MVV algemeen

07 apr 2021 10:34
DulluH
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV algemeen #6871
Indien je naar een wedstrijd mag gaan kijken kun je via testenvoortoegang.nl gratis een sneltest doen. Dit gaat dan via de stichting open Nederland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 12:47
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV algemeen #6872

Roed en Wit 70 schreef : Je komt negatief binnen, dus waarom zo'n begrenzing op aantallen. Vertrouwen ze dan plots niet op de testresultaten terwijl het motto is testen testen testen.


Dat is nou net het punt. Het is helemaal niet gezegd dat je negatief binnenkomt. In de tijd tussen de test en de wedstrijd kun je alsnog gewoon besmet raken.
Mij in ieder geval niet gezien. Voor mij geen test en geen vaccin, dan bekijken ze het zich maar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 16:11
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #6873

Zwegel schreef : Het is helemaal niet gezegd dat je negatief binnenkomt. In de tijd tussen de test en de wedstrijd kun je alsnog gewoon besmet raken.


Hier heb je idd een punt Zwegel. Betrouwbare ademhalingstesten bij de poort zouden bijvoorbeeld het snelst werken en het beste zijn.

Vorig seizoen steunde overigens zowat iedereen de club door gewoon een kaart te pakken, zelfs een toename door de prijs van de kaart. Met bij iedereen de hoop toch nog af en toe te kunnen gaan kijken. Helaas is dat achteraf niet vaak geweest. Interessant is, kunnen mensen dat nog eens opbrengen, mede ook als de aantallen beperkt blijven. Er komt nog iets bij. Als testen voor kosten koper komen en daar kun je op wachten (overheid zal dit echt niet blijven betalen), zullen velen landelijk afhaken. Dat komt bovenop de prijs van een sk of losse toegangskaart (tenzij gevaccineerd, maar zelfs dan geen zekerheid dat besmetting niet mogelijk is). Ben er zelf eerlijk in, zal zelf goed nadenken of ik zomaar weer van plan ben de club te steunen als de voorwaarden voor toegang teveel romsplomp/belemmering of extra geld kosten. En degene die zegt, dan ben je geen supporter. Ieder zijn mening...ieder zijn lijf...ieder zijn geld. Ik denk dat de overheid ons nog heel lang in de greep houdt en dat dit uiteindelijk zijn weerslag gaat hebben op omzet van evenementen/wedstrijden etc. Wellicht wordt alles zonder voorwaarden opengegooid indien we een bepaalde vaccinatiegraad behalen, maar daar hoor je op dit moment nog niemand over. Echt benieuwd wat dit voor MVV betekent komende maanden financieel gezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 16:25 07 apr 2021 16:30 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6874

Zwegel schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Je komt negatief binnen, dus waarom zo'n begrenzing op aantallen. Vertrouwen ze dan plots niet op de testresultaten terwijl het motto is testen testen testen.


Dat is nou net het punt. Het is helemaal niet gezegd dat je negatief binnenkomt. In de tijd tussen de test en de wedstrijd kun je alsnog gewoon besmet raken.
Mij in ieder geval niet gezien. Voor mij geen test en geen vaccin, dan bekijken ze het zich maar.


Je bent niet direct besmettelijk nadat je zelf besmet bent geraakt. Als je een negatieve test haalt binnen een korte tijd voor het evenement is de kans op besmettingen bijna nihil.

En @Roed en Wit 70 het lijkt me inderdaad de bedoeling dat bij voldoende vaccinatiegraad de stadions weer open gaan zonder al dat getest, en ik ben het met je eens dat het wat dat vooruitzicht betreft akelig stil blijft. Wat dat betreft hoop ik ook dat meer mensen kritisch worden als dat te lang uit blijft. Maar voor dit moment lijkt me de toegang ism een sneltest een prima tijdelijk alternatief.

Ter vergelijking, zo zag het er gisteren uit bij de Texas Rangers.. Een blik in de toekomst wat mij betreft.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 20:21 07 apr 2021 20:21 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
MVV algemeen #6875

jeoff schreef : Je bent direct besmet nadat je aan MVV bent geraakt. Als je de *oda test negatief haalt is de kans op besmettingen zoals hondsdolheid en idioterie nihil.

En het lijkt me inderdaad dat de Geusselt weer voor gevaccineerden zoals lrb open gaan en ik ben het met je eens dat het wat dat vooruitzicht akelig blijft.

Wat dat betreft hoop ik ook dat meer mensen ingeënt worden. Maar voor dit moment lijkt me de toegang ism een snel *oda test een prima tijdelijk alternatief.


Jeoff is OK olee olee...!:P
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2021 13:22 09 apr 2021 13:24 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV algemeen #6876

Roed en Wit 70 schreef :

Zwegel schreef : Het is helemaal niet gezegd dat je negatief binnenkomt. In de tijd tussen de test en de wedstrijd kun je alsnog gewoon besmet raken.


Hier heb je idd een punt Zwegel. Betrouwbare ademhalingstesten bij de poort zouden bijvoorbeeld het snelst werken en het beste zijn.

