MVV algemeen

26 aug 2020 07:32 26 aug 2020 07:33 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #6121
Het viel mij ook al op in het online bericht. DDL probeert niet eens meer de schijn op te houden van objectieve journalistiek, zeker niet op gebied van profvoetbal. Ronduit onsmakelijk. Ik zou zeggen, wie nog een abonnement heeft lopen, geef ze een gepaste reactie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 07:57 26 aug 2020 07:57 door Robin.
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6122
Vond de titel ook erg negatief, terwijl de redenatie volkomen logisch is en Beppie dat ook vindt. #kutgezet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6123

Driver schreef : Wat blijft dit toch een verschrikkelijke krant, ze willen even nog Mvv aanpakken en een verkeerde beeldvorming geven, waarom?


Waarom? Omdat MVV al 20 jaar eerste divisie speelt en hierin de inhaalslag gemist heeft, terwijl bij Rjc steeds vermogende mensen plaats nemen. Als je wint heb je vrienden bij deze krant. In de tijd van Cees Schapendonk liepen ze namelijk weg met MVV. Toen was het MVV, MVV en nog eens MVV ( in positieve zin). Maar ook in de tijd met Meijer. ( Brokamp was voor mijn tijd). M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:16
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
MVV algemeen #6124
Wat een Calimero gedrag. En bij Roda roepen ze dat de Limburger en L1 pieren zijn. Volgens mij hebben de mensen meer moeite om het concept "clickbait" te snappen. Het artikel staat achter een betaal portal.

"Beppie kan niet zingen ivm corona protocol" zal weiniger clicks opleveren dan deze suggestieve kop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:27
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #6125
www.limburger.nl/cnt/dmf20200824_0017287...-voetbalpodcast-s2a1

Luister maar eens naar deze podcast. Valt je niets meer in hoe negatief MVV hier wordt neergezet!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:41
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6126
Staat gewoon (voor iedereen zichtbaar) in de krant hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 10:42
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6127

Kotspoejer schreef : Staat gewoon (voor iedereen zichtbaar) in de krant hoor!


@webmasterfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 11:17
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #6128
Is dat artikel nu zo erg? De kop en inhoud van het artikel komen niet echt overeen, inderdaad. De kop is suggestief, maar de inhoud is toch vrij genuanceerd. En ook de podcast vond ik niet zo negatief als hier gesuggereerd. Oké er wordt in een oude-jongens-krentebrood-sfeer wat lacherig gedaan, maar dat gebeurt bij alle onderwerpen die aan de orde zijn gesteld. En de realiteit is soms ook wel zodanig dat er grapjes over gemaakt mogen worden. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat De Limburger er belang bij heeft negatief te zijn over MVV. De realiteit bij de Limburgse profclubs vraagt toch ook om een wat kritische houding?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 11:39
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV algemeen #6129

Frank Salemans schreef : Is dat artikel nu zo erg? De kop en inhoud van het artikel komen niet echt overeen, inderdaad. De kop is suggestief, maar de inhoud is toch vrij genuanceerd. En ook de podcast vond ik niet zo negatief als hier gesuggereerd. Oké er wordt in een oude-jongens-krentebrood-sfeer wat lacherig gedaan, maar dat gebeurt bij alle onderwerpen die aan de orde zijn gesteld. En de realiteit is soms ook wel zodanig dat er grapjes over gemaakt mogen worden. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat De Limburger er belang bij heeft negatief te zijn over MVV. De realiteit bij de Limburgse profclubs vraagt toch ook om een wat kritische houding?


Het is verder ook wel typisch dat het gros van de fans van iedere Limburgse BVO hetzelfde claimen. Hun eigen club word stelselmatig negatief afgeschilderd ten faveure van een andere club. Ergens denk ik dat het voor een heel groot gedeelte ook ligt aan de gekleurde bril die je als fan op hebt wanneer je naar je eigen club kijkt itt hoe buitenstaanders er tegenaan kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 11:47
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #6130
Ben het niet helemaal met je eens Frank. De kop is zoals je zelf benadrukt, suggestief. De kop is nu eenmaal het uithangbord van het artikel. Voor de rest kan ik wel met je meegaan. Waarom niet " goede beslissing van MVV gezien de omstandigheden"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 11:48 26 aug 2020 11:52 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV algemeen #6131
Een kritische houding zeker. Maar die bestaat wat mij betreft niet uit het continue oppervlakkige ‘llullig doen’ in artikelkoppen of in podcasts. En uit negatief ingestoken berichtgeving over wedstrijden en randzaken.

Kom dan eens met echte journalistiek. Doe bv diepgravend onderzoek naar de hele verboden staatssteunconstructies bij roda. Of voor mijn part naar onze ‘brandschone’ directeur. DDL kiest liever voor oppervlakkig cynisme richting MVV. Dat is niet in het belang van DDL en niet in het belang van MVV.

Maar toegegeven: ik zou ook moeilijk op een positieve toon verslaggeven over Roda.

In zoverre kan ik het de redactie niet kwalijk nemen, ze hebben nu eenmaal niks met MVV. Maar ik hoef het niet meer te lezen in elk geval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 11:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #6132
Het wordt de hoogste tijd dat we gaan voetballen
Zodat de “bal” kan gaan spreken en de uitkomst van een ieder zijn visie en beleid de stand van de ranglijst gaat zijn !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 12:10
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6133

Schapendonk schreef :

Driver schreef : M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.


Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 12:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #6134
De kop is inderdaad regelrecht clickbait, het artikel zelf valt wel mee. Webmastersfm zegt het juist wat dat betreft, deze kop trekt meer lezers. Er zit geen complot of aversie tegen MVV achter, dit is nu eenmaal hoe de regionale pers al jaren werkt.

Als je je kwaad wilt maken over journalistiek en MVV zijn er veel betere voorbeelden te vinden dan dit. Denk aan het lafhartig aftuigen van een bus vol met leden van de Roda-kidsclub een paar jaar geleden, wat in de praktijk bleek dat er geen enkel minderjarig persoon aanwezig was én dat het ergste dat er gebeurd was, dat een sjaal was gejat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2020 13:05 26 aug 2020 13:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6135

jovkle schreef :

Schapendonk schreef :

Driver schreef : M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.


Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.

Ik vergeet dit niet, of ben dit niet vergeten, maar hier lees je bijna nooit iets over. Ik heb de afgelopen 20 jaar helaas wel genoeg over MVV gelezen. En daar was niet veel goeds bij. Maar ja, welk nieuws is goed. Als er niets te zeuren valt, is er geen nieuws. Of het moet al over de oogappel van de Limburger en L1 gaan, want hierover mag natuurlijk niet gezeurd worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden