MVV algemeen

11 sept 2020 10:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6226
Jacques ik weet niet,maar ik geloof tot wij misschien tot de zelfde leeftijds groep behoren maar zolang ik met mvv te maken heb is het altijd het zelfde liedje het waren altijd de zelfde menssen die het voor het zeggen hadden zolang zij maar op de stoel konden blijven zitten .wil jij mij dan eens uitleggen waarom we nu al 20 jaar in keuken divisie spelen en geen meter verder komen .dit heeft gewoon met beleid te maken.alles en iedereen moet vertrouwd zijn nooit eens ander de kans geven geen investeerder niets altijd maar in dat zelfde kringetje blijven zitten,en ga mij niet vertellen dat er geen mensen zijn geweest die mee wilden doen.maar dat zal wel in de Maastrichtse geaardheid zitten niets van buiten af.maar goed als jullie het goed vinden zo ik niet en ik blijf het schrijven totdat er meer mensen wakker worden en hun stem gaan laten horen.



iedereen moet vertrouwd zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 10:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #6227

dreekemvvke schreef : Jacques ik weet niet,maar ik geloof tot wij misschien tot de zelfde leeftijds groep behoren maar zolang ik met mvv te maken heb is het altijd het zelfde liedje het waren altijd de zelfde menssen die het voor het zeggen hadden zolang zij maar op de stoel konden blijven zitten .wil jij mij dan eens uitleggen waarom we nu al 20 jaar in keuken divisie spelen en geen meter verder komen .dit heeft gewoon met beleid te maken.alles en iedereen moet vertrouwd zijn nooit eens ander de kans geven geen investeerder niets altijd maar in dat zelfde kringetje blijven zitten,en ga mij niet vertellen dat er geen mensen zijn geweest die mee wilden doen.maar dat zal wel in de Maastrichtse geaardheid zitten niets van buiten af.maar goed als jullie het goed vinden zo ik niet en ik blijf het schrijven totdat er meer mensen wakker worden en hun stem gaan laten horen.



iedereen moet vertrouwd zijn


Ik denk dat het een beetje het kip en het ei verhaal is; waar begint succes mee? De ene zal zeggen beleid ( de kip) en de andere vindt dat het begint met geld (het ei). Waarheid? Voor alles valt iets te zeggen.

Je kunt zo goed de spelers in kaart hebben, maar geen enkele cent hebben om ze te overtuigen (want laten we eerlijk zijn, het zijn allemaal broodvoetballers). Dat is de visie die sommige hebben. Andere zijn van mening gezien de spelers die er worden gehaald , op proef en getest dat het te maken heeft met beleid. Valt ook iets voor te zeggen. De spelers komen immers telkens uit dezelfde kringen / vijvers. Maar dat kan natuurlijk ook weer met geld te maken hebben om in een andere vijver te vissen. Ieder zijn mening hierin, maar ik denk dat van de meeste forumleden hun standpunt hierin wel duidelijk is inmiddels.

Sjiek trouwens dat er €20.000,- vanuit VZMVV is gedoneerd voor het eerste elftal. Nu hopen dat MVV er iets leuks van doet en niet een speler haalt die een half jaar later naar De Moffen vertrekt ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 10:57
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #6228
Ik ben benieuwd hoe t zonder veer zien mvv zou gaan..... aan de ene kant supermooi dat we dit als supporters doen aan de andere kant is t natuurlijk triest dat je als “prof”club afhankelijk bent van supporters om hartslagbanden aan te schaffen om maar iets te noemen.......... benader hier n erkent merk voor en zij willen dit wellicht sponseren (ipv bidons .....).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 11:39
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6229

dreekemvvke schreef : Jacques ik weet niet,maar ik geloof tot wij misschien tot de zelfde leeftijds groep behoren maar zolang ik met mvv te maken heb is het altijd het zelfde liedje het waren altijd de zelfde menssen die het voor het zeggen hadden zolang zij maar op de stoel konden blijven zitten .wil jij mij dan eens uitleggen waarom we nu al 20 jaar in keuken divisie spelen en geen meter verder komen .dit heeft gewoon met beleid te maken.alles en iedereen moet vertrouwd zijn nooit eens ander de kans geven geen investeerder niets altijd maar in dat zelfde kringetje blijven zitten,en ga mij niet vertellen dat er geen mensen zijn geweest die mee wilden doen.maar dat zal wel in de Maastrichtse geaardheid zitten niets van buiten af.maar goed als jullie het goed vinden zo ik niet en ik blijf het schrijven totdat er meer mensen wakker worden en hun stem gaan laten horen.



iedereen moet vertrouwd zijn


Ik zou het niet te vaak blijven schrijven, dan val je in herhaling en heb je dalijk weer een ban te pakken....... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 11:56 11 sept 2020 11:57 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6230
Zeikbak een ban meer of minder maak mij niks uit de waarheid mag gezegd worden we leven in democratisch land dacht ik zo ik beledigd niemand volgens mij.Ik dacht dit forum daar voor was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 12:57 11 sept 2020 12:58 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6231

dreekemvvke schreef : Zeikbak een ban meer of minder maak mij niks uit de waarheid mag gezegd worden we leven in democratisch land dacht ik zo ik beledigd niemand volgens mij.Ik dacht dit forum daar voor was.


Mee eens, het was ook een opmerking met een dikke vette knipoog. Wat ik alleen bedoel te zeggen is dat als jij weer 100x hetzelfde gaat typen met als bedoeling dat ‘mensen hun ogen open moeten doen’ dat mensen die hier anders over denken (en ook mensen die wel zo als jij denken) dit weer heel irritant gaan vinden en daar is het forum niet voor bedoeld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 13:32
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV algemeen #6232
Dreeke probeert het record van de langste forumpost zonder interpunctie te verbreken. Zonder dat het overigens duidelijk wordt hoe hij over Elsen/Elzen denkt. Misschien kan hij dat nog even verduidelijken voor de forumgenoten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 13:54 11 sept 2020 14:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #6233

dreekemvvke schreef : Zeikbak een ban meer of minder maak mij niks uit de waarheid mag gezegd worden we leven in democratisch land dacht ik zo ik beledigd niemand volgens mij.Ik dacht dit forum daar voor was.


Misschien een tip:

Kijk of hetgeen wat je wilt gaan typen nieuwe informatie is, en of het delen van die informatie bijdraagt aan de discussie. Als het iets is wat je als reeds verteld hebt in een vorige post dan draagt dat niet meer bij aan de discussie. Dat is ook de reden dat je de vorige keer een ban hebt gekregen. Er is geen goed of fout in deze discussie (Er zijn natuurlijk morele grenzen die niet overschreden mogen worden.). Maar probeer niet een islamitische prediker te worden die iedere keer hetzelfde zegt tijdens het ochtendgebed.

De waarheid binnen een discussie zit meestal in de hoeveelheid nieuwe informatie die zo'n discussie oplevert, dat kan ook in de vorm van weerstand zijn. De waarheid definieer je niet zelf. Dat is volgens mij het democratisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kotspoejer, Lijnsje@tappunt, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 14:36
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6234
En waarom horen wij dan niets we horen niks meer of er nog iets bij komt aan spelers we horen niets of er vooruitgang is in verband met sponsors je hoort nul komma nul en dat is niet leuk als supporters lijkt mij zo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 14:41
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6235

dreekemvvke schreef : En waarom horen wij dan niets we horen niks meer of er nog iets bij komt aan spelers we horen niets of er vooruitgang is in verband met sponsors je hoort nul komma nul en dat is niet leuk als supporters lijkt mij zo.


Stomme vraag misschien, maar is het wel eens bij je opgekomen dat de club zelf ook nog niet weet óf en wat er nog bij komt qua spelersmateriaal? Als MVV daar nieuws over heeft, dan hoor/lees je dat wel. Dus maak je niet zo druk. En ja, datzelfde geldt voor sponsoren. Of zou je tevreden zijn als MVV nu een bericht naar buiten brengt op de website en sociale media: ''MVV heeft geen nieuwe spelers meer aan de selectie toegevoegd. Ook wat betreft sponsoren is er geen nieuws te melden.''? De Spaanse zon heeft je een flinke zonnesteek opgeleverd vrees ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 15:02
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6236
Jammer maar ik zit de meeste tijd in de schaduw met een heerlijk San Miguel. En dat zou ik jouw ook wensen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 15:02
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6237
In de mvv bundeling app (voor sponsoren) komt wel regelmatig nieuws langs over verlenging van sponsorcontracten. Weet niet waar dat nog allemaal voorbij komt. Maar daar doen ze het wel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 15:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6238
Nou Robin hartstikke bedankt zo kan het ook horen we toch nog wat dank je wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 15:31
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6239

dreekemvvke schreef : Jammer maar ik zit de meeste tijd in de schaduw met een heerlijk San Miguel. En dat zou ik jouw ook wensen


Dan heb je er denk ik iets te veel gehad ;) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 15:34
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6240



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden