MVV algemeen

22 sept 2020 20:15
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
MVV algemeen #6286
Excelsior speelt met Esther Vergeer op de borst .


mvv met Andre Rieu of Tom Dumolin of Napoleon ??????????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2020 21:54 22 sept 2020 21:57 door MVV86.
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6287

bokkesprongen schreef : Excelsior speelt met Esther Vergeer op de borst .


mvv met Andre Rieu of Tom Dumolin of Napoleon ??????????


DSW zorgverzekering is de shirtsponsor maar geeft de naam weg aan een goed doel, Esther Vergeer Foundation.

Dit hebben wij in het verleden ook gehad met 'Drink Water' campagne.


Overigens mogen vanaf het seizoen 21/22 online gokbedrijven op de shirts. Regeren is vooruit zien, wellicht kunnen nu de eerste contacten worden gelegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 00:10 23 sept 2020 00:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
MVV algemeen #6288

LRB schreef :

MVV86 schreef :

Hill28 schreef : Zou MVV Basic Fit al benaderd hebben om in te stappen als sponsor? Dat zou toch ideaal zijn nu Basic Fit letterlijk in de Geusselt zit. Spelers zouden daarbij de ideale ambassadeurs zijn voor Basic Fit...win-win


Goede ontwikkeling dat er een grote fitness keten in de Geusselt zit. Daar moet toch minimaal een barterdeal uit te halen zijn zodat (jeugd)spelers daar kunnen sporten.


Basic-Fit heeft net na 8 jaar (2011-2019) hun samenwerking met ADO Den Haag beeindigd en het is niet te verwachten dat men nu met MVV in zee gaat.
Voordat ze hun derde in Maastricht (in de Geusselt) openden en ik ervan wist, heb ik dit al een tijdje terug bij het bestuur aangedragen.
Jammer maar helaas...wel fijn dat iedereen meedenkt ! :applaus: :thumbsup: :applaus:


Basic Fit heeft in juni nieuwe aandelen uitgegeven en daarmee 135 miljoen euro opgehaald. De fitness bij de Geusselt stond eerst op losse schroeven, maar de uitbreiding van Basic Fit is mede zekergesteld door deze nieuwe aandelen-enissie. Ik weet niet wanneer het bestuur Basic Fit heeft benaderd..maar misschien nog eens proberen? Het zou toch enorme reclame en goodwill opleveren in Maastricht voor Basic Fit als ze MVV sponsoren, en dat terwijl ze nu zoveel filialen hebben...

Het idee om een unibet te polsen is daarnaast misschien ook niet gek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 07:36
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 658
Meer
MVV algemeen #6289
#Opa Diehard,

Compleminte veur de ingezoonde breef in de Limburger (23/9 sportkatern pag.7)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 10:54
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
MVV algemeen #6290
Veur de lui die gein gazet höbbe, zowse dat stök/dee ingezonde breef heij kinne plaotse?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2020 11:02
Jack Luijten
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6291

Sjappie schreef : Veur de lui die gein gazet höbbe, zowse dat stök/dee ingezonde breef heij kinne plaotse?


KNVB ONDERZOEKT VERMEEND RACISME TIJDENS MVV-CAMBUUR (8/9)

Ja hoor, daar gaan we weer: MVV-supporters die schreeuwend racisme promoten. Waarom niet eerst controleren of dit ook werkelijk zo was. Hoe duidelijk kon men constateren door de corona-bezetting qua publiek dat het geen spreekkoor kon zijn dat maar hooguit een enkel persoon iets geroepen kon hebben?

En was dat racistisch? Zelfs na bestudering van de nodige beelden kon men niets vinden wat wees op uitingen van racisme!

Waarom wordt het MVV-publiek bij de minste ‘overtreding’ giga aan de hoogste boom gehangen?

Ik verwacht, nee hoop, dat zeker de regionale pers die op sportgebied ook afhankelijk is van MVV in de toekomst iets meer onderzoek doet en dan een artikel plaatst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ben Salemans, Sjappie, Lassie80, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 18:49
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 658
Meer
MVV algemeen #6292
Het gaat al weer richting oktober en ik heb nog steeds geen seizoenskaart ontvangen. Om dat ik van de Angelside vak D naar de Bospoort verhuisd ben, dacht ik dat het daar aan lag dat het iets langer kon duren, ze moeten per slot van rekening een nieuwe kaart aanmaken. Tijdens mijn bezoek aan kantoor in augustus beloofd men mij te berichten als de kaart klaar was. Op mijn mail van 17/9 werd/wordt niet gereageerd. Hoewel ik in deze loterij tijd wel het stadion binnen kom, beschik ik dus niet over een VZM betaalkaart.....

