MVV algemeen

09 sept 2020 16:56
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6211

mvv supporter schreef : vuile stoeltjes in de geuselt is heel normaal net zoals de manier dat MVV doet communiceren. AMATEURISTISCH TEN TOP. Volgens mij heb ik op dit forum de afgelopen 3 jaar hier al een probleem van gemaakt. Ik snap dat stoeltjes niet de PRIO heeft maar de mensen in het kantoor zijn NIET de mensen die er horen te zitten. Het is jaar in jaar uit een DRAMA. En maar constant met het excuus komen het is een stagaire of er werken niet genoeg mensen. DIE WERKEN ER VERDOMME AL 5 JAAR NIET. Het is onbegrijpelijk dat dit NOOIT veranderd. iedere directeur van MVV moet dit toch inzien. Of moeten we eerst 20 directeuren gehad hebben voordat er eindelijk iemand zijn ogen open doet.

Tja het is waar je je druk om maakt, dat klopt.................. stoeltjes zijn niet belangrijk.
Maar het mogen duidelijk zijn dat het kantoor niet goed functioneerd. al een jaar of 5........................ en dat we niet kunnen / mogen verwachten dat het op andere fronten beter wordt als de basis niet eens staat.


adem in, adem uit. Fijn dat je de caps lock toets gevonden hebt. Krijg niet echt het gevoel dat je constructief wil meepraten over MVV maar liever om je heen slaat en met hoofdletters strooit. Er is een nieuwe directeur aangetreden, er zit een nieuwe staf op de bank en op kantoor werken een aantal nieuwe, jonge gezichten. Je kunt het hun (mien persoenlijke meining) niet aanrekenen dat het in jouw ogen jaar in jaar uit een DRAMA is. Ik heb het gevoel dat er een nieuwe frisse wind waait, zeker op het veld, en hoop dat we hier de vruchten van gaan plukken.

p.s. volgens mij blijft je '.' toets af en toe hangen;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, Beppie Krab

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 17:07
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #6212
dat noemt men frustraties. Ik heb net mijn mail nagekeken de afgelopen 5 jaar heb ik MVV een mail gestuurd en zelfs tips gegeven. Een simpele reminder in je agenda is voldoende om dit op tijd in te kunnen plannen. Corona of niet dat is in dit geval niet de reden dat het weer niet gebeurd is. Er is gewoon geen draaiboek voor hoe je een seizoen moet voorbereiden. leg mij anders eens uit hoe je dit 5 jaar op rij kunt vergeten? ieder jaar weer een dom excuus nadat men op het forum of facebook klaagt over vuile stoeltjes.

Ook ik heb bij iedere nieuwe directeur hoop op verbetering, maar helaas zijn we de afgelopen jaren meer dan genoeg teleurgesteld door fouten gemaakt door het bestuur. Natuurlijk zijn er risico's verbonden aan beslissingen maar bij MVV pakt het meestal verkeerd uit.
Ik hoop van harte dat deze directeur ons weer op het goede pad gaat krijgen. Maar dat veranderd niks aan de realiteit van de afgelopen jaren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 18:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6213

Beppie Krab schreef :

Napoleon schreef : Zoals ik al aangaf ...vieze stoeltjes neem ik al voor lief bij MVV..maar de foto’s die ik heb gezien hier is echt bizar !!

De reactie van MVV vandaag hadden ze ook beter niet kunnen doen ...en zeker de opmerking dat tribunes vergeten zijn en andere dubbel !!

Maar goed als het al niet lukt ook onder de nieuwe algemeen directeur Noor om bij de eerste match een paar honderd mensen gewoon een nette plek te geven dan hoeven we echt niet veel woorden vuil te maken ( toepasselijk hier) aan de rest van het wel en wee van de club !!
Als we eens zaken waar we controle over hadden om die goed uit te voeren dan maakte we kleine stapjes maar het fout percentage is zo enorm hoog , de slordigheden volgen elkaar in een rap tempo op !!
Eigenlijk is t uitzichtloos als je t samenvat ...


Erg negatief weer deze reactie en overigens ook totaal nutteloos om te plaatsen hier.
Het is absoluut belachelijk dat M.V.V. het nog niet eens voor elkaar kan krijgen om iedereen een schone plek te bieden. Maar is dat ooit anders geweest?
Verder is deze kwestie absoluut geen reden voor een persoonlijke aanval op Noor.
Geef deze AD eens een tijdje de kans om zijn taken goed uit te voeren. En mocht je dan commentaar (over zinnige en functie gerelateerde zaken) hebben, spreek de man aan ipv zinloze berichten op social media te plaatsen.

En noe gewoen weer lekker weijer mit positiviteit en 3 punt veur de jongens zondag!



ik vind het niet relevant of het ooit anders is geweest...de mensen die toen in de directie zaten zijn inmiddels weg, te licht of zelf opgestapt . Nu zit er een andere AD en die heeft gewoon de verantwoordelijkheid over een "schoon "stadion... feitelijk is wel aangetoond dat Noor het niet heeft gecontroleerd of iemand het heeft laten controleren vooraf aan de wedstrijd tegen Cambuur. (Die stoeltjes waren zo vies dat zat er al weken op !!)
Maar zoals gezegd en jij mag er van alles van vinden , als MVV in de basis ( gewoon een schoon stadion/stoeltje en ik kijk niet eens naar wat stof of beetje zand) niet eens deze zaken voor elkaar heeft dan kun je wel met allerlei excuses komen nadien maar dan sla je de plank mis.
We kunnen dus constateren dan Noor op dat gebied geen verbetering is tov andere directeuren , en hoe moeilijk is het om een paar dagen van te voren het stadion of "grof vuil" te inspecteren en na de zogenaamde schoonmaak te controleren . Als MVV dit al niet lukt ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 19:47
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #6214
Waren de stoeltjes op de hoofdtribune dan wel schoongemaakt ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 20:04
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #6215
Begin me langzaam af te vragen wat die Noor tot nu toe wel gedaan heeft en wat zn toegevoegde waarde is na nu toch n aantal maanden. Totaal onzichtbaar . Geen hoofdsponsor, vervuild stadion, vakkenindeling bij eerste wedstrijd .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 20:23
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV algemeen #6216

Boer458 schreef : Waren de stoeltjes op de hoofdtribune dan wel schoongemaakt ?

in vak A waren ze in elk geval wel schoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 20:56
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
MVV algemeen #6217
Ervan uitgaande dat de heer Noor hier meeleest zou het wellicht een goed idee zijn om een update te geven van zijn bereikte resultaten van de laatste weken. Communiceer en heers...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2020 22:22
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6218
Ik heb wel eens vernomen dat de stoeltjes zó oud en verweerd zijn dat écht schoonmaken niet meer helpt! Áls dit zo is, waarom communiceert MVV dit dan niet. Dit zou een hoop onvrede kunnen wegnemen en zo ligt dan de bal dus weer bij de sportminnende gemeente Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 08:48
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV algemeen #6219
Ik denk dat er toch wel een verschil zit tussen verweerd en je hele stoel onder de duivenpoep....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2020 09:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV algemeen #6220

Kotspoejer schreef : Ik heb wel eens vernomen dat de stoeltjes zó oud en verweerd zijn dat écht schoonmaken niet meer helpt! Áls dit zo is, waarom communiceert MVV dit dan niet. Dit zou een hoop onvrede kunnen wegnemen en zo ligt dan de bal dus weer bij de sportminnende gemeente Maastricht.


Misschien hebben ze op Kaalheide nog wat stoeltjes over? Was destijds ook prima bevallen.....:lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 08:45
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6221
Ik begin steeds meer te geloven dat we door bestuur en directie van mvv aan het lijntje worden gehouden ,jehoort niks van Eric Noor niks van onze technische directeur en van onze voorzitter al helemaal niks allemaal lucht en verder niets .en wij maar geloven dat ze met van alles bezig zijn ,Het is weer net als vroeger en dat duurt nou al 50 jaar.er moeten mensen komen die er geld in willen pompen en al die zakkenvullers de straat op sturen ,want anders wordt het nooit meer wat met onze trots uit Maastricht .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 08:59 11 sept 2020 09:00 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6222

dreekemvvke schreef : Ik begin steeds meer te geloven dat we door bestuur en directie van mvv aan het lijntje worden gehouden ,jehoort niks van Eric Noor niks van onze technische directeur en van onze voorzitter al helemaal niks allemaal lucht en verder niets .en wij maar geloven dat ze met van alles bezig zijn ,Het is weer net als vroeger en dat duurt nou al 50 jaar.er moeten mensen komen die er geld in willen pompen en al die zakkenvullers de straat op sturen ,want anders wordt het nooit meer wat met onze trots uit Maastricht .


Dreeke, ga jij nu maar van je vakantie genieten. Dat jij zoveel tijd hebt om elke dag iets te schrijven, wil niet zeggen dat mensen van het bestuur, directie of op kantoor dit ook hebben. Die hebben het druk zat, en geloof maar dat ze echt wel met dingen bezig zijn. Als ze ook nog elke dag zich schriftelijk moeten verantwoorden met wat ze aan het doen zijn, gaat die tijd weer verloren terwijl die nu in belangrijke zaken gestopt kan worden. Geduld is een schone zaak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 09:31
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6223
Zeikbak ik geniet niet alleen van mijn 8 maanden in Spanje maar ik geniet van mijn hele leven,en geloof mij nou maar ik maak dit al mee vanaf de jaren 70 en héB deze verhalen al zo vaak gelezen en gehoord van Dreimuller en jongen en dan vergeet ik er zeker nog een paar Maar er veranderd niets dan alleen maar loze kreten,maar de mannen zoals Leon Melchior en Wesley werden allemaal buiten de deur gehouden en waarom denk je .juist ja dan moesten die zakkenvullers wel opstappen en nou gaat het precies zo houd jij nou maar die oogkleppen op net als de rest niet en geniet nog maar van 20jaar keuken divisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 09:51 11 sept 2020 10:07 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #6224
Dreeke, houd het nou alsjeblieft bij voetbaltechnische zaken. Er klopt inhoudelijk gewoon niets van zodra je over de organisatie gaat praten.

Wesly (zo schrijf je dat) en Melchior zijn beiden gewoon voorzitter van MVV geweest hoor, hoezo buiten de deur gehouden? Beiden hebben de kans gehad om MVV te helpen.

Wesly stapte zelf op omdat een zakenpartner van hem op het laatste moment een grote deal rond MVV torpedeerde, daar was Wesly verbitterd over. Bron? Wesly zegt dit zelf. Dat lag niet aan MVV - of zakkenvullers binnen MVV - destijds. Wesly had een groot plan om MVV de subtop in te krijgen en kreeg dat niet rond, volgens hem omdat een zakenpartner hem achter de rug een loer draaide. Dat was alles. Wil je de cynischere variant? Ook goed. Wesly had zijn hotel neergezet naast het stadion en had MVV niet meer nodig.

Melchior daar hebben we het op het forum al vaker over gehad. De gemeente stond zijn stadionplan niet toe, en toen had Melchior geen zin meer want hij wilde alleen MVV helpen in combinatie met een grote vastgoeddeal. Dat was zijn goed recht, maar wie bij MVV, welke zakkenvuller, heeft volgens jou de gemeente omgekocht om dit tegen te houden?

En dan de term zakkenvullers. Ik ben echt benieuwd welk salaris jij denkt dat deze "zakkenvullers" verdienen. Noem ze eens bij naam en een schatting van het salaris dat ze krijgen. Want ik heb echt niet het idee dat er zo veel zakkenvullers bij MVV rondlopen. Dat is uit de summiere jaarcijfers ook helemaal niet af te leiden. De laatste jaarcijfers waar "Lonen en salarissen" een post is, is die over seizoen 2017-2018. Die post was dat seizoen ruim 6 ton. Dat is dus inclusief salarissen van spelers! Knap om daar nog zakkenvullers, meervoud dus, van te betalen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het wel best dat Penders weg is en van mij mag Elsen ook weg, gewoon omdat het tijd is om iets nieuws te proberen. Maar het beeld dat dit mannen waren die tonnen per jaar verdienen of verdienden, dat slaat nergens op. Of MVV liegt in de jaarcijfers - en dan zijn diezelfde mannen direct aansprakelijk als ondertekenaar van het jaarverslag.

[edit] nog een toevoeging want anders vallen mensen daar weer over: zowel Melchior als Wesly hebben MVV wel degelijk geholpen en gered. Ik ben ze dankbaar voor wat ze wél gedaan hebben. Ik reageer alleen op de stelling dat ze door "zakkenvullers buiten de deur zijn gehouden".

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, jovkle, Zoewiezoe, Zeikbak, Burgundian043, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 10:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6225
Melchior en Wesley. Inderdaad dat waren pas de echte grote mannen die MVV naar ongekende hoogte hadden kunnen brengen. En dan zal ik Ward Vleugels even niet noemen, maar dit was ook geen kleine pion. Investeerders met MVV-hart uit de regio. Maar om is om. Nu rijst bij mij de vraag op. Dit jaar is er een spelersbudget van 700.000€. Maar heeft er ook al iemand 2 of 3 jaar vooruit gekeken. Ik ben eens benieuwd wat het budget voor 2022 zal zijn zònder investeerder of steun knvb en/of Muyamba. Komt MVV dan nog wel op 700.000€. In dat geval kun je blij zijn als je een seizoen kunt uitvoetballen. Is MVV überhaupt bezig om een grote investeerder binnen te halen. Ik hoor er nooit wat over. Of moet je hier nagenoeg failliet voor zijn (zie Fortuna).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden