MVV algemeen

08 apr 2022 22:39
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #7546
Wat zow ut sjoen zien es ziech unne groep mestreechteneere saame zow pakke en MVV zow euverneume es investmentgroup, Benoit Wesly saame met Ward Vleugels, de femilie Melchior en de femilie Grouwels, un nuij stadion en competente luij aon stelle, och iech hub weer unnen druim......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 23:13
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #7547
Hou aub op met voetballen, ga punniken.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 04:14
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV algemeen #7548
En daan oag mit get ras-echte Sjengen of jongens mit een hart veur MVV die ut graas opvrete veur eeder punt!
Mestreech heet zoe voäl potentie..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 10:10
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 740
Meer
MVV algemeen #7549
Met jonges wie Kleijnen, Penders, Schenk, Zeegers zeker. Of aanders van Bommel, Visser. Graas opvrete en daan neet genóg niveau höbbe. En de res vaan de academy späölt op 't liegste niveau. Wake up !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 14:41
Ab Intus 2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #7550
Lang gedacht en getwijfeld of ik me in deze discussie moet melden maar uiteindelijk de moeite genomen account aan te maken.

Ten eerste vind ik het opvallend hoe supporters (?) elkaar aanvallen en op elkaar reageren op dit forum. Volgens mij is MVV iedereen hier aan het hart gelegen en wil iedereen alleen maar dat de club vooruit gaat.
De "kritiek" die Napoleon hier geeft word vaak aangevallen, in twijfel getrokken en als negatief gezien. Het aanvallen begrijp ik, in twijfel trekken ook en negatief.. tja...
Ik denk dat de kritiek die iedereen hier op het huidige beleid heeft en mensen met "inside" informatie geven te vergelijken valt met dat iemand je komt vertellen dat je vrouw vreemd gaat... "dat kan niet kloppen", de boodschapper zal voor gek worden verklaard, je wil het niet horen, maar vaak zit er in ieder geval een kern van waarheid in, zeker als het iemand is die het goed met je voorheeft..

Wat er de afgelopen maanden binnen "us clubke" gebeurd is natuurlijk zeer kwalijk, verontrustend en tenenkrommend.
- resultaten ver onder verwachtingen,
- luchtkastelen die gebouwd worden rondom het toekomst plan, iedereen mag hier natuurlijk Thal afschieten, bekritiseren omdat hij niet met een oplossing komt, maar is dit niet vooral omdat het pijn doet dat ie gelijk heeft?
- een selectie waarvan het merendeel nog een seizoen vast ligt, waarom zou het komend seizoen beter gaan? Geneugden heeft inmiddels bewezen dat hij het niet voor elkaar krijgt een "keuken kampioen divisie waardige" selectie op de been te krijgen. De ploeg onder ons trekt inmiddels spelers van Volendam en Almere aan...
- complete medische staf die midden in een seizoen de sleutels op tafel gooit en ermee ophoud. Clubmensen, op de achtergrond (en sommige voorgrond) jaren en jaren (vrijwel allemaal 10+ of 20+) aan de club verbonden (dus ook ervaring), laken het beleid en zien het niet zitten om zelfs ook maar het lopende seizoen af te maken, op stappen per direct! Afscheid? 0, benoemd ergens? 0
Het gaat hierbij om zeker 8 mannen die jaren lang, vele uren in MVV hebben gestoken ver onder de prijs die hiervoor zou staan, enkel alleen voor "us clubke".
- gisteren was het de laatste wedstrijd van de materiaal man Perry. Perry stopt per direct, maakt het seizoen niet af, gaat op zijn 62e nog nieuw werk zoeken. Waarom? waarom gaat iemand met zoveel clubliefde de club verlaten naar 18 jaar dienst? waarom maakt zo'n man het seizoen niet af maar wil per se direct stoppen? Dit schreeuwt wat mij betreft op onvrede, net als bij de medische staf.

Tevens begreep ik gisteren via de directie van de ledenraad dat er van al deze jaren lange werknemers geen fatsoenlijk afscheid is genomen door de directie. Na afloop van de wedstrijd werd deze man door de spelers zo'n beetje op de schouders gezet maar van "us directie" geen spoor.... tekenend.

Verder kwam mij ter oren dat er van de belangrijke Academy vrijwel alle trainers hun biezen pakken, Heer, RKHSV, stoppen, weg bij MVV... wederom een teken aan de wand als vrijwilligers massaal ermee ophouden.

Wie kan iets doen? Hoe stoppen we de teloorgang van ons belangrijkste bijzaak in het leven?

Nogmaals, iedereen wil dat het naar boven gaat met onze club, kritiek doet pijn, maar wat is de realiteit waar onze pingponger ons na zijn tijd gebracht heeft?
Mijn MVVhart huilt al enkele maanden.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 15:07
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7551
Ab Intus heb je ook gisteren gezien dat deze selectie wel degelijk tot prima voetbal in staat is?
Ik vind het dus wat voorbarig om te stellen dat Van Geneugden het niet voor elkaar heeft gekregen een Keuken Kampioen Divisie waardige ploeg samen te stellen. Als je op deze groep doorselecteert heb je volgens jaar gewoon een prima ploeg.
Winst en verlies ligt op dit niveau heel dicht bij elkaar.

Over het vertrekken van clubmensen heb ik geen mening, omdat ik de details simpelweg niet ken.
Wel weet ik uit het bedrijfsleven dat verandering moeilijk is 'want veer doen het toch al jaoren zoe' is vaak de meest geroepen kreet.

Hoe je het ook went of keert, al deze clubmensen hebben ons de afgelopen 20 jaren ook niet uit het moeras weten te trekken, mer alle goede bedoelingen van dien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 15:20
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #7552
Over het vertrek van jeugdtrainers kan ik niet heel treurig zijn. Als je met de jeugd vooruit wil moet ook daar de kwaliteit van trainingen omhoog en dat zie ik nu nog niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 15:23 16 apr 2022 15:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV algemeen #7553
Weer mooi verwoord Duin goede reactie,makkelijk aan de buitenkant een analyse van de club projecteren.
Ik maak dit al decennia mee en is zeker niet tijd gebonden.
Laten we hopen dat we ,,alle,,ellende achter ons kunnen laten en met een positieve blik(met geld)voor uit kunnen kijken.
De investeerder word volgens de info eind deze maand gepresenteerd,laten we eens afwachten wat dan als plan te voorschijn komt, zonder al die azijnzeikers die vanuit de oppositie al jaren de tegenaanval inzetten.
Ik werd gisteravond aangenaam verrast door het team werk,dit geeft hoopvoor de toekomst,op naar mijn volgende seizoenskaart…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 18:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7554
[quote="Ab Intus 2022" post=91026
Tevens begreep ik gisteren via de directie van de ledenraad dat er van al deze jaren lange werknemers geen fatsoenlijk afscheid is genomen door de directie. Na afloop van de wedstrijd werd deze man door de spelers zo'n beetje op de schouders gezet maar van "us directie" geen spoor.... tekenend.

.[/quote]


Je hebt helemaal gelijk ! Veel club mensen die jarenlang het cement tussen de voegen waren vertrekken via de nooduitgang , een hele batterij is vertrokken en je hoeft helemaal geen inside informatie te hebben om te constateren dat er een patroon zich kenmerkt zich Noor en Co deze club bestuurt . En wie dat niet ziet heeft een plank voor zijn hoofd. Ook hebben mensen een plank voor hun hoofd als ze uitvoerende medewerkers die geen beleid bepalen over een kam scheren met beleidsbepalers . Ik verzeker je zonder de Perry, de Albert Lemmens , de Remco Loeffen , de Erik Wintjens en al die anderen had deze club allang de bodem gezien .
Dank zij deze mensen zat er nog lucht in de band ,en als de pratende spreekbuis van het bestuur ( Duin en Co) dat niet zien , en ze zien het niet dan kan ik daar ook niks aan veranderen .

Deze club is afhankelijk van mensen met een club hart en juist een Erik Noor heeft er persoonlijk met anderen voor gezorgd dat velen afscheid hebben genomen van MVV en idd met pijn in het hart . Als idd een 62 jarige( Perry) nog een andere baan gaat zoeken is dat alles zeggend !

Ik dank al die mensen die MVV zolang hebben gesteund en er voor de club waren, ze hadden een waardig afscheid verdiend , eentje in de schijnwerpers en niet via de achterdeur .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 20:09
Ab Intus 2022
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #7555
De heren die op de "voorgrond" stonden van de medische staf was natuurlijk maar klein deel. "achter de schermen" waren er clubartsen (Castermans en Huijnen), verschillende orthopeden van het AZM die zorgde dat MVV spelers dezelfde dag (!!!) gezien konden worden bij twijfel van de dagelijkse stafleden.
Sommige van de forumleden zullen wellicht inmiddels toe zijn aan nieuwe knieën of heupen, dan weten ze hoelang zo'n wachtlijst normaal gesproken in beslag neemt.
Deze lijnen zijn volledig doorgesneden middels deze acties.

Het "toejuichen" van het afscheid van jeugdtrainers vind ik schrijnend om te lezen. De huidige trainers zijn stuk voor stuk gediplomeerde oefenmeesters waar MVV eerder met trots over communiceerde.
De kritiek dat deze werknemers het ook niet hebben kunnen keren vind ik wellicht nog wel opvallender. Werknemers/verkapte vrijwilligers die uren en uren in MVV hebben gestoken zonder hiervoor een euro te tellen maar puur uit clubliefde, bepalen natuurlijk niet het beleid. Dit word gedaan door de (over?) betaalde mannen in pak op kantoor. Deze bepalen de koers en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de meerderheid is opgestapt uit onvrede over de gang van zaken.

clubmensen weg, masita weg, dit zijn tekenen aan de wand als het mij gevraagd word.

Dat de directie van de ledenraad dit nu lijkt in te gaan zien.. laten we voor onze club hopen dat het niet te laat is.
Ik voorspel dat de heren die dit veroorzaakt hebben met pek en veren de Geusselt uit zullen worden gejaagd (a la R*da) of met de staart tussen de benen vertrekken en we nooit meer kunnen achterhalen waar ze naar toe zijn vertrokken.
We zijn immer in de landelijke media gewaarschuwd voor dhr E.N., dat dit soort rooksignalen er nu weer zijn? betekend dat ook vuur? idem geldt natuurlijk voor dhr R.v.G. die zelfs recent in de media verschenen is..

Belangrijkste; waarom vertrekken er "gezichten" van onze club zonder enige mededeling van MVV? Waarom geen open kaart van onze club? Waarom blijft onze directie stil en buiten alle commotie? Met "Usta, Penders, Elsen" stonden we op "spannende plaatsen" zoals Elsen dit altijd verwoorde, maar zij werden met spandoeken en spreekkoren de uitgang gewezen....

Laatste reactie op de wedstrijd van gisteren: klopt, sterke, leuke wedstrijd om te zien. Dit is natuurlijk wat we allemaal willen! Maar laten we niet vergeten dat Helmond Sport won van Volendam (? weet even niet meer welke tegenstander van de top3). De plek op de ranglijst is de maatstaf wat mij betreft. Met een elftal louter bestaande uit supporters, cafe ondernemers, Vodafone medewerkers of wat dan ook, speel je ook wel 4/5 leuke wedstrijden per seizoen, dit zegt mij niet zoveel helaas...
De selectie heeft (helaas) bewezen dat deze niet sterk genoeg is voor het niveau waarop we (willen) acteren. Voor mij is hiervoor 1 iemand verantwoordelijk voor de samenstelling en 1 voor de uitvoering. De uitvoerder is 6 wedstrijden voor het einde op straat gezet, de verantwoordelijke blijft achter een deur zitten. Willem II heeft het wat mij betreft sterk aangepakt.... sterkER aangepakt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2022 09:34 26 apr 2022 09:35 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV algemeen #7556
Ik lees het hier nergens terug maar volgens de site van MVV worden de stoeltjes vanaf nu iedere week gepoetst.

www.mvv.nl/nieuws/stoeltjes-worden-onder-handen-genomen

Let wel, ik neem aan dat ze niet alle 8800 stoeltjes iedere week poetsen, zal roulerend zijn. Maar in ieder geval een structurele oplossing voor een ergernis die al jarenlang breed leeft. :thumbsup:

(en ja, neem na de zomer bij de eerste thuiswedstrijd toch maar een doekje mee voor de zekerheid)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Hier menier, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2022 18:58 26 apr 2022 19:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV algemeen #7557
Verkeerde post sorrie…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2022 09:51
itsman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV algemeen #7558
Mooi verhaal in de Volkskrant vandaag . Vroegere voetbaldwerg Villarreal droomt van de Champions League-finale, dankzij een keramiekkoning.

Mooi voorbeeld voor MVV , in een stad van 50.000 inwoners is het mogelijk om halve finale Champions League te spelen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2022 17:23 04 mei 2022 17:24 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7559
De Limburger 19 juli 2021:

MVV is druk bezig met het binnenhalen van een investeerder. De club hoopt nog voor de start van de competitie de deal bekend te maken.

Om welke investeerder het gaat en welke bedragen er mee zijn gemoeid, is nog niet bekend. Wel is duidelijk dat de onderhandelingen in een vergevorderd stadium zijn.


De Limburger 23 maart 2022:

Erik Noor: „Ja, volgende maand moet het klaar zijn. Het gaat in principe om 24 procent van de aandelen. Het gaat om een nationale/internationale partij.


Waar blijft de investeerder?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2022 19:22
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV algemeen #7560
Zijn nog steeds in onderhandeling als het goed is..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden