'n miljoenenbedrijf 'n fatsoenlijke website hoort.
Mocht er nog geen budget voor zijn om dat gewoon te doen zoals 't hoort, kan de mankracht die nu voor MVVV Facebook, Twitter en Instagram daar misschien even voor gebruikt worden totdat dat wel goed geregeld is.
Beter voor nu even 1 of 2 goede MVV media kanalen, dan 4 incl 'n slechte website, zou ik zeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 13:11
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #7260
Het proces begint zijn vruchten af te werpen !
Jammer dat de eenjaarsvlieg gevlogen is….
Of ligt het toch aan noon Klaos ?

Hebben we nu gewoon mazzel …?

of begint het beleid van het bestuur en de technische staf waar zoveel kritiek op was toch resultaat en begint het zijn vruchten af te werpen?

Hebben sommigen te snel de messen geslepen en Noor&Co al aan het spit geregen….?

Of moeten we St Gerlach Warrior met zijn bende vaan Ketotsj effe 5 minuten in de Geusselt vesting loslaten om iederen tot de orde te roepen?:P

Ik ben sinds de Trost jaren eindelijk weer eens zeer positief verrast en laat dus alles rustig op me af komen! Vol feduusie..
Het enige waar ik ontevreden over ben, is dat ik niet meer naast boer kan zitten omdat daar de Ultraas zitten…
Maar zelfs dat is meer dan acceptabel als ik zie dat er prachtige sfeer acties zijn die ik zeer gemist heb!
Dus ezzebleef..gein geawhoor euver Noor…
Staank op en zingk veur MVV

Zeet lrb dee noets de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden