MVV algemeen

15 sept 2020 15:58
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV algemeen #6256

Janepie schreef :
Sjeng or not to Sjeng were coming to you :) sorry Boer, ooit wordt jij ook Sjeng :P
Wat is hun probleem .... wie mie Sjenge wie beter!


Ik denk het niet Janepie, ik woon in een gemeente die absoluut niet armlastig is.
Enne... van uit het Heuvelland gaat het alleen maar bergaf richting de stad ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 16:18 15 sept 2020 16:20 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #6257

Kletswief schreef : Maandag 14 september 2020

Dagblad De Limburger publiceerde afgelopen zaterdag 12 september 2020 een foto in het katern Horizon. De foto illustreerde MVV-fans die een sfeeractie buiten het stadion hielden omdat door de corona-maatregelen ze de wedstrijd niet konden bijwonen. Op deze manier wilden ze vanaf buiten het stadion hun club steunen. Dagblad De Limburger heeft er echter helaas een eigen versie van gemaakt. Zonder enig overleg met de club of met de supporters gepraat te hebben, werd een uit het verband gerukte suggestieve tekst gepubliceerd. Zodanig zelfs dat de supporters in een kwaad daglicht gesteld werden.

MVV heeft inmiddels bij Dagblad De Limburger aangegeven niet gecharmeerd te zijn van deze werkwijze. De club liet de krant verder weten de foute berichtgeving graag rechtgezet te zien.

Algemeen directeur Erik Noor heeft op eigen titel een ingezonden brief naar De Limburger gestuurd met het verzoek tot publicatie.

De tekst van de ingezonden brief delen we natuurlijk graag op deze site:

Steun aan MVV

Graag reageer ik via deze brief op de ‘foto van de week’ in het katern Horizon d.d. 12 september. De MVV-fans op de foto uitten niet – zoals De Limburger schrijft - hun frustratie over de wedstrijd maar gaven juist op deze manier blijk van steun aan hun club. Door de coronamaatregelen kon een aantal van hen de wedstrijd niet bijwonen en moedigde buiten het stadion hun club op deze manier aan. Voor mij een gevoel van trots op MVV Maastricht, zoals deze supporters dat eerder in de voorbereiding ook al lieten zien via diverse acties.

Erik Noor


Nou lekker dan deze reactie is terecht gekomen bij de lezersredactie,en die hebben dit als een ienieminie artikeltje geplaatst bij de overige briefschrijvers?
Lekker onopvallend toch,had meer een artikel in de krant zelf verwacht...moest dit ff kwijt...Gr opa.

Ps Had hij niet beter een journalist kunnen benaderen?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 17:55
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6258

opadiehard schreef :

Kletswief schreef : Maandag 14 september 2020

Dagblad De Limburger publiceerde afgelopen zaterdag 12 september 2020 een foto in het katern Horizon. De foto illustreerde MVV-fans die een sfeeractie buiten het stadion hielden omdat door de corona-maatregelen ze de wedstrijd niet konden bijwonen. Op deze manier wilden ze vanaf buiten het stadion hun club steunen. Dagblad De Limburger heeft er echter helaas een eigen versie van gemaakt. Zonder enig overleg met de club of met de supporters gepraat te hebben, werd een uit het verband gerukte suggestieve tekst gepubliceerd. Zodanig zelfs dat de supporters in een kwaad daglicht gesteld werden.

MVV heeft inmiddels bij Dagblad De Limburger aangegeven niet gecharmeerd te zijn van deze werkwijze. De club liet de krant verder weten de foute berichtgeving graag rechtgezet te zien.

Algemeen directeur Erik Noor heeft op eigen titel een ingezonden brief naar De Limburger gestuurd met het verzoek tot publicatie.

De tekst van de ingezonden brief delen we natuurlijk graag op deze site:

Steun aan MVV

Graag reageer ik via deze brief op de ‘foto van de week’ in het katern Horizon d.d. 12 september. De MVV-fans op de foto uitten niet – zoals De Limburger schrijft - hun frustratie over de wedstrijd maar gaven juist op deze manier blijk van steun aan hun club. Door de coronamaatregelen kon een aantal van hen de wedstrijd niet bijwonen en moedigde buiten het stadion hun club op deze manier aan. Voor mij een gevoel van trots op MVV Maastricht, zoals deze supporters dat eerder in de voorbereiding ook al lieten zien via diverse acties.

Erik Noor


Nou lekker dan deze reactie is terecht gekomen bij de lezersredactie,en die hebben dit als een ienieminie artikeltje geplaatst bij de overige briefschrijvers?
Lekker onopvallend toch,had meer een artikel in de krant zelf verwacht...moest dit ff kwijt...Gr opa.

Ps Had hij niet beter een journalist kunnen benaderen?


Dit zegt natuurlijk veel over die krant. Wat sommige mensen natuurlijk al veel langer weten.... Onjuiste informatie afdrukken, moedwillig of zonder zoals een goed journalist betaamt informatie checken.
En per club is dit helaas verschillend... hiervan ben ik overtuigd... maar anderen zeggen calimero gedrag...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2020 22:46
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #6259
Het is ondertekend met Erik Noor. Zou me niks verbazen als ze niet eens weten dat dit namens MVV is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 05:23
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #6260

Kay schreef : Het is ondertekend met Erik Noor. Zou me niks verbazen als ze niet eens weten dat dit namens MVV is.


Daarom zei ik ook een beetje professioneler had ook vanuit Eric uit gemoeten nl...een journalist benaderen...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 07:55
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #6261

opadiehard schreef :

Kay schreef : Het is ondertekend met Erik Noor. Zou me niks verbazen als ze niet eens weten dat dit namens MVV is.


Daarom zei ik ook een beetje professioneler had ook vanuit Eric uit gemoeten nl...een journalist benaderen...Gr opa.


Ik ben het met je eens dat het duidelijker zou mogen zijn dat dit door de voorzitter van MVV Maastricht is gestuurd, maar ik denk niet dat een journalist van De Limburger hieraan mee zou werken, dus een ingezonden brief is het maximaal haalbare.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 08:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
MVV algemeen #6262

josoetgebrook schreef :

opadiehard schreef :

Kay schreef : Het is ondertekend met Erik Noor. Zou me niks verbazen als ze niet eens weten dat dit namens MVV is.


Daarom zei ik ook een beetje professioneler had ook vanuit Eric uit gemoeten nl...een journalist benaderen...Gr opa.


Ik ben het met je eens dat het duidelijker zou mogen zijn dat dit door de voorzitter van MVV Maastricht is gestuurd, maar ik denk niet dat een journalist van De Limburger hieraan mee zou werken, dus een ingezonden brief is het maximaal haalbare.


@Jos , het gaat om ingezonden stuk van de directeur van MVV ( niet de voorzitter) .Noor doet dat op persoonlijke titel wel uit hoedanigheid als AD van MVV Maastricht ! De krant plaatst het , niks mis mee denk ik ! En over de inhoudt van het stuk van de krant alsmede het stuk van Noor kan iedereen zijn mening vormen . Ik denk niet dat de krant gaat rectificeren...maar door het plaatsen van de brief is er wel ruimte voor een reactie gegeven aan MVV .

Verder moeten we niet te veel ophef maken over de brief van de Limburger alsmede de reactie van Noor . Opvallend vond ik wel dat ten tijde dat John van Zweden van alles begon te roepen over Noor , zowel Noor als MVV in eerste instantie zich op t standpunt hebben gesteld niet te reageren ...later heeft men dat toch nog gedaan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 08:14 16 sept 2020 08:15 door josoetgebrook.
josoetgebrook
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
MVV algemeen #6263
ok, ik vergis me (voorzitter/directeur), maar met 'dat het duidelijker zou mogen zijn dat dit door de directeur van MVV Maastricht is gestuurd' verwijs ik naar het feit dat in de krant enkel Erik Noor onder het stukje staat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 13:34
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #6264
Ik heb geen idee of dit hier geplaatst moet worden, maar wel het vermelden waard.

Vandaag 75 jaar geleden:

(1945) MVV opent stedenband met Woolwich met voetbalwedstrijd
Precies 75 jaar geleden speelde het Engelse Woolwich in Maastricht tegen MVV, precies een jaar na de bevrijding van de Limburgse stad. Het moest het begin worden van een
internationale samenwerking tussen deze twee steden, maar die is nooit van de grond
gekomen. Ook het idee voor een jaarlijkse wedstrijd tussen deze twee teams is daarna nooit uitgewerkt.
Andere sportieve samenwerkingsbanden tussen Engelse en Nederlandse steden na de
Tweede Wereldoorlog verliepen wel succesvol, zoals Amsterdam / Liverpool en Hengelo /
Mitcham. Ruim 75 jaar na de Bevrijding bestaan de samenwerkingen Leiden / Oxford en
Arnhem / Croyden nog steeds.

Meer informatie
Filmbeelden van MVV – Woolwich
www.openbeelden.nl/media/21461/Herdenkin...jding_van_Maastricht

sportgeschiedenis.nl/sporten/voetbal/maa...met-voetbal-van-mvv/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Karakter, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 15:36
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
MVV algemeen #6265
Mooie kans voor MVV. Emailtje sturen aan Charlton Athletic met de vraag hoe ze dit feit nieuw leven in kunnen blazen... eenvoudig middel met hoge opbrengst?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2020 17:02
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV algemeen #6266

Pierrot schreef : Vandaag 75 jaar geleden: (1945) MVV opent stedenband met Woolwich met voetbalwedstrijd
Precies 75 jaar geleden speelde het Engelse Woolwich in Maastricht tegen MVV, precies een jaar na de bevrijding van de Limburgse stad.
Meer informatie
Filmbeelden van MVV – Woolwich
www.openbeelden.nl/media/21461/Herdenkin...jding_van_Maastricht
sportgeschiedenis.nl/sporten/voetbal/maa...met-voetbal-van-mvv/


Ooit heette Woolwich anders, Woolwich Arsenal. Mocht Arsenal nog maar eens komen (buiten coronatijd), dan had MVV vast een goede recette. In de filmbeelden zie ik in een flits "Menier De Burgemeester" van Maastricht, Michiels van Kessenich, die de stad lang als echte burgervader gediend heeft!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 14:48
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
MVV algemeen #6267
MVV professionaliseert administratie

MVV Maastricht heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met OFSsport. Het in Zeist gevestigde bedrijf neemt per 1 oktober volledige financiële administratie over van MVV. OFSsport is marktleider in de sportbranche op het gebied van administratie, controlling en procesoptimalisatie.

Naast de administratie gaat OFSSport voor MVV aan de slag met het AFAS-optimalisatieproject met als doel de backoffice efficiënter in te richten en bedrijfsprocessen te automatiseren. OFSsport laat weten trots te zijn op de samenwerking met Limburgs oudste profvoetbalclub. Algemeen directeur Erik Noor van MVV ziet de samenwerking als een volgende stap binnen de professionalisering van MVV. “We hebben een kleine organisatie, en als één ding duidelijk is geworden in mijn eerste maanden is dat wij veel te veel dingen doen met weinig mensen. Hoewel iedereen zijn uiterste best doet, is dat voor ons personeel niet goed, en voor de inhoud niet. Administratie en backoffice zijn ontzettend belangrijk, en bij OFSsport in zeer goede handen.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-professionaliseert-administratie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 15:07
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #6268
ofssport.nl/nieuws/

Doen voor erg veel clubs (ja, ook onze oosterburen) dit werk. Ik heb inhoudelijk utieraard geen idee of ze hun geld waard zijn, maar op het oog een logische keuze.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 17:13 18 sept 2020 17:14 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #6269

Sjappie schreef : MVV professionaliseert administratie

MVV Maastricht heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met OFSsport. Het in Zeist gevestigde bedrijf neemt per 1 oktober volledige financiële administratie over van MVV. OFSsport is marktleider in de sportbranche op het gebied van administratie, controlling en procesoptimalisatie.

Naast de administratie gaat OFSSport voor MVV aan de slag met het AFAS-optimalisatieproject met als doel de backoffice efficiënter in te richten en bedrijfsprocessen te automatiseren. OFSsport laat weten trots te zijn op de samenwerking met Limburgs oudste profvoetbalclub. Algemeen directeur Erik Noor van MVV ziet de samenwerking als een volgende stap binnen de professionalisering van MVV. “We hebben een kleine organisatie, en als één ding duidelijk is geworden in mijn eerste maanden is dat wij veel te veel dingen doen met weinig mensen. Hoewel iedereen zijn uiterste best doet, is dat voor ons personeel niet goed, en voor de inhoud niet. Administratie en backoffice zijn ontzettend belangrijk, en bij OFSsport in zeer goede handen.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-professionaliseert-administratie



Goed om te horen, eindelijk wat meer proffesionaliteit op het kantoor in plaats iedere keer de stagaire de schuld te geven.

Ik vraag me dan echter wel af hoezo de voorgaande directeuren dit nooit gezien of gehoord hebben? Aangezien we hier al jaren klagen, en het al jaren dramatisch is. Maar gelukkig zijn ze er eindelijk achtergekomen.

Of ze hun geld waar zijn of niet zullen we snel weten. 1 ding is zeker, slechter als nu kan het niet dus we zullen er altijd op vooruit gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2020 18:20
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
MVV algemeen #6270

Sjappie schreef : MVV professionaliseert administratie

MVV Maastricht heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met OFSsport. Het in Zeist gevestigde bedrijf neemt per 1 oktober volledige financiële administratie over van MVV. OFSsport is marktleider in de sportbranche op het gebied van administratie, controlling en procesoptimalisatie.

Naast de administratie gaat OFSSport voor MVV aan de slag met het AFAS-optimalisatieproject met als doel de backoffice efficiënter in te richten en bedrijfsprocessen te automatiseren. OFSsport laat weten trots te zijn op de samenwerking met Limburgs oudste profvoetbalclub. Algemeen directeur Erik Noor van MVV ziet de samenwerking als een volgende stap binnen de professionalisering van MVV. “We hebben een kleine organisatie, en als één ding duidelijk is geworden in mijn eerste maanden is dat wij veel te veel dingen doen met weinig mensen. Hoewel iedereen zijn uiterste best doet, is dat voor ons personeel niet goed, en voor de inhoud niet. Administratie en backoffice zijn ontzettend belangrijk, en bij OFSsport in zeer goede handen.”

www.mvv.nl/nieuws/mvv-professionaliseert-administratie


Op zich, heel goed natuurlijk.
Echter komen we weer bij het financiële gedeelte.
Dat bedrijf zal deze werkzaamheden niet voor niets doen, dus wie gaat dat betalen ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden