MVV algemeen

07 mrt 2021 09:06 07 mrt 2021 09:11 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #6841

Frank Salemans schreef : Wat ik mooi vind: de positie van de trainer heeft op dit onvolprezen forum nooit ter discussie gestaan. Oké, hij zal eigenwijs zijn. Maar na de winterstop-versterkingen halen we veel punten. Nu nog een goede spits en dan hebben we volgend seizoen een team dat in balans is!

Een teken van de gedegen organisatie: de buitenspelval werkt zeer goed. Eindelijk weer perspectief op hogere klassering! We kunnen weer gruuts zijn op dit team en de technische staf!


Nou bij deze dan. Als je zo met je jeugd omgaat als met Last, dan heeft dat niet alleen voetballend kaar ook financieel consequenties op de langere termijn. Een trainer die kennelijk geen tegenspraak duldde van zijn technisch directeur en nu alleenheerser is op technisch gebied, met dit soor consequenties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2021 13:13
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
MVV algemeen #6842
Zo Hill, je trekt het wel erg persoonlijk aan allemaal. Ik had Last ook graag langer gezien, maar dan puur omdat er een poppetje op de bank extra zit. Blijkbaar denkt MVV er anders over. Ik zie je in het topic van Last zelf zeggen dat MVV hiermee een transferbedrag weggooit. Wanneer heeft MVV voor het laatst aan een jeugdspeler geld verdiend? Mbuyamba is de uitzondering die de regel bevestigt. Nee, het is jammer, maar geen gigantisch probleem. Ik heb vooral het idee dat er persoonlijke belangen achterzitten, maar misschien heb ik het wel helemaal mis. Ik hoop vooral dat we niet zometeen weer moeders op het forum gaan krijgen die het opnemen voor hun oogappeltje. Eén keer was genoeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 10:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #6843

Hill28 schreef :
Nou bij deze dan. Als je zo met je jeugd omgaat als met Last, dan heeft dat niet alleen voetballend kaar ook financieel consequenties op de langere termijn. Een trainer die kennelijk geen tegenspraak duldde van zijn technisch directeur en nu alleenheerser is op technisch gebied, met dit soor consequenties.

Ze gaan juist goed met de jeugd om, zie ook Zeegers, van Bommel en Kleinen maar het is dan natuurlijk makkelijker om een speler eruit te pikken die geen contract krijgt. Volledig terecht overigens want Last komt te kort en is gedurende de afgelopen twee seizoenen ook geen betere speler geworden. Blijkbaar ligt het gevoelig wanneer MVV jeugdspelers laat vertrekken terwijl er geen enkele reden was om ze te houden.

Los er van dat ze prima inzet vertoonde, had ik nu geen elftal willen zien met jongens als Borgers, Voorjans, Beckers, Eppenga, Moustafa , Magermans, van Melick, Jungschleger en noem ze maar op. Veelal spelers waar supporters op zijn minst ook verontwaardigd over waren dat MVV ze liet gaan maar allemaal voetballen ze nu op achteraf veldjes in Limburger/België.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Kletswief, Tommyd, Al Bundy, Burgundian043, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 19:12 09 mrt 2021 19:14 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #6844
Waar Facebook het uiterste is qua kritische houding, (soms tot op het idiote af) richting MVV, spant dit Forum de kroon met het - om welke reden dan ook - de hand boven het hoofd houden van de MVV staff, wie daar ook in zit, of wat ze ook doen.
Wie hier iets te kritisch is krijgt de wind van voren of er wordt op de man gespeeld. Nee ik ken Last niet. Ik kende Croux niet, het Bies niet, Labylle niet, Okita niet, Tuur Houben niet. Allemaal spelers waarvan ik het jammer vond dat ze weggingen (al waren ze ook niet allemaal hier te houden).
Last vond ik gewoon een goede speler en frappant dat die vrijwel geen minuut meer heeft gekregen, met iemand als Salasiwa voor zich. Het zij zo. Kalezic en Noor vond ik al opportunisten. Of dat terecht is zullen we later wel zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 19:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6845

Hill28 schreef : Waar Facebook het uiterste is qua kritische houding, (soms tot op het idiote af) richting MVV, spant dit Forum de kroon met het - om welke reden dan ook - de hand boven het hoofd houden van de MVV staff, wie daar ook in zit, of wat ze ook doen.
Wie hier iets te kritisch is krijgt de wind van voren of er wordt op de man gespeeld. Nee ik ken Last niet. Ik kende Croux niet, het Bies niet, Labylle niet, Okita niet, Tuur Houben niet. Allemaal spelers waarvan ik het jammer vond dat ze weggingen (al waren ze ook niet allemaal hier te houden).
Last vond ik gewoon een goede speler en frappant dat die vrijwel geen minuut meer heeft gekregen, met iemand als Salasiwa voor zich. Het zij zo. Kalezic en Noor vond ik al opportunisten. Of dat terecht is zullen we later wel zien.


Je vindt Kalezic een opportunist. Oke. En wat vind je hier verkeerd aan?
Volgens mij heeft Kalezic een winnaarsmentaliteit. Mijn inziens hebben dat vaak sporters uit het voormalige Joegoslavië. Ze zullen tot het uiterste gaan. Ik zie die mentaliteit graag. En hij zal voor het hoogst mogelijke gaan, niet alleen in punten en op het veld maar ook in het creëren van de randvoorwaarden. Volgens mij is dit zeker en ook in het belang van usmvvke.
Het zou betreurenswaardig zijn als hij kiest voor een zwakkere speler omdat hij bijvoorbeeld provisie krijgt van de makelaar van die speler. De trainer zal Last niet beter vinden dan Salisiwa en voor de toekomst blijkbaar ook niet.
En last but not least usmvvke heeft niet de middelen om iedere jeugdspeler die meespeelt een contract aan te bieden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2021 13:22 14 mrt 2021 13:23 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
MVV algemeen #6846
Vandaag, zondag, is de laatste dag waarop loonsubsidie NOW-4 kan worden aangevraagd...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2021 18:01
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #6847
Roda JC en MVV voorlopig van tv: 'Kijken naar mogelijkheden' - www.1limburg.nl/l/109116 #1Limburg

SCHANDALIG!! Nu nemen ze ons dat na corona ook nog af!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2021 21:57 15 mrt 2021 21:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #6848
Ik vraag me echt af wat nu het probleem is. Die camera staat er toch al voor het schakelprogramma. Geen zenders vrij? Op de meeste espn zenders is constant een crappy herhalingsprogramma te zien. Stream ze desnoods zonder commentaar vis internet of op L1. En mocht espn niet meewerken, dan hoop ik dat een van de ballenjongens of een andere aanwezige een livestreamphe kan maken via facebook. Wat heeft profvoetbal nog voor een meerwaarde boven amateurvoetbal als je nergens meer om speelt en het niet eens meer voor publiek te zien is..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2021 22:25
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV algemeen #6849
Wat een domper. Gaat het na een half jaar slecht voetbal eindelijk de goede kant op, is het niet meer te bekijken. Van mij mag de KNVB eens de beurs trekken. In de media continu aan het praten over hoe zorgelijk het is dat fans het contact met hun club verliezen, dan moeten ze nu ook maar bijdragen om dit te voorkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2021 22:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6850

Hill28 schreef : Ik vraag me echt af wat nu het probleem is. Die camera staat er toch al voor het schakelprogramma. Geen zenders vrij? Op de meeste espn zenders is constant een crappy herhalingsprogramma te zien. Stream ze desnoods zonder commentaar vis internet of op L1. En mocht espn niet meewerken, dan hoop ik dat een van de ballenjongens of een andere aanwezige een livestreamphe kan maken via facebook. Wat heeft profvoetbal nog voor een meerwaarde boven amateurvoetbal als je nergens meer om speelt en het niet eens meer voor publiek te zien is..


Precies mijn gedachte.. ik vind 7000 Euro per live wedstrijd wel erg gortig met bovenstaande in gedachten. Vraag me af waar die extra kosten dan in zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2021 12:09
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV algemeen #6851
In Parkstad wordt wel de portemonnee getrokken, ze schijnen daar te bulken van het geld!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 13:12
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV algemeen #6852
Bij aanvang van de live wedstrijden wordt een sponsor genoemd.
Als ik me niet vergis is dit bij de thuiswedstrijden steeds Naga Solar geweest.
Is het dan niet mogelijk om een sponsor te vinden die de kosten kan/wil dragen in ruil voor de reclame die voor aanvang wordt getoond?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mrt 2021 14:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV algemeen #6853
Het is toch maar een klein verschil.
Van 'niet om aan te zien' naar 'niet meer te zien'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Huib, opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 12:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #6854

Boschpoort schreef : Het is toch maar een klein verschil.
Van 'niet om aan te zien' naar 'niet meer te zien'.


Hahaha ik vind hem leuk.
Alleen begon het de afgelopen wedstrijden weer op voetbal te lijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2021 20:38 18 mrt 2021 20:44 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #6855
Nou ik zou zeggen, allemaal klagen bij Fox/epsn en allemaal het abbonement opzeggen.. Dan zijn ze alsnog 7000 euro kwijt.
Klachtenformulier uiteraard zorgvuldig weggemoffeld achter een faq deel, maar hier is het:
espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl/requests/new
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.260 seconden