MVV algemeen

13 aug 2022 13:55
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV algemeen #7621
Maandag voor de wedstrijd MVV -NAC word de nieuwe shirtsponsor bekend gemaakt.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-presenteert-vol-trots-nieuwe-shirtsponsor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 14:20
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #7622

Vriethof18 schreef : Maandag voor de wedstrijd MVV -NAC word de nieuwe shirtsponsor bekend gemaakt.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-presenteert-vol-trots-nieuwe-shirtsponsor


Ik denk Maandag als hoofdsponsor

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Strucht, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 15:15
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV algemeen #7623
MVV stelt manager New Business aan
Zaterdag 13 augustus 2022

Met de komst van Justus Spronck heeft MVV het commerciële team uitgebreid naar drie! Spronck gaat aan de slag als manager New Business. Justus is lange tijd werkzaam geweest in de financiële sector en was de laatste jaren van zijn bankcarrière actief bij SNS Reaal in Utrecht. In 2014 maakte de Maastrichtenaar de overstap naar het eigen ondernemerschap en nam hij ’t Vöske in Berg en Terblijt over en een jaar later ook nog eens de horeca-exploitatie van zwembad Jekerdal. In 2021 verkocht hij zijn horecazaak in Berg en Terblijt en ging verder als Consultant. En nu weer een jaar later schuift hij aan bij de MVV-familie. “Prachtig om in De Geusselt te mogen werken. Als jongetje van zes kwam ik al kijken naar de mannen in het rood-wit”, zegt Justus Spronck (48). “Toen ik met MVV-directeur Erik Noor in contact kwam, werd ik helemaal enthousiast over de commerciële toekomstplannen van MVV.

“Justus heeft een enorm groot netwerk, ervaren en kan zich richten op de new business. In de fase waar we met onze club verkeren, kunnen we een ondernemer als hem zeker goed gebruiken. We hebben veel vertrouwen in onze samenwerking”, zegt algemeen directeur Erik Noor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 15:47
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7624
Maandag als hoofdsponsor zou een hele mooie naam zijn, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Belangrijkste is dat een hoofdsponsor is en het commerciële team nu echt vorm krijgt.
Uiteraard is het nu wachten op de resultaten op commercieel vlak.

2x goed nieuws dus.
Ondanks dat de meesten het niet willen horen is dit op dit moment belangrijker dan een laatste man of linksbuiten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, JulioB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 16:34
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7625

Duin schreef : Maandag als hoofdsponsor zou een hele mooie naam zijn, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Belangrijkste is dat een hoofdsponsor is en het commerciële team nu echt vorm krijgt.
Uiteraard is het nu wachten op de resultaten op commercieel vlak.

2x goed nieuws dus.
Ondanks dat de meesten het niet willen horen is dit op dit moment belangrijker dan een laatste man of linksbuiten.


Helemaal mee eens. Zoals je zegt, het gaat om resultaat. Maar je moet ergens beginnend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 16:59 13 aug 2022 17:06 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7626
Het geld vliegt er onder Erik Noor aan alle kanten uit, maar niet aan de juiste dingen. Het minste aantal seizoenskaarten verkocht in jaren (geen enkele actie te zien om dit te verhogen), de toeschouwersaantallen (en daarmee inkomsten) lopen sterk terug, het minste spelersbudget in jaren (het extra geld van de investeerder gaat naar de schuldaflossing), de deur naar een échte investeerder met een écht netwerk in de voetbalwereld is dichtgegooid, we gaan vermoedelijk het slechtste seizoen in jaren beleven (wat al een prestatie is gezien we vorig jaar al 16e zijn geëindigd).

Investeren in het commerciële team is de afgelopen 20 jaar onder verschillende voorzitters al meerdere malen gedaan, zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen. Eveneens de focus op de jeugdopleiding: been there done that.

De enkele keer dat we meededen om de prijzen was de periode dat we ons geld volledig gebruikten voor kwaliteit in het eerste elftal.

Dit gezegd hebbende, de apologeten van het huidige bestuur en directie zullen natuurlijk zeggen dat we echt wel op de goede weg zijn en hun de hand boven het hoofd blijven houden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 18:37
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7627

Sjotelsplak schreef : zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen.


Meen je dat nou serieus? Haha
Reginald Thal op een commerciële functie was juist het grootste lachertje op die functie. Leuke vent, prima babbel, maar enkel in staat om wat eenpitters die graag op de foto met hem wilden aan te trekken.

Volgens mij heb je geen idee wat een commerciële functie inhoudt en hoe je bij de juiste bedrijven aan tafel komt. Een investering in de juiste personen op die plek levert je meer op dan een spits die er 15 maakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 19:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #7628
Parkhotel Valkenburg .

Hebben ook al 2 wieler ploegen en rijden ook o.a de Tour de France voor vrouw en ook verzorgen ze het eten voor de voetballers van MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 19:48
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV algemeen #7629

bokkesprongen schreef : Parkhotel Valkenburg .

Hebben ook al 2 wieler ploegen en rijden ook o.a de Tour de France voor vrouw en ook verzorgen ze het eten voor de voetballers van MVV .


Zou zomaar kunnen, of weet je dit al zeker?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 19:58 13 aug 2022 19:59 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7630

Duin schreef :

Sjotelsplak schreef : zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen.


Meen je dat nou serieus? Haha
Reginald Thal op een commerciële functie was juist het grootste lachertje op die functie. Leuke vent, prima babbel, maar enkel in staat om wat eenpitters die graag op de foto met hem wilden aan te trekken.

Volgens mij heb je geen idee wat een commerciële functie inhoudt en hoe je bij de juiste bedrijven aan tafel komt. Een investering in de juiste personen op die plek levert je meer op dan een spits die er 15 maakt.

Niet verrassend dat jij als apologeet van het huidige bestuur (ik vermoed dat je er dicht tegenaan zit) uit mijn hele opsomming van feiten valt over de naam Reginald Thal. Thal werd voor zijn aanstelling bij MVV jarenlang gezien als dé man om de gehele commerciële afdeling op zich te nemen. Hij zou de Maastrichtse markt wel weten te bereiken. Uiteindelijk is het ook hem, net zoals alle voorgangers (team Goumans, Rinkens, Kersten) niet gelukt.

Iemand die dan serieus denkt dat het huidige commerciële team nu meerdere tonnen (laat staan over de miljoen euro) uit de Maastrichtse markt gaat halen neem ik niet serieus. Dan hoeven we nog niet eens te beginnen over wie er van ons twee meer ervaring heeft in een commerciële functie...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 20:16
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7631

Sjotelsplak schreef :

Duin schreef :

Sjotelsplak schreef : zelfs Reginald Thal is het niet gelukt om het budget te verhogen.


Meen je dat nou serieus? Haha
Reginald Thal op een commerciële functie was juist het grootste lachertje op die functie. Leuke vent, prima babbel, maar enkel in staat om wat eenpitters die graag op de foto met hem wilden aan te trekken.

Volgens mij heb je geen idee wat een commerciële functie inhoudt en hoe je bij de juiste bedrijven aan tafel komt. Een investering in de juiste personen op die plek levert je meer op dan een spits die er 15 maakt.

Niet verrassend dat jij als apologeet van het huidige bestuur (ik vermoed dat je er dicht tegenaan zit) uit mijn hele opsomming van feiten valt over de naam Reginald Thal. Thal werd voor zijn aanstelling bij MVV jarenlang gezien als dé man om de gehele commerciële afdeling op zich te nemen. Hij zou de Maastrichtse markt wel weten te bereiken. Uiteindelijk is het ook hem, net zoals alle voorgangers (team Goumans, Rinkens, Kersten) niet gelukt.

Iemand die dan serieus denkt dat het huidige commerciële team nu meerdere tonnen (laat staan over de miljoen euro) uit de Maastrichtse markt gaat halen neem ik niet serieus. Dan hoeven we nog niet eens te beginnen over wie er van ons twee meer ervaring heeft in een commerciële functie...


Prima hoor, dan zijn we het gewoon niet eens.
Ik heb weinig behoefte om te kijken wie de langste heeft...

En even voor de duidelijkheid, want dat hoor ik vaker.
Ik zit er helemaal niet dicht tegenaan, blijkbaar kun je het hier niet eens met beslissingen zijn zonder 'verdacht' te worden. Zegt wel wat over het niveau.

Ik zit er juist relatief ver vanaf, maar misschien kan ik het daardoor ook wat beter beoordelen dan de mensen die zich enkel door emotie laten leiden.
Ik heb Erik Noor één keer een hand gegeven, verder nooit een woord met hem of anderen binnen het bestuur gesproken.
Ik kijk puur naar de stappen en de keuzes die gemaakt worden en het is lang geleden dat die zo logisch en qua beleid onderbouwd zijn.
Niemand gaat deze club binnen 3 jaar naar het hoogste niveau leiden, maar dat kun je de mensen die nu in ieder geval de (kleine) stappen vooruit zetten niet kwalijk nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, M-MVV, Hier menier, JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 20:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7632

Duin schreef : Ik kijk puur naar de stappen en de keuzes die gemaakt worden en het is lang geleden dat die zo logisch en qua beleid onderbouwd zijn.
Niemand gaat deze club binnen 3 jaar naar het hoogste niveau leiden, maar dat kun je de mensen die nu in ieder geval de (kleine) stappen vooruit zetten niet kwalijk nemen.

Logische keuzes in een fout beleid blijven foute keuzes uiteindelijk.

- We staan er financieel slecht voor.
- Het minste aantal seizoenskaarten verkocht in jaren.
- De toeschouwersaantallen lopen sterk terug.
- Het minste spelersbudget in jaren (laagste van de KKD).

Het belangrijkste:
- De deur naar een échte investeerder met een écht netwerk in de voetbalwereld is dichtgegooid en daarmee onze toekomst. Want je hebt gelijkt, niemand in deze club gaat ons binnen 3 jaar naar het hoogste niveau leiden.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2022 21:00 13 aug 2022 21:07 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #7633
Beste heren, het is goed om kritisch te zijn op het functioneren van zowel de directie als het bestuur. Laten we echter ook positief zijn over de zaken, die goed gaan. Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het feit dat we een nieuwe hoofdsponsor hebben. Zeker de laatste jaren (ook voordat Noor aan de leiding stond), was het hebben van een hoofdsponsor geen gegeven. Of dit een positieve impact heeft op de spelersbegroting weet ik niet. Dit soort inside informatie zullen de meesten op dit forum echter ook niet hebben, zeker niet als ze anderen verwijten kort bij het bestuur te staan.

Laten we over het niet functioneren van Thal maar niet teveel woorden vuil maken. Volgens mij is dit inmiddels algemeen bekend. Dat hij echter jammerlijk gefaald is, schept echter geen precedent voor de toekomst. Op het moment dat zowel Tom Daemen als Mauro Schrijen verantwoordelijk waren voor het commerciële gedeelte, had ik enigszins het gevoel dat het de goede kant op ging. Het helemaal niet vervangen van Mauro bij zijn vertrek en het niet op tijd aantrekken van een goede vervanger van Tom, vond ik persoonlijk juist een van de missers van Noor.

Een goed functionerend commercieel apparaat is mijn inziens een randvoorwaarde voor het voortbestaan en groeien van onze club. Als het goed is leveren deze mannen alleen maar geld op, i.p.v. dat ze iets kosten. Volgend jaar kunnen we de rekening hiervan opmaken en laten we er vooral op hopen dat de nieuwe heren gaan slagen.

Verder ben ik het er volledig mee eens dat we met deze selectie enkel meedoen voor de laatste plaatsen en hoop ik dat er nog wat goede versterkingen bijkomen. Daarnaast kan de club ook nog wel wat leren over hoe ze fatsoenlijk met hun eigen supporters om moeten gaan. Zeker de doorgeslagen veiligheidskolom draagt naar mijn idee niet bij aan enige groei van onze supporters achterban. Het feit dat we op maandag een thuiswedstrijd tegen Nac moeten afronden en dat het nog niet eens mogelijk is, om fysiek kaarten te kopen bij de kassa voorafgaand aan de wedstrijd, neem ik de club kwalijk. Dit is gewoonweg supportersonvriendelijk beleid en kost de club geld en supporters!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2022 09:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7634

bokkesprongen schreef : Parkhotel Valkenburg .

Hebben ook al 2 wieler ploegen en rijden ook o.a de Tour de France voor vrouw en ook verzorgen ze het eten voor de voetballers van MVV .


Zou natuurlijk prachtig zijn….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2022 13:50
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV algemeen #7635
ben wel benieuwt na de nieuw shirtsponsor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden