MVV algemeen

26 mrt 2023 12:36 26 mrt 2023 12:37 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
MVV algemeen #7876
Ik vind dat niet zo raar. Meerdere mensen hadden hier al voor gewaarschuwd, maar werden/worden onmiddellijk afgeschoten. Tja, waar is dat geld gebleven. Wie niet horen wilt, moet maar voelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2023 19:19
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV algemeen #7877
Veiligheids rapport van stadion de Geusselt is binnen heb het net gelezen,kan dit iemand hier,,even,,overzetten,ben niet zo handig?….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2023 19:31
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7878
Veiligheidsrapport van de Geusselt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2023 22:07
Klaos Dèks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV algemeen #7879
Voor degene die een bouwkundige achtergrond ( en vooral verstand van zaken) hebben, hierbij de Raadsinformatiebrief, inclusief de link naar het 111 pagina’s tellende rapport over de constructieve veiligheid van Stadion Geusselt.
maastricht.parlaeus.nl/user/bestuursdocu...dion_De_Geusselt.pdf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2023 07:12
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV algemeen #7880
‘Stadion is veilig, maar Maastribune wordt verstevigd’
de geusselt
Uit onderzoek in opdracht van voetbalbond KNVB is gebleken dat MVV-stadion De Geusselt in Maastricht veilig is, zegt wethouder Alex Meij. Wel kan extra versteviging van de Maastribune, waar de harde kern Angel-Side huist, geen kwaad.

Maastricht - Een ingenieursbureau heeft de ‘constructieve veiligheid’ van stadion De Geusselt in Maastricht onderzocht en daarvan afgelopen week verslag uitgebracht aan het stadsbestuur. Aanleiding waren problemen bij AZ (tribune ingestort) en andere clubs. Uitkomst: het stadion is wat dat betreft veilig.

Het draagvermogen van De Geusselt voldoet aan de veiligheidsnormen die de overheid voor voetbalstadions heeft opgesteld. Wethouder Alex Meij (PVM, Gebouwen) formuleert het ietwat omslachtig: „Op basis van visuele inspecties en de bureaustudie kan geconcludeerd worden dat er geen directe aanleiding is om het stadion als onvoldoende veilig te beschouwen. Bij de inspecties zijn géén signalen als vervormingen of scheurvorming waargenomen die duiden op overmatige belasting.”

Het ingenieursbureau heeft op 98 punten onderzoek gedaan, waarvan 46 via inspectie met de ogen. Meij: „Op 35 punten is vastgesteld dat onderliggende constructietekeningen en berekeningen ontbreken. Daarom krijgen die in het rapport de kleur rood. Er zullen nieuwe tekeningen worden gemaakt.”

‘Rood’ in het rapport kregen ook de plekken waar bouten, moeren of windverbanden ontbreken. Er is al opdracht gegeven deze langs te lopen, wat nog deze week moet zijn gebeurd.

Van één punt waarvan geen constructietekening viel terug te vinden en die de kleur donkerrood kreeg van de rapporteurs, zijn nieuwe berekeningen gemaakt: de Maastribune, waar de Angel-Side staat. Meij: „Let wel: hier zijn geen scheurtjes gevonden. Maar omdat we het ook voor de toekomst veilig willen houden, komen hier zo snel mogelijk extra verstevigingen; de omgevingsvergunning is al aangevraagd.”

Scheidend MVV-directeur Erik Noor: „Wij zijn blij dat het rapport er is. En dat het stadion voldoende veilig is om er verder wedstrijden te kunnen spelen.”

Het rapport en de opdracht voor de Maastribune staan los van het reguliere onderhoud door de gemeente Maastricht, die hiervoor meerjarenprogramma’s heeft laten opstellen, benadrukt wethouder Meij: „De onderhoudstoestand is goed.”

Vanuit het reguliere onderhoud zullen dit jaar volgens het stadsbestuur diverse betonreparaties worden uitgevoerd, volgend jaar gevolgd door behoudmaatregelen voor het zichtbare deel van de staalconstructie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2023 13:51
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV algemeen #7881
Vertrek nu naar Maastricht. Morgen aanwezig op de Boschpoort tribune . Komaan MVV. Eindhoven moet eraan !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, jovkle, bokkesprongen, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2023 15:02
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
MVV algemeen #7882

Liersesup schreef : Vertrek nu naar Maastricht. Morgen aanwezig op de Boschpoort tribune . Komaan MVV. Eindhoven moet eraan !!