Vorig seizoen steunde overigens zowat iedereen de club door gewoon een kaart te pakken, zelfs een toename door de prijs van de kaart. Met bij iedereen de hoop toch nog af en toe te kunnen gaan kijken. Helaas is dat achteraf niet vaak geweest. Interessant is, kunnen mensen dat nog eens opbrengen, mede ook als de aantallen beperkt blijven. Er komt nog iets bij. Als testen voor kosten koper komen en daar kun je op wachten (overheid zal dit echt niet blijven betalen), zullen velen landelijk afhaken. Dat komt bovenop de prijs van een sk of losse toegangskaart (tenzij gevaccineerd, maar zelfs dan geen zekerheid dat besmetting niet mogelijk is). Ben er zelf eerlijk in, zal zelf goed nadenken of ik zomaar weer van plan ben de club te steunen als de voorwaarden voor toegang teveel romsplomp/belemmering of extra geld kosten. En degene die zegt, dan ben je geen supporter. Ieder zijn mening...ieder zijn lijf...ieder zijn geld. Ik denk dat de overheid ons nog heel lang in de greep houdt en dat dit uiteindelijk zijn weerslag gaat hebben op omzet van evenementen/wedstrijden etc. Wellicht wordt alles zonder voorwaarden opengegooid indien we een bepaalde vaccinatiegraad behalen, maar daar hoor je op dit moment nog niemand over. Echt benieuwd wat dit voor MVV betekent komende maanden financieel gezien.


Ik spreek nu uiteraard even voor mezelf. Ik gun MVV het beste, maar als ze straks gaan komen (gedwongen door de overheid of niet) met testen of vaccinatiebewijs voor het bezoeken van een wedstrijd, haak ik af.
Geen test en geen vaccin voor mij, zo simpel is het.
Dit seizoen heb ik ze gesteund, met inderdaad in het achterhoofd dat ik vrij weinig wedstrijden zou kunnen zien.
Wil ze volgend seizoen ook best steunen, maar als die belachelijke maatregelen de toekomst zouden worden, dan houdt het echt op voor mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 13:35
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #6877
Is er al wat bekend over eventuele investeerders die interesse hebben? Onlangs hebben ze toch van alles gewijzigd om het makkelijker te maken voor investeerders om in te stappen.
Hebben zich al investeerders gemeldt bij MVV?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2021 18:24
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #6878
Ik las de nieuwsbriefbrief van de vereniging MVV... Transparant is het wel... Maar ergens verontrust me de deze opmerking wel:

Ook werd de financiële ontwikkeling tegen het
licht gehouden, Erik Noor gaf aan vooralsnog
verontrustend te zijn (enkele grotere sponsors
zijn opgestapt), MVV mist een “suikeroom”.

Het is duidelijk MVV heeft geen vet op haar botten... Hopelijk staat er iemand op die de kar gaat trekken en ziet wat voor potentie deze club heeft en iets wilt doen voor deze stad en haar supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 14:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV algemeen #6879

Kletswief schreef : Ik las de nieuwsbriefbrief van de vereniging MVV... Transparant is het wel... Maar ergens verontrust me de deze opmerking wel:

Ook werd de financiële ontwikkeling tegen het
licht gehouden, Erik Noor gaf aan vooralsnog
verontrustend te zijn (enkele grotere sponsors
zijn opgestapt), MVV mist een “suikeroom”.

Het is duidelijk MVV heeft geen vet op haar botten... Hopelijk staat er iemand op die de kar gaat trekken en ziet wat voor potentie deze club heeft en iets wilt doen voor deze stad en haar supporters.

Dat kan niemand verbazen. Een 'bonus' van 200.000 euro laat men al liggen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 15:00
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV algemeen #6880
Ja en zoals verwacht, niet meer terugkomen op die zogenaamde rechtzaak en hopen dat de supporters het vergeten. En commercieel niks klaarspelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 16:41 16 apr 2021 16:43 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #6881
Zonet op teletekst. Overheid wil verder met testbewijzen voor voorstellingen en evenementen. Tot en met juni neemt de overheid de kosten voor haar rekening, daarna kost het 7.50 euro per test. Aangezien ik aanneem (maar wellicht verkeerd) dat wedstrijden onder evenementen vallen, betekent dit voor een sk 19 x 7.50 (142.5) bovenop de abonnementen bij MVV. Hoop dat de overheid beseft dat dit wel eens de doodsteek kan worden voor theaters en clubs waarbij de prijs relatief laag is en de totale kosten eigenlijk niet in verhouding staat tot datgene waar je naar toe gaat. Naar mvv op de Aside 22.50 Los. Voor de sk prijs dit jaar 12.25. Naar de sk prijs van vorig jaar 14 euro PER wedstrijd. Op qpark weet ik niet zo precies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 17:12
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6882
Het nieuwe seizoen begint in september denk ik? Hopelijk zijn de cijfers tegen die tijd laag genoeg dat er geen testen meer nodig zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 17:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6883

jeoff schreef : Het nieuwe seizoen begint in september denk ik? Hopelijk zijn de cijfers tegen die tijd laag genoeg dat er geen testen meer nodig zijn.


En de geluifs ech tot v'r oets nog vaan dee waanzin aofkoume..?? God staot us bij....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 17:50 16 apr 2021 17:50 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV algemeen #6884
Het is nou juist de insteek van de testevenementen om dit heel lang te blijven doen. Iedereen doet er als een gek aan mee dus overheid denkt sowieso, animo is goed, doorgaan. Start KKD is dit jaar 6 augustus. Eredivisie week later. Een sk aanschaffen of verlengen, beslis je normaal gesproken in mei/juni. Helaas dan, hoe erg ik het ook zal missen. Maar die kosten ga ik niet extra pakken. En mvv steunen door dan maar toch 'n kaartje te pakken en dan niet te gaan, houdt ook 'n keer op. Zoals aangehaald, de voetbalsector gaat dit enorm merken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 18:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6885
In stap 6 van het stappenplan zijn er geen maatregelen meer.. de vraag is wanneer dat gaat gelden.
In andere landen zijn er wel al uitverkochte stadions etc. zonder tests, Nederland zal op een gegeven moment moeten volgen als er bijna geen besmettingen meer zijn. Als ze dat niet doen is het aan het volk om in opstand te komen en niet zomaar alle maatregelen te slikken.

De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.350 seconden