MVV algemeen

11 sept 2020 21:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #6241
Dreeke ,als je zo veel te besteden hebt kun je MVV toch wel helpen aan een paar knaken , en je geniet nog meer ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2020 21:52
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6242
Ben bang dat het bij de verkeerde mensen terecht komt als je begrijpt wat ik bedoel want zo gaat het al jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 10:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6243
Reactie MVV inzake seizoenskaarten:

Afgelopen week hebben wij de gang van zaken rondom de tribune-toewijzing van de eerste thuiswedstrijd tegen SC Cambuur geëvalueerd.

Een van de belangrijkste bevindingen is, dat de huidige werkwijze dermate arbeidsintensief is, dat wij dit niet kunnen handhaven. Wij zullen op zoek moeten naar alternatieven voor de wedstrijden vanaf november 2020. Wij realiseren ons dat wij de afgelopen 2 weken niet altijd het gewenste serviceniveau hebben kunnen bieden aan onze seizoenkaarthouders, ook voor ons is het een leerproces geweest. Hopende op je begrip.


Oplossing : ?!

bestaat er geen mogelijkheid bij MVV of via het losse bestelsysteem online alleen alle beschikbare stoeltjes per vak en tribune ( corona) aan te geven zodat als je daar op klikt kunt "bestellen" de rest staat is dus niet bestelbaar. Je logt als SK dan in met je kaartnummer en mail besteld je stoeltje en eticket voor die match en ontvangt die per mail
Dat lijkt me in de basis het simpelste voor MVV .
Dit zou op basis zijn wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Wil je iedere SK evenveel rechten en kansen geven om tickets zo te bestellen dan zul je ergens in de software op basis van seizoenskaart "credits" moeten toekennen zodat je op basis van je kaartnummer voor periode X , slechts 2 credits ( kaarten ) kan bestellen via de inlog . En ook dan geldt net zoals nu wie eerst komt wie het eerst maalt bij een wedstrijd .

Ik denk dat dit de beste oplossing is voor MVV , dan moeten de SK supporters zelf actief online hun tickets,stoel en match gaan bestellen... en feitelijk zou je dit al voor een aantal wedstrijden vooraf kunnen inregelen .

Dan voor mensen die toch niet kunnen komen de dag van de match en die hun ticket wel hebben besteld , zorg voor een simpele "marktplaats" werking die bij iedere SK bekend is dat je het ticket aanbiedt aan andere supporters ( gratis) dan wel dan je simpel kunt ruilen met een andere wedstrijd
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 10:15 12 sept 2020 10:16 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6244

Napoleon schreef : Reactie MVV inzake seizoenskaarten:

Afgelopen week hebben wij de gang van zaken rondom de tribune-toewijzing van de eerste thuiswedstrijd tegen SC Cambuur geëvalueerd.

Een van de belangrijkste bevindingen is, dat de huidige werkwijze dermate arbeidsintensief is, dat wij dit niet kunnen handhaven. Wij zullen op zoek moeten naar alternatieven voor de wedstrijden vanaf november 2020. Wij realiseren ons dat wij de afgelopen 2 weken niet altijd het gewenste serviceniveau hebben kunnen bieden aan onze seizoenkaarthouders, ook voor ons is het een leerproces geweest. Hopende op je begrip.


Oplossing : ?!

bestaat er geen mogelijkheid bij MVV of via het losse bestelsysteem online alleen alle beschikbare stoeltjes per vak en tribune ( corona) aan te geven zodat als je daar op klikt kunt "bestellen" de rest staat is dus niet bestelbaar. Je logt als SK dan in met je kaartnummer en mail besteld je stoeltje en eticket voor die match en ontvangt die per mail
Dat lijkt me in de basis het simpelste voor MVV .
Dit zou op basis zijn wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Wil je iedere SK evenveel rechten en kansen geven om tickets zo te bestellen dan zul je ergens in de software op basis van seizoenskaart "credits" moeten toekennen zodat je op basis van je kaartnummer voor periode X , slechts 2 credits ( kaarten ) kan bestellen via de inlog . En ook dan geldt net zoals nu wie eerst komt wie het eerst maalt bij een wedstrijd .

Ik denk dat dit de beste oplossing is voor MVV , dan moeten de SK supporters zelf actief online hun tickets,stoel en match gaan bestellen... en feitelijk zou je dit al voor een aantal wedstrijden vooraf kunnen inregelen .

Dan voor mensen die toch niet kunnen komen de dag van de match en die hun ticket wel hebben besteld , zorg voor een simpele "marktplaats" werking die bij iedere SK bekend is dat je het ticket aanbiedt aan andere supporters ( gratis) dan wel dan je simpel kunt ruilen met een andere wedstrijd


Klinkt als een idee ja! Echter denk ik dat mvv het concept ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’ niet gaat uitvoeren, simpelweg omdat het alle seizoenskaarthouders tevreden wil houden middels een eerlijk proces (in dit geval de loting). Twee simpele voorbeelden:
1. Men gooit de wedstrijden online en iedereen begint als een gek zich in te schrijven. Mensen die aan het werk zijn en niet even kunnen pauzeren om zich in te schrijven, pissen dan naast de spreekwoordelijke zeikbak om een ticket te bemachtigen. Mocht er gewerkt worden met het credits systeem dat je voorstelt, los je dit deels op, maar blijft voor die mensen alleen de “minder” aantrekkelijke wedstrijden over, zoals de beloftenteams, waarmee je mensen niet tevreden stelt
2. De oudere generatie die geen computer heeft en toch een wedstrijd wil bezoeken. Voor hen wordt het redelijk onmogelijk om een wedstrijd te bezoeken.

Niet dat ik je plan afschiet, er zit een idee achter waar ik me ook nog wel deels in kan vinden, maar denk dat mvv voor een andere oplossing gaat om zodoende iedereen tevreden te houden (al zal dat nooit lukken met bepaalde azijnzeikers). We moeten de situatie accepteren en we weten allemaal dat het kantoor onderbezet is en van daaruit hoef je dus geen creatieve oplossingen te verwachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 10:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #6245
@zeikbak. Als MVV aan de software en per seizoenskaart ( credits of tickects ) kan koppelen dan kun je zoals ik ook schrijf je maximaal voor 2 wedstrijden een ticket bestellen. Nu ook zijn er tegen Cambuur mensen uitgeloot dus dat blijft toch altijd als je meer vraag dan aanbod hebt dus wie eerst komt wie eerst maalt zal in welke vorm dan ook blijven bestaan

Voor ouderen blijft het "probleem het zelfde"die hebben zich nu ook moeten aanmelden en keuze 1 tm 4 moeten opgeven en een ticket moeten uitprinten.

Ik probeer een simpele oplossing te zoeken en dat echt dat dit de beste manier is ,stoeltjes en matchen kunnen aanvinken op basis van inloggen , zo ben je ook gelijk van het punt af dat mensen beter kunnen plannen immers weten ze voor een bepaalde periode welke wedstrijd ze kunnen gaan bezoeken omdat die beschikbaar moeten zijn als je inlogt .

En wellicht is het zo te maken dat als de nieuwe periode er is ... er 4 wedstrijden zijn en je er dus zelf maximaal 2 kunt aanvinken en kunt kiezen en stoeltjes kunt selecteren op basis van je inlog
Is een wedstrijd bezet dan kun je een andere kiezen... de keuze maak je tot maximaal een week van te voren alles wat dan over is kan de rest van de SK zich ook voor intekenen die al 2 matchen hebben aangevinkt !
Zijn er bv voor een wedstrijd toch nog plaatsen over dan moet iedereen met een SK daar kunnen inloggen en evt een derde of 4de match kunnen claimen om zo maximaal mensen toe te kunnen laten .

ik zou het zo doen.... !! Tevens zou ik wat leuke sponsor banners en actie van sponsoren op die bestelsite zetten zodat die ook extra onder de aandacht komen

Nog meer tips ?! .... mijn uur tarief is normaal € 350,- ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 11:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6246
Moot M.V.V., KNVB, dreihook neet iers 'ns de capaciteit umhoeg goeje?

Wie is 't meugelek tot in de stadions vaan Excelsior en Volendam (en nog tig aander clubs) mier lui mage zitte, terwijl de capaciteit minder is?
Ouch dao zien mer 4 ingeng....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 11:56
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6247
Kan het niet veel simpeler?
Gewoon iedere wedstrijd alleen alle seizoenkaarthouders toelaten (2157). Aan allen een vaste coronaproof plaats toekennen. Op zeker dat niet iedereen komt (daar zijn zeker ervaringscijfers van bekend). Eventueel op basis van identificatieplicht voorkomen dat seizoenskaarten doorgegeven worden (om bekendheid van de bezetting te waarborgen). Zo kom je volgens mij ook altijd rond de 1500 bezoekers uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 12:25
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #6248
MVVke, wij hebben Penn in Maastricht remember. Braafste jongetje van de klas spelen en mvv klein houden. Als zij zegt, iedereen naar binnen, gebeurt het. Over de drukte in de binnenstad op met name zaterdag/zondag hoor je die troela niet, dan is het plots hoger economisch belang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 13:32
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #6249
Mevr Penn is alleen voor sjiek n sjoen voor de mensen met dikke beurzen en de toplaag toeristen. Zien n gezien worden . Nul interesse in gewone burger. Werkgelegenheid verdwijnt aan alle kanten naar buiten mtricht maar ach zolang zij maar dedain door de stad kan lopen. Liefste zou ze mvv zien verdwijnen zodat ze dure koopappartementen kunnen bouwen zoals ze ook bij landbouwbelang willen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2020 15:09 12 sept 2020 15:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6250
Wat een onzin. Dat ze die koopappartementen maar op de circustent bouwen in Kerkrade.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 11:10 14 sept 2020 11:15 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #6251
Ik lees zojuist op 1Limburg.nl een triest bericht :(

De voormalig keeper van MVV Chrit Baetsen is op 67-jarige leeftijd overleden.

