MVV Algemeen

23 sept 2021 19:54
JulioB
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Algemeen #7261
Net is de eerste MVV tv magazine geweest. Best vermakelijk om te kijken. Ook dit lijkt de goede kant op te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2021 09:10
Duin
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Algemeen #7262
Ik denk dat MVV op dit vlak onder Noor toch wel mooie stappen zet. Eigenlijk zaken die bijna elke club tegenwoordig al heeft, maar zaken die bij MVV nooit opgepakt zijn. Het meer 'naar buiten' treden als club heeft hij daar toch wel echt mee waargemaakt.
Ik kan me niet herinneren dat we ooit eerder zoveel te zien kregen van onze club. Op social media zien we bijna dagelijkse updates rondom trainingen spelers, meestal zijn er meerdere interviews voor en na de wedstrijd en nu dit weer.
Prima stap in de zichtbaarheid en uitstraling van MVV naar buiten toe! Wie weet komt de investeerder er ook nog aan.

En nu niet allemaal gaan zeuren dat hij beter een investeerder kan presenteren :-)
Ik heb het puur over deze kant van zijn plannen.
Op dit vlak vind ik dat de club onder hem in 12 maanden heel wat stappen gezet heeft, dikke voldoende dus!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle, ASR, Burgundian043, Hier menier, Jack Luijten, JulioB

25 sept 2021 13:59
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Algemeen #7263
De gemeente Maastricht heeft 300 000 euro ter beschikking gestelt voor de Burger Begroting dit houdt in dat iedere inwoner van de stad Maastricht

een voorstel mag doen voor een project wat de burger zelf bepaalt ,daar gaat niet meer over het college van B en W of de gemeente raad .

Bv Vind het Forum MVV Fans wilt een nieuw geluidinstalie in de Geusselt of verwarming op de ttinunes dient men het voorstel in bij burgerbeweging .

As Maandag zijn info ,s in Maastricht Oost ,West ,Noord en Zuid over de het iniatief Burger beweging ,ook vind men info op de site van de Gemeente Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Tijd voor maken pagina: 0.281 seconden