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Groeten, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 18:59
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6293
Ja, ik ook, maar ik kan mijn oude seizoenskaart nog gebruiken om te betalen. Maakt nu toch niet uit

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 19:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 954
Meer
MVV algemeen #6294

Boer458 schreef : Het gaat al weer richting oktober en ik heb nog steeds geen seizoenskaart ontvangen. Om dat ik van de Angelside vak D naar de Bospoort verhuisd ben, dacht ik dat het daar aan lag dat het iets langer kon duren, ze moeten per slot van rekening een nieuwe kaart aanmaken. Tijdens mijn bezoek aan kantoor in augustus beloofd men mij te berichten als de kaart klaar was. Op mijn mail van 17/9 werd/wordt niet gereageerd. Hoewel ik in deze loterij tijd wel het stadion binnen kom, beschik ik dus niet over een VZM betaalkaart.....

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Groeten, Boer458

Bij ons met 3 man precies hetzelfde. Van angelside verhuist naar Boschpoort en de seizoenskaarten zijn er nog niet. Bij MVV had men overigens weinig vertrouwen in de leverancier. Op zich geen probleem. Het saldo staat op de oude seizoenskaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2020 20:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
MVV algemeen #6295
Bij ons in de groep iemand die een jaar geen seizoenkaart had vanwege werk en dit jaar weer wel. Die heeft hem ook nog altijd niet ontvangen. Maar kon "gewoon" met zijn oude betaalkaart betalen.

De seizoenkaart is in juni besteld, belachelijk dat die eind september nog niet binnen is, maar ach, er zijn ergere dingen om je druk om te maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2020 06:20
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV algemeen #6296

Jacques schreef :
De seizoenkaart is in juni besteld, belachelijk dat die eind september nog niet binnen is, maar ach, er zijn ergere dingen om je druk om te maken.


Hier hetzelfde.
Echter heb geen oude kaart waar ik mee kan betalen bij de VZ MVV stand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2020 10:30
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #6297
Ik ben ook van plek veranderd, heb ergens eind augustus, begin september gebeld met Wouter, en die gaf aan dat het apparaat defect was waarmee deze geprint worden oid. Zouden per post opgestuurd worden, maar wanneer dat werd er toen niet bijgezegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2020 21:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
MVV algemeen #6298
Bericht MVV:

Dinsdag 29 september 2020

Naar aanleiding van de persconferentie van minister-president Mark Rutte op maandag 28 september zal ook MVV -hernieuwd - strengere corona-maatregelen nemen. Zo gaan de poorten van het stadion de komende drie weken op slot. Het is zodoende niet mogelijk trainingen en wedstrijden bij te wonen, van MVV1 tot de jongste jeugd. Ook ouders, familieleden, vrienden en bekenden kunnen helaas niet het stadion of de businesslounge betreden. Ophalen en brengen zal buiten het stadion moeten gebeuren.

Trainingen gaan gewoon volgens schema door.

Onze info-balie is eveneens gedurende drie weken gesloten. Wel blijft het stadion en de info-balie telefonisch bereikbaar.

Omdat de wedstrijd GA Eagles zonder publiek gespeeld gaat worden, zal deze wedstrijd niet in het toewijzingsbesluit worden meegenomen wat de tickets voor de MVV-supporters betreft. Deze tickets worden vooralsnog doorgeschoven naar het duel met NAC Breda.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2020 12:28
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
MVV algemeen #6299
Bij Groningen hangen verschillende grote spandoeken van sponsoren op de vakken tegenover de TV-camera. Aangezien MVV wekelijks nu op TV live te bekijken valt en het waarschijnlijk nog maanden duurt voordat we weer naar binnen mogen: bied ook zo'n pakket aan bij potentiele nieuwe sponsoren.

Het doek bij vak G levert MVV blijkbaar ook wat op, vandaar dat deze niet benut werd met publiek toen het nog kon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 12:04 05 okt 2020 12:07 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1338
Meer
MVV algemeen #6300
Ik vind het een uitstekend idee, leg maar een doek op die vakken. Desnoods met meerdere bestaande kleine sponsoren. Ook al levert het maar een beetje geld op, je beloont zo wel je sponsoren en creeert goodwill. Als ik er zo over nadenk is het eigenlijk gekkenwerk als je niks met al die gratis zendtijd en advertentieruimte op de tribunes zou doen.

Het doek van Spacejump zal overigens niet meer veel opleveren, want die organisatie is al sinds augustus failliet. Dat er op G geen publiek zat, lijkt me dan ook meer laksheid dan wat anders. Net zo als het schandalige uitblijven van een shirtsponsor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.727 seconden