De keeper uit Geleen debuteerde in 1973 voor het Maastrichtse team in de bekerwedstrijd tegen Telstar. Hij zou MVV nooit verlaten.

In totaal speelde hij 136 wedstrijden voor de Maastrichtse ploeg. In 1986 stopte hij als keeper bij MVV. Hij bleef wel de club trouw en leidde daarna jonge doelmannen op.

Toevallig zat ik vanmorgen in mijn geliefd MVV boek (MVV Veur Iewig - 100 jaar - een boek uit 2002 over de geschiedenis van MVV) te lezen over alle elftallen die MVV gehad heeft sinds de oprichting van de club.
Ik ben daarna eens gaan Googlen of bijv. Spelers als Jo Toennaer en Chris Coenen nog leven; de eerste is ondertussen 86 jaar en nog steeds in goede gezondheid, Chapeau :thumbsup: De laatste is ons helaas ook al ontvallen in 2010. En nu lees ik dit bericht :( keeper bij MVV van 1973 tot 1986: R.I.P meneer Baetsen bedankt voor uw bewezen diensten namens alles en iedereen bij MVV (vooral van ons supporters)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Robin, opadiehard, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 14:19
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6252
Maandag 14 september 2020

Dagblad De Limburger publiceerde afgelopen zaterdag 12 september 2020 een foto in het katern Horizon. De foto illustreerde MVV-fans die een sfeeractie buiten het stadion hielden omdat door de corona-maatregelen ze de wedstrijd niet konden bijwonen. Op deze manier wilden ze vanaf buiten het stadion hun club steunen. Dagblad De Limburger heeft er echter helaas een eigen versie van gemaakt. Zonder enig overleg met de club of met de supporters gepraat te hebben, werd een uit het verband gerukte suggestieve tekst gepubliceerd. Zodanig zelfs dat de supporters in een kwaad daglicht gesteld werden.

MVV heeft inmiddels bij Dagblad De Limburger aangegeven niet gecharmeerd te zijn van deze werkwijze. De club liet de krant verder weten de foute berichtgeving graag rechtgezet te zien.

Algemeen directeur Erik Noor heeft op eigen titel een ingezonden brief naar De Limburger gestuurd met het verzoek tot publicatie.

De tekst van de ingezonden brief delen we natuurlijk graag op deze site:

Steun aan MVV

Graag reageer ik via deze brief op de ‘foto van de week’ in het katern Horizon d.d. 12 september. De MVV-fans op de foto uitten niet – zoals De Limburger schrijft - hun frustratie over de wedstrijd maar gaven juist op deze manier blijk van steun aan hun club. Door de coronamaatregelen kon een aantal van hen de wedstrijd niet bijwonen en moedigde buiten het stadion hun club op deze manier aan. Voor mij een gevoel van trots op MVV Maastricht, zoals deze supporters dat eerder in de voorbereiding ook al lieten zien via diverse acties.

Erik Noor
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Bieske, Robin, opadiehard, jovkle, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 14:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6253
Prima reactie van MVV en Noor... dit is al een hele tijd geleden dat MVV zo opkomt voor haar supporters en negatieve, suggestieve en onjuiste berichtgeving.

En dit is ook belangrijk want de imagoschade is iedere keer behoorlijk. En zeker zuur als het ook nog eens onjuist is. En nota bene dan gaat het over hun club uit hun hoofdstad :)
Veel mensen lezen de kop en denken dat wat geschreven wordt waar is. Tsja... En ook dit waren mijn gedachten toen ik dit zaterdag in de krant las... Raar dat zo'n fotograaf niet wat moeite doet of is het soms bewust...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 21:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #6254

steefmestreech schreef : Mevr Penn is alleen voor sjiek n sjoen voor de mensen met dikke beurzen en de toplaag toeristen. Zien n gezien worden . Nul interesse in gewone burger. Werkgelegenheid verdwijnt aan alle kanten naar buiten mtricht maar ach zolang zij maar dedain door de stad kan lopen. Liefste zou ze mvv zien verdwijnen zodat ze dure koopappartementen kunnen bouwen zoals ze ook bij landbouwbelang willen.

Wat is dit nu voor een domme kletspraat. De burgemeester gaat over de veiligheid, niet over wat er waar gebouwd wordt in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 23:51 15 sept 2020 00:23 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #6255
Meersse is vaan us ole ole... die gaan dat nooit redden, punt. (meervandaag.nl) kun je ze volgen...

(en Geulle, Bunde, Ulestraote....) meervandaag.nl ff zitten toch een paar :) ... live...

Sjeng or not to Sjeng were coming to you :) sorry Boer, ooit wordt jij ook Sjeng :P
Wat is hun probleem .... wie mie Sjenge wie beter!

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden