MVV algemeen

23 sept 2021 19:54
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7261
Net is de eerste MVV tv magazine geweest. Best vermakelijk om te kijken. Ook dit lijkt de goede kant op te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2021 09:10
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV algemeen #7262
Ik denk dat MVV op dit vlak onder Noor toch wel mooie stappen zet. Eigenlijk zaken die bijna elke club tegenwoordig al heeft, maar zaken die bij MVV nooit opgepakt zijn. Het meer 'naar buiten' treden als club heeft hij daar toch wel echt mee waargemaakt.
Ik kan me niet herinneren dat we ooit eerder zoveel te zien kregen van onze club. Op social media zien we bijna dagelijkse updates rondom trainingen spelers, meestal zijn er meerdere interviews voor en na de wedstrijd en nu dit weer.
Prima stap in de zichtbaarheid en uitstraling van MVV naar buiten toe! Wie weet komt de investeerder er ook nog aan.

En nu niet allemaal gaan zeuren dat hij beter een investeerder kan presenteren :-)
Ik heb het puur over deze kant van zijn plannen.
Op dit vlak vind ik dat de club onder hem in 12 maanden heel wat stappen gezet heeft, dikke voldoende dus!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle, ASR, Burgundian043, Hier menier, Jack Luijten, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2021 13:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
MVV algemeen #7263
De gemeente Maastricht heeft 300 000 euro ter beschikking gestelt voor de Burger Begroting dit houdt in dat iedere inwoner van de stad Maastricht

een voorstel mag doen voor een project wat de burger zelf bepaalt ,daar gaat niet meer over het college van B en W of de gemeente raad .

Bv Vind het Forum MVV Fans wilt een nieuw geluidinstalie in de Geusselt of verwarming op de ttinunes dient men het voorstel in bij burgerbeweging .

As Maandag zijn info ,s in Maastricht Oost ,West ,Noord en Zuid over de het iniatief Burger beweging ,ook vind men info op de site van de Gemeente Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 17:31 22 okt 2021 17:38 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1846
Meer
MVV algemeen #7264
Zoals ik deze week al betoogde is het belangrijk als je commercieel wilt groeien dat je een event programma samen stelt wat je goed op je doelgroep ( je partners) hebt afgestemd . Immers was de titel laatst "Samen maken we stappen "

Daarom had MVV voor 21-10-2021 haar eerste event voor de business partners aangekondigd ( zie tekst hieronder) En bierproeverij met een snack een een stamppot voor € 25,- PP . Tja Ze hadden zich blijkbaar al ingedekt want bij minder dan 20 aanmeldingen ging het niet door.
Nou het event ging niet door omdat er nog geen 5 personen zich hadden aangemeld . Als we het hebben over wat leeft bij partners en wat MVV in dit eerste event aanbiedt dan zit daar hemel en aarde in . En natuurlijk hoeven er geen 150 man te komen maar 40 mensen moet toch goed te doen zijn.
Blijkbaar heeft het team van Noor het jaar waarin geen publiek mocht komen niet goed gebruikt om er achter te komen wat zijn partners willen. Ook voor Yvey is dit een valse start , geen extra inkomsten uit drank en spijs voor die avond . De cateraar gaat zich dit jaar nog wel eens achter de oren krabben .

MVV moet snel koers gaan bepalen en er voor gaan zorgen dat ze met een fatsoenlijk event kalender gaan komen , niet alle events hoeven van het doek te spatten maar een event cancelen omdat er te weinig animo is dat je huiswerk niet goed gedaan hebt. Het past ook allemaal wel met het beeld wat ik schetste afgelopen week , de commercie piept en kraakt en Noor is niet in staat om daar leiding aan te geven dan wel met een fatsoenlijk programma te komen, dat blijkt wederom !

Als er niet snel controle gaat komen op het hele beleid dan voorspel ik gigantische problemen in de 2de helft van het seizoen , en dan vooral met tekorten aan de inkomsten kant , en later met het afhaken van partners die zich niet goed kunnen vinden in het aanbod en vermindering van het aantal partners , die lijn is al ingezet
Het is nog niet te laat , maar het wordt echt tijd voor kwaliteit in plaats van veel blablabla want als we met dit voorbeeld nog niet alle seinen op rood staan en zelfs je partners het massaal laten afweten dan doe je een ding niet goed en dat is de basis , luisteren naar wat mensen willen en wat ze niet willen

Dus samen maken we stappen is een titel die helemaal niet past bij het huidige MVV




Beste business-partner,

Het wordt weer snel tijd om elkaar eens te ontmoeten. Zeker nu de dagen korter worden, de bladeren van de bomen vallen en we binnen al vroeg gezellig bij de open haard zitten. Het is herfst dus de hoogste tijd voor een gezellige Speciaal Bier Proefavond in onze Rabobank Business Lounge van MVV Maastricht.

Wanneer?

Donderdag 21 oktober gaan we elkaar treffen bij MVV. De avond begint om 17.30 uur en duurt tot ongeveer 23.00 uur.

We heten je welkom met een lekkere snack waarna de avond pas echt van start gaat. We hebben een echte biersommelier uitgenodigd die je alles over bier komt vertellen. Heb je dan alsnog vragen? De sommelier weet hier raad mee!

Tijdens deze avond worden overigens niet alleen vier speciaal-bieren geschonken je krijgt ook een passend herfstdiner: overheerlijke stamppot!

De avond wordt in samenwerking met Brand Bier en onze catering-partner YveY georganiseerd, dus kwaliteit gegarandeerd! O ja, de avond gaat definitief door bij minimaal 20 aanmeldingen.

De kosten voor deze gezellige avond bedragen slechts € 25,00.
Tot donderdag 21 oktober!!

MVV Maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 17:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
MVV algemeen #7265
Ik geef het niet graag toe maar ik vrees dat Napoleon hier wel een punt heeft.
Het optreden van Noor afgelopen Praotkaffee vond ik weinig overtuigend en bovendien visieloos en inhoudsloos.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 19:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #7266
Ervan uitgaande dat het verhaal van Napoleon klopt dan is er toch een hoop mis bij de sales/commerciële afdeling van onze club. Op de eerste plaats is de duur van het event veel te lang, er zitten maar liefst 5 1/2 uur tussen aanvangs- en eindtijd.
Ook de datum is niet lekker gekozen, op 20 en 21 oktober werd in het MECC de beurs Limburg Leads (voorheen Bedrijven Kontakt Dagen) gehouden. Deze beurs wordt altijd door veel ondernemers bezocht, misschien had MVV beter daar zelf als exposant gestaan. Gistermiddag was ik zelf bij deze beurs, de belangstelling viel toen heel erg tegen.
Als nog geen 5 mensen zich aanmelden voor zo'n avond mag je je zelf toch de vraag stellen of je je eigen klant wel kent. Ik mag toch hopen dat ze in elk geval nagegaan zijn waarom sponsoren niet gekomen zijn, dit zou toch belangrijke informatie opleveren.

Nee, ik ben verre van gelukkig met de resultaten en de inhoud van het commerciële "beleid" van MVV. Terugkijkend op het jaar onder Noor denk ik dat hij juist het commerciële beleid had moeten outsourcen en de rest in eigen beheer had moeten houden (behalve het tijdig aanvragen van de NOW gelden).
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 20:18
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #7267
dit is n activiteit die je verwacht bij n amateurclub om de sponsors n leuke avond te bezorgen en wat geld in de clubkas te krijgen. De jaarlijkse sponsoravond bij Scharn wordt nog beter bezocht dan dit......
Maar ja goed beschouwd is onze club natuurlijk niet meer dan n veredelde amateurclub.....

Hoe, of en wanneer wordt meneertje Noor beoordeeld/afgerekend op wat ie tot nu toe bereikt heeft buiten alles te outsourcen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 10:41
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
MVV algemeen #7268
Schiet mij maar lek maar ik begin steeds meer een link te leggen naar het mvv onder Goumans en Jongen.
Ook telkens goed nieuws shows om de echte realiteit niet onder ogen te komen en te verbloemen.

Enige verschil is dat er wellicht nu iets meer op het financiële aspect wordt gelet maar met al het uit besteden van onderdelen verlies je ook veel zeggenschap en financiële controle. Die uitbestedingen zullen denk ik wel gemaakt zijn op basis van inkomsten voor de aannemer die dan een x percentage mag betalen.

Ik heb nooit een goed gevoel gehad bij dhr Noor en steeds meer zaken bevestigen dit persoonlijk voor me.
Deze man heeft naar mijn mening nog nooit zijn ware aard laten zien.

Ik hoop dat ik er enorm naast zit met mijn aanname maar mijn gevoel doet anders vermoeden. Helaas voor al het werk van veer zien mvv en alle andere vrijwilligers maar als mijn gevoel juist zit, zie ik het somber in voor onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 13:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2348
Meer
MVV algemeen #7269
Na de wedstrijd tegen ADO is er bij mij iets gebroken.
Ik kan het op dit moment niet meer opbrengen om mvv in thuiswedstrijden te bezoeken ondanks mijn seizoenskaart.
Na meer dan 20 jaar met een uitzondering daar gelaten is de eerste divisie echt niet iets waar je permanent moet verblijven.
Mvv zit buiten en binnen het veld in een heel diepe put waar ik nog net de bodem niet kan zien.
Waar zijn de bestuurders mee bezig,er loopt een grote investering aan mensen en geld buiten het speelveld om.
Kunnen wij dat allemaal wel betalen,een AD,TD EN 3 trainers?
In de huidige structuur vooral financieel lopen wij recht af op een faillissement of jongens laten we lekker ballen in het onderste gedeelte van de eerste divisie.
Alles moet geprofessionaliseerd worden terwijl er helemaal geen geld is om ook maar enigerlei vooruitzichten te hebben om uit de financiële malaise te komen.
Veer zien mvv was het ultieme voor een club als mvv,maar daar moest een aparte organisatie voor komen.
Een AD die al anderhalf jaar bezig is om geld binnen te harken dat er helemaal niet is.
Kijk naar Thal die al snel afhaakte om dat er kwa sponsering niks binnen te halen viel en valt.
Ook vol inzetten op een jeugdacademie lijkt mij een onnodig verhaal.
Hoeveel jeugdspelers vanuit mvv hebben ooit de weg naar het grote geld gevonden.
Als je een speler vanaf zijn 10de in de opleiding hebt zitten laten we eens ruim zeggen tot aan zijn 16de ben je hem indien talent tegen een betaling van een minimale vergoeding heel snel kwijt.
Kijk maar naar die 12 jarige die een balletje hoog hielt bij de camera’s van espn en al direct vertrok naar de jeugdopleiding van psv.
Wat zou een investeerder baat hebben als hij een minderheidsbelang zou hebben binnen het mvvse,in ieder geval geen win/win situatie.
Ik heb al een paar keer in de 54 jaar dat ik nu ging kijken een bijna failliesement mee gemaakt dus weet waar ik over spreek.
Diep respect voor de jeugd die nog altijd massaal achter mvv staat en ook van zich laat horen.
Nogmaals de enigste redding van mvv zou zijn een pak met geld(oud nieuws) maar dat komen ze helaas niet uit zich zelf brengen.
Ik reageer niet meer vaak op Napoleon maar als er maar een kleine 50% procent op waarheid berust zitten we nu al diep in de shit.
Er loopt teveel geld buiten het veld ipv binnen de lijnen,en zie geen enkele vooruitzichten helaas als het huidige beleid word voortgezet.
Kan nog een tijdje door typen maar zal het hier maar bij laten…..succes in de derby komende vrijdag…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 14:16 23 okt 2021 14:19 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #7270

opadiehard schreef : Na de wedstrijd tegen ADO is er bij mij iets gebroken.
Ik kan het op dit moment niet meer opbrengen om mvv in thuiswedstrijden te bezoeken ondanks mijn seizoenskaart.
Na meer dan 20 jaar met een uitzondering daar gelaten is de eerste divisie echt niet iets waar je permanent moet verblijven.
Mvv zit buiten en binnen het veld in een heel diepe put waar ik nog net de bodem niet kan zien.
Waar zijn de bestuurders mee bezig,er loopt een grote investering aan mensen en geld buiten het speelveld om.
Kunnen wij dat allemaal wel betalen,een AD,TD EN 3 trainers?
In de huidige structuur vooral financieel lopen wij recht af op een faillissement of jongens laten we lekker ballen in het onderste gedeelte van de eerste divisie.
Alles moet geprofessionaliseerd worden terwijl er helemaal geen geld is om ook maar enigerlei vooruitzichten te hebben om uit de financiële malaise te komen.
Veer zien mvv was het ultieme voor een club als mvv,maar daar moest een aparte organisatie voor komen.
Een AD die al anderhalf jaar bezig is om geld binnen te harken dat er helemaal niet is.
Kijk naar Thal die al snel afhaakte om dat er kwa sponsering niks binnen te halen viel en valt.
Ook vol inzetten op een jeugdacademie lijkt mij een onnodig verhaal.
Hoeveel jeugdspelers vanuit mvv hebben ooit de weg naar het grote geld gevonden.
Als je een speler vanaf zijn 10de in de opleiding hebt zitten laten we eens ruim zeggen tot aan zijn 16de ben je hem indien talent tegen een betaling van een minimale vergoeding heel snel kwijt.
Kijk maar naar die 12 jarige die een balletje hoog hielt bij de camera’s van espn en al direct vertrok naar de jeugdopleiding van psv.
Wat zou een investeerder baat hebben als hij een minderheidsbelang zou hebben binnen het mvvse,in ieder geval geen win/win situatie.
Ik heb al een paar keer in de 54 jaar dat ik nu ging kijken een bijna failliesement mee gemaakt dus weet waar ik over spreek.
Diep respect voor de jeugd die nog altijd massaal achter mvv staat en ook van zich laat horen.
Nogmaals de enigste redding van mvv zou zijn een pak met geld(oud nieuws) maar dat komen ze helaas niet uit zich zelf brengen.
Ik reageer niet meer vaak op Napoleon maar als er maar een kleine 50% procent op waarheid berust zitten we nu al diep in de shit.
Er loopt teveel geld buiten het veld ipv binnen de lijnen,en zie geen enkele vooruitzichten helaas als het huidige beleid word voortgezet.
Kan nog een tijdje door typen maar zal het hier maar bij laten…..succes in de derby komende vrijdag…..mvrgr Opa.


Merci Peter!
Je ben altijd eerlijk en recht door zee geweest ,
door al die jaren dat ik je als fan ken….( al gauw zo’n 45 tot 50)
Voel me precies ook zo, maar probeer me nog op te richten.
En hou me ook vast door het enthousiasme van de huidige AS
en vooral omdat ik de sjnoetse van jou, Willy,Conny, Herman, Roei Baank…allemaal makkers van weleer zie!
Als dat laatste weg valt…tja….
want van het spel moeten we het al 20 jaar niet hebben met een enkele uitzondering zoals de Trost jaren, thieboutje en nog een paar gasten.

Dus A.U.B. Recht je rug nog een laatste keer en kom a.s. vrijdag ….
Al is het je laatste keer….
Kunnen we tenminste op een fatsoenlijke manier vaarwel zeggen ouwe strijdmakker !
En op gepaste wijze afscheid nemen..
was het niet Kaalheide 74 toen het allemaol begos met de Angelside….?
Met Willy, Diederik, Herman, jij, ik en nog een paar tettemöjle?

Kom op Peter !!! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 14:45 23 okt 2021 14:46 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #7271
Het is triest hoe ik mijn clubje steeds verder in het moeras zie zakken.
Met Noor in de Mvv gelederen komen we niet verder...sterker... onder zijn leiding zijn we tot een abominabel niveau terecht gekomen.
Noor heeft niet kunnen zorgen voor een hoofdsponsor, meer sponsors, een investeerder, personeel loopt allemaal weg, blunder met NOW regeling,geen contacten in de voetbalwereld etc.
Hij heeft alleen maar grootspraak maar totaal niets gepresteerd bij Mvv.

De supporters beginnen Mvv de rug toe te keren, velen kunnen het niet meer opbrengen om een thuiswedstrijd te bezoeken.
Zo'n slechte en zwakke selectie als dit seizoen kan ik me niet eerder herinneren.

Komende thuiswedstrijd ontvangen we Aken noord thuis, normaal een wedstrijd waar je je al weken van tevoren op verheugd , nu sla ik deze wedstrijd met mijn vrienden over.
De kans is groot dat Mvv weer voor schut wordt gezet voor eigen publiek, geen zin om dit mee te maken.
De fanatieke support van de Angel-Side is dit seizoen bewonderenswaardig maar ook deze mannen zakt de moed langzaam in de schoenen.

De supporters van Aken Noord zijn niet bezig of ze van Mvv winnen maar met hoeveel cijfers ze van Mvv winnen.
Mvv wordt door niemand meer serieus genomen, jammer genoeg zullen we ook weer kansloos zijn tegen dat misselijk clubje.

Noor neem je verantwoording en stap op!! Steeds meer supporters keren Mvv de rug toe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 15:22 23 okt 2021 15:27 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 700
Meer
MVV algemeen #7272
Het bezoekersaantal van zondag is een graadmeter hoe het met mvv en de steun van de supporters is gesteld. Afgelopen keren werd 3000 omgeroepen wat al never klopte. Corona en de resultaten tijdens afgelopen twee seizoenen heeft het moraal van de supporters geen goed gedaan. Meer dan ooit berusting. Sterker, er lijken velen voorgoed te zijn afgehaakt. Respect voor degene die naar nac, vvv en andere uitwedstrijden gaan.

Noor klopt zich op de borst over een aantal zaken die zijn veranderd. Maar sponsorgeld binnenhalen homaar. Geluiden dat er juist sponsoren weglopen zijn er, geen personeel op kantoor. Leuk een nieuwe businessclub waardoor je 10 jaar aan IveY vastzit en als sponsor nog steeds door de kou naar de tribune moet lopen. En die wat daar komen, zijn geen hot shots, maar veelal gewoon mensen die op kosten van de baas ene mogen drinken. Dus wat levert het in de basis op. Vzm is in ieder geval vakkundig kaltgestellt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 17:15 23 okt 2021 17:15 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV algemeen #7273

Driver schreef : De supporters beginnen Mvv de rug toe te keren, velen kunnen het niet meer opbrengen om een thuiswedstrijd te bezoeken.
Zo'n slechte en zwakke selectie als dit seizoen kan ik me niet eerder herinneren.


Dat zeggen we ieder jaar.
De MVV supporters zijn wel iets gewend hoor.
We hebben inmiddels al 6 punten meer dan vorig jaar na 12 wedstrijden.
Maar dat het *** is zal ik niet ontkennen. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 19:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1146
Meer
MVV algemeen #7274
Ik roep het al jaren: het gaat hier nooit meer iets worden als de club niet uit handen wordt gegeven aan een of meerdere investeerders met een netwerk (zie Isitan Gün).

Desondanks denken de verantwoordelijken (Marcel Jöris) tot op de dag van vandaag nog dat ze het tij kunnen keren op eigen kracht. Is dat om hun eigen positie te behouden? Of geloven ze in sprookjes? Het moet wel een van de twee zijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2021 00:48
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #7275
Iedereen kan zien dat het voetbal momenteel kut is, maar dit gejank hier op het forum is mvv onwaardig. Als supporter laat je, je club niet in de steek en ben je er vrijdag gewoon bij om samen met je mede supporters de overwinning over de streep te trekken! En als er een Supporterskaffee wordt georganiseerd is dat een mooie kans om kritische vragen te stellen, maar in plaats van dat te doen lijkt het erop alsof er hier liever een aantal in de online anonimiteit willen huilen. Kom op voor je club, in plaats van als een zwakkeling te zeiken en weg te lopen!! Tot vrijdag, winnen of staken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, Kletswief, 007, ASR, Burgundian043, M-MVV, Hier menier, LRB, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.227 seconden