MVV algemeen

19 mrt 2021 16:58 19 mrt 2021 17:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #6856
Tja wat verwacht je van 'The Walt Disney Company' waar ESPN bijna volledig van in handen is. Dat bedrijf is de grootste bloedzuiger ter wereld, verschuilt zich achter dat schattige karakter van een Mickey Mouse, het bekende kasteeltje, kettingroker Walt, en de sprookjeswereld van goed-deugders zonder ongelijkheid die ze willen uitdragen, zelfs in hun content voor volwassenen. Maar daaronder zit een "corporate money machine" waar zelfs Cruella De Vil nog geil van wordt.

Fantastisch die monopoliepositie die wij ze hebben gegeven om de providers onder druk te zetten. Hallo ACM...slaap lekker verder. Het eerste contracttermijn gebruiken ze om de kijker vertrouwd en afhankelijk te maken van het product met normale voorwaarden, daarna volgen de afpersingspraktijken wanneer er verlengd moet worden (met stijgingen van bijna 200%). Een drugsdealer kon het niet beter doen.

Ga je als provider niet mee met de afpersing, dan raak je uiteindelijk de voetbalminnende klanten kwijt en kost het je onder de streep nog meer geld. Dat heeft KPN mogen ervaren. Het einde van het verhaal is dat de provider ieder huishouden hieraan moet laten meebetalen in het basispakket, omdat de kosten niet meer te dekken zijn in een optioneel 'extra pakket' en teveel afschrikken.

Maar laat vooral nog meer Nederlandse aandelen in Amerikaanse handen vallen, dan betaal je binnenkort voor een paracetamol evenveel als dat je nu voor morfine betaalt. Lang leve het Liberalisme uit het andere continent..

Van de jaarlijkse afdracht die men nu betaalt aan ESPN kun je makkelijk zonder veel extra kosten gewoon twee divisies live uitzenden op televisie (en internet). Maar de hebzucht is helaas groter dan de investering. Talpa kon het wel... Miljardenbedrijf Disney niet..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, itsman, Hill28, Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2021 19:53 19 mrt 2021 20:05 door itsman.
itsman
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
MVV algemeen #6857
@ Houtengerard , leuk geschreven stuk !
Helaas is dat tegenwoordig een normale methode geworden We zitten in een een tijd dat in handen is van een paar schlemielen waar geld het enige is wat telt .. De mensen verslaafd maken ( you tube , ESPN ,Netflix, ziggo etc. )
daarna betalen en de prijs verhogen .
Het is niet alleen in Amerika, maar de hele wereld is in de ban van het geld . Daarom gaat ook alles incl. de natuur naar de haaien .
Het liberalisme van Rutte 4 zal hier echt geen verbetering in brengen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2021 22:40
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
MVV algemeen #6858
Er is nog een ander scenario dan dat wij de 4e periode winnen en *oda ‘eruit duwen’. We kunnen dit scenario ook projecteren op teams als Excelsior, Telstar, TOP, Helmond, etc. Deze zijn vooralsnog goed op weg...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2021 21:13
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6859
Ik ben benieuwd of die Chris Woerts gelijk krijgt dat er vanaf 25 april weer publiek toegelaten wordt bij het voetbal. Zou natuurlijk mooi zijn om nog twee wedstrijden mee te kunnen pikken in de Geusselt! Al leek het alsof hij een beetje voor zijn beurt sprak bij Voetbal International net

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/974617/goed...sie-wedstrijden.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 05:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #6860

jeoff schreef : Ik ben benieuwd of die Chris Woerts gelijk krijgt dat er vanaf 25 april weer publiek toegelaten wordt bij het voetbal. Zou natuurlijk mooi zijn om nog twee wedstrijden mee te kunnen pikken in de Geusselt! Al leek het alsof hij een beetje voor zijn beurt sprak bij Voetbal International net

www.voetbalprimeur.nl/nieuws/974617/goed...sie-wedstrijden.html


Die gedachte had ik ook over dat voor zijn beurt spreken,hij zei nl er hoeft alleen nog maar een klap op dit besluit worden gegeven...mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 09:44 06 apr 2021 09:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #6861
Chris Woerts is een notoire leugenaar die Feyenoord zo goed als failliet achterliet, en toen naar Sunderland ging om zijn waanzinnige ideëen aan de man te brengen. Ook Sunderland begon aan een vrije val naar beneden sinds Woerts daar een jaartje gewerkt heeft.

Woerts is een typische aandachtsgeile charlatan zoals het voetbal er zo veel kent. Die wilde in zijn tijd als directeur bij Feyenoord een stadion grote dan Camp Nou neerzetten: bron

Voor voetbalprogramma's natuurlijk een leuke gast om uit te nodigen, hij roept dingen die interesse wekken. Maar het slaat meestal volledig nergens op.

Of we over een paar weken weer naar het stadion mogen? Geen idee, het zou met wat procedures wellicht best veilig kunnen, maar er zijn andere sectoren die wat mij betreft meer prioriteit hebben op versoepelingen. Wat ik wél weet is dat Chris Woerts er geen bal over te zeggen heeft en dat wat Chris Woerts zegt, meestal niet uitkomt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 11:35
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
MVV algemeen #6862
Bovenstaand bericht wekte ook mijn interesse, maar de enige bron m.b.t. dit bericht is Chris Woerts.
Voor de rest niet echt een mening over Chris Woerts, maar het lijkt mij heel sterk dat we nog tot 20 april een avondklok hebben, hoger onderwijs maar één dag in de week naar school mag en winkels en horeca nog op slot zijn.

Dit zijn inderdaad sectoren die veel meer aanspraak maken op versoepelingen. Ondanks dat we inmiddels genoeg inzichten moeten hebben over hoe het veilig kan, staan voetbalwedstrijden met publiek over 2,5 week al echt niet bovenaan het lijstje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 18:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
MVV algemeen #6863
30 april kunnen we (een bepaald aantal) naar MVV-Volendam. Bron: www.nu.nl/voetbal/6126188/eind-april-fan...ampioen-divisie.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 18:20
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #6864

pinobel schreef : 30 april kunnen we (een bepaald aantal) naar MVV-Volendam. Bron: www.nu.nl/voetbal/6126188/eind-april-fan...ampioen-divisie.html


Mer daan wel mèt zoe'n kut tes. De Apaartheid is d'r niks bij....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 18:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3809
Meer
MVV algemeen #6865
Excuus aan Chris Woerts, hij had deze keer wel gelijk. Ik wacht vol spanning af of het nieuwe stadion van Feyenoord inderdaad meer dan 100.000 zitplaatsen heeft!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2021 20:19
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #6866
30 april mvv- Volendam met 900 toeschouwers.
Zie Teletekst 802.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 07:09 07 apr 2021 07:10 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV algemeen #6867

J.P. Ler schreef : 30 april mvv- Volendam met 900 toeschouwers.
Zie Teletekst 802.


Ben benieuwd hoe het een en ander geregeld gaat worden,word je uitgeloot moet je eventuele sneltest betalen?
Er zijn voor mij wel een aantal vraagtekens,maar oké laat ik niet op de zaken vooruit lopen we zien het wel.....mvrgr Opa.

Ps misschien ben ik tegen die tijd al gevaccineerd!....

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 08:20
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #6868
Heel mooi nieuws, laten we gezamelijk de spelers en trainersstaf een hart onder de riem steken voor hun enorme inzet en strijd die ze tot nog toe geleverd hebben, of ze deze match nu winnen of verliezen ze horen met opgeheven hoofd het veld te verlaten onder een luid applaus na deze moeilijke tijd voor iedereen!


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 10:09
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #6869
Mij niet gezien, hoe gaag ik ook naar de geusselt wil gaan maar ik pas voor deze optie. Het hele corona beleid is al een jaar een wassen neus en nu zou ik me ineens moeten laten testen voordat ik naar een match ga.

Hoe zit het dan met al die vaccinatie weigeraars... die nog nooit een vaccinatie hebben gehad moeten die ook laten zien dat ze negatief zijn op de rode hond, mazelen of een reguliere griep....

Het is jammer dat er zo'n verdeeldheid wordt gecreerd in de samenleving. Uitgaan wordt straks alleen nog jets voor mensen met geld als je telkens voor elk uitje een test moet gaan betalen.
De farmacie lacht zich kapot, die lopen lekkker binnen.

Voor degene die mag gaan, veel plezier!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2021 10:17 07 apr 2021 10:22 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
MVV algemeen #6870
Opa, volgens mij wordt dit door de overheid betaald aangezien het experimenten betreft. Je kunt ook niet naar de ggd, maar moet naar een speciaal hiervoor ingerichte teststraat maximaal 40 uur vantevoren.

Het is wel enigszins dubieus. Je komt negatief binnen, dus waarom zo'n begrenzing op aantallen. Vertrouwen ze dan plots niet op de testresultaten terwijl het motto is testen testen testen.

Overigens zeer benieuwd hoe knvb, mvv en andere clubs hierin gaan staan. Misschien hebben ze weinig keuze, maar denk dat de seizoenskaart verkoop die binnen 1-2 maanden weer gaat beginnen landelijk nog wel eens een flinke duikvlucht kan gaan nemen. Afwachtende houding tav toekomstbeeld mbt toegang tot voetbalwedstrijden. Steunen houdt een keer op als je straks ook nog voor zelftests moet gaan betalen naast je sk of toegangskaart om binnen te komen. De reacties, dan moet je je maar laten vaccineren zijn mijn inziens te kort door de bocht. (Amateurclubs kunnen het zich in ieder geval sowieso niet veroorloven mensen te gaan weigeren.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.355 seconden