Welkom, hopelijk breng je ons een beetje geluk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2023 12:08
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV algemeen #7883
Je aanwezigheid lijkt van beslissende invloed te zijn geweest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2023 13:45
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7884
Nieuwe transferwaarde update op transfermarkt.com
Bij MVV enkele spelers in waarde gestegen en niemand gedaald.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2023 16:48
Clochard
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #7885
Interessant om te zien dat er met Souren en Van Bommel voor bijna een miljoen euro gratis de deur uit kan over zo’n drie maanden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2023 08:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV algemeen #7886
Bewierookte Twitter-verslaggever MVV stopt per direct door ‘bepaalde mensen’

Zaterdag, 8 april 2023 om 20:07 • Jeroen van Poppel • Laatste update: 23:26

Ralf Crutzen legt zijn werkzaamheden als vrijwilliger bij MVV Maastricht per direct neer. De bewierookte Twitter-verslaggever voelt zich daartoe genoodzaakt, omdat 'bepaalde mensen binnen de club ervoor zorgen dat het niet meer werkbaar is'. "Met heel veel pijn in het hart: waar ik het seizoen nog af zou maken als Twitteraar van MVV, heb ik besloten om er per direct mee te stoppen", schrijft Crutzen op zijn eigen Twitter-account.

Crutzen is bezig aan zijn derde jaar als vrijwilliger bij MVV. De verslaggever verwierf de afgelopen seizoenen faam met diverse ludieke tweets, bijvoorbeeld met een poging om Cristiano Ronaldo naar Maastricht te halen. "Our manager will respect you Cristiano and you can have as many vlaaien as you want", tweette MVV eind 2022 na het befaamde interview van Ronaldo met Piers Morgan, waarin de Portugees zei geen respect te voelen van manager Erik ten Hag.

Er komt een abrupt einde aan het dienstverband van Crutzen bij MVV. "Bepaalde personen binnen de club zorgen ervoor dat het voor mij niet meer werkbaar is en ik niet meer ervan kan maken wat ik zou willen", zegt hij. "Jammer, want na me 3 mooie jaren vrijwillig te hebben ingezet voor de club wilde ik het graag mooi afsluiten. Dat is me niet gegund en er is zelfs geroepen dat ze het prima zonder mij af kunnen. Aan alle supporters: tot vrijdag op de tribune en hopelijk op naar de play-offs."

Vrijdagavond was Crutzen afgereisd met MVV naar Helmond Sport, maar hij kon opmerkelijk genoeg geen verslag van de wedstrijd doen. "Ik ben in Helmond en kan met geen mogelijkheid het MVV-Twitteraccount in. Niemand weet waar de verificatiecode om in te loggen heen is gestuurd, dus het wordt een mooie avond voor iedereen die geen fan is van m’n tweets daar."

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417369

============

Doodzonde dit. Niet alleen verdient Ralf een mooi afscheid, maar ik denk dat MVV niet goed beseft welke aantrekkingskracht zijn tweets had. Hij zette MVV op de kaart met zijn humoristische en ludieke tweets. Ralf, bedankt voor je vrijwillige inzet! En welkom terug op de tribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Frank Salemans, Ben Salemans, Anna D., jesfen, Lassie80, jovkle, Boschpoort, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902 en2 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2023 13:15 09 apr 2023 13:16 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV algemeen #7887
Heel jammer en vervelend. Ralf heeft onze club op social media waanzinnig gepromoot. Zijn tweets waren uniek en heeft me vaker dan eens laten schateren van het lachen. Jammer dat hij waarschijnlijk door één of andere nitwit monddood wordt gemaakt.
Ik heb van je genoten Ralf!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, jovkle, jasonke7, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2023 17:19
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7888
Mogen we onze perschef Jurgen Simon ook eens voor aan kijken. Ralf heeft MVV meer in de schijnwerpers gezet dan wat Jurgen heeft gepresteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2023 19:00
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV algemeen #7889

CatenaccioMestreech schreef : Mogen we onze perschef Jurgen Simon ook eens voor aan kijken. Ralf heeft MVV meer in de schijnwerpers gezet dan wat Jurgen heeft gepresteerd.


Precies dit. Het is gewoon jammer dat er weer iemand weg loopt door een individu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2023 19:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV algemeen #7890

JulioB schreef :

CatenaccioMestreech schreef : Mogen we onze perschef Jurgen Simon ook eens voor aan kijken. Ralf heeft MVV meer in de schijnwerpers gezet dan wat Jurgen heeft gepresteerd.


Precies dit. Het is gewoon jammer dat er weer iemand weg loopt door een individu.


Hij zou na dit seizoen sowieso stoppen ivm zijn full-time baan bij het grote 433 social media account.
Maar nu stoppen omdat Jurgen het niet eens was met Ralf vind ik vrij bedroevend.
Zeker na wat hij allemaal heeft betekend voor ons.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden