Seizoenskaarten 2014 - 2015

13 aug 2014 12:02
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #181
Inderdaad, als je huis in brand staat ga je ook de brandweer niet mailen :lol:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2014 14:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #182
wat een vergelijking, een seizoenskaart en een brandend huis.
Als je een email adres hebt dan dien je ook je mails te beantwoorden net zoals 112 zal opnemen als je hun belt ( als ik in het zelfde straatje blijf als jou vergelijking ).

Ik heb gebeld met MVV want er was nog steeds geen reactie op mijn 3 mails.
mijn seizoenskaart lag nog bij MVV inclusief een aantal andere kaarten.
Dus voor de mensen die hem nog NIET ontvangen hebben kan het zijn dat hij ook nog bij MVV ligt.
Reeds is de kaart opgehaald en zijn alle problemen voorbij.

In ieder geval is het wel duidelijk waarom al 2 jaar de grasmat niet gelegd kan worden, deze communicatie verloopt per email en aangezien ze die amper beantwoorden zou dat een verklaring kunnen zijn voor het 2 jaar op rij te laat aanvragen van de kunstgrasmat.

Jong PSV is op dreef, dus laten we hopen op een leuke pot vrijdag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2014 14:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #183
Natuurlijk heb je gelijk dat in een ideale wereld MVV dezelfde dag nog alle mails beantwoordt. Maar zoals je weet heeft MVV nauwelijks geld om de bus naar een uitwedstrijd te betalen, laat staan geld voor genoeg medewerkers op de administratie zodat er iemand tijd over heeft en ieder binnenkomend mailtje meteen oppakt. Ik weet hoe dat werkt, een mail kun je laten liggen, een telefoontje niet (nu ja, je kunt gewoon niet opnemen natuurlijk :lachen: ). Vandaar de tip om te bellen. Zoals je zelf al aangeeft heeft dat ook meteen gewerkt. Je kunt dus wel denigrerend doen over de opmerking van audiowaste, maar ten eerste zet die er een lachende smiley achter, dat is een teken dat je zijn opmerking niet serieus moet nemen en dat het een grapje is, en ten tweede was het wel de tip die je verder heeft geholpen. Ik waardeer het dat je deze tip met een ferm "dankjewel!" hebt beloond en niet één of ander zeikbericht gepost hebt! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Natuurlijk erger ik me ook stiekem heel erg aan dit soort zaken. Dit is een inkomstenbron van MVV, dat zou je toch op orde moeten hebben, juist als je financieel altijd moeilijk zit. Maar goed. We weten allemaal dat het helaas niet zo werkt bij ons.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2014 15:27 13 aug 2014 15:28 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #184
Ik kan mijn post niet bewerken om een smiley toe te voegen, anders had ik dat graag gedaan.
Het was niet zeikend bedoel maar meer sarcastisch, net zoals de opmerking richting mij om te bellen.

Laten we hopen dat het gedeelte over de grasmat wat ik uit mijn duim gezogen heb niet klopt, want dat zou slecht zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2014 11:43
Euskens
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #185
Vorig jaar seizoenskaart besteld op mijn oude adres, dit jaar op het bestelformulier netjes mijn nieuwe adres ingevuld. Net even gebeld, omdat ik mijn kaart nog niet heb ontvangen. Drie keer raden naar welk adres mijn kaart is verzonden... Heel fijn dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2014 13:03
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #186
Als ik dat hier allemaal lees wat er allemaal mis gaat, denk ik soms dat ik de gelukkigste persoon op aarde ben, want op de een of andere manier gaat het bij mij altijd goed. Nog nooit problemen gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2014 13:37
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #187

zittribuun schreef : Als ik dat hier allemaal lees wat er allemaal mis gaat, denk ik soms dat ik de gelukkigste persoon op aarde ben, want op de een of andere manier gaat het bij mij altijd goed. Nog nooit problemen gehad.

Ik heb ze opgehaald, maar bij mij gaat het ook altijd goed.
Vergeet niet dat hier op het forum alleen de mensen iets zetten als het fout loopt.
Vergeet ook niet dat MVV onderbemand is op kantoor, aangevuld met soms een vrijwilliger.
Uiteindelijk komt het altijd goed, soms met wat moeite....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2014 14:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #188
En natuurlijk kun je zelf ook MVV een handje helpen (waar mogelijk)

-Als je verhuist meteen je adreswijziging mailen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en vragen voor bevestiging (heb ik gedaan en ging probleemloos)
-Zelf je seizoenkaart-bestelkaart afleveren op kantoor en meteen het bedrag voldoen via PIN.
-Seizoenkaart ophalen op bijvoorbeeld de open dag, dan weet je zeker dat je hem hebt en kun je er op tijd achteraan gaan mocht er iets mis gaan (leuk, zie je meteen je geliefde Geusselt en kun je weer bijpraten met je matties).

Deze 3 dingen doe ik jaarlijks, dan heb je nooit een probleem. (maar ik snap dat als dit niet lukt je er toch van uit zou moeten gaan dat het goed gaat met de afhandeling) Wellicht volgend jaar :rolleye: :thumbsup:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 08:37
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #189
Wat ik me eigenlijk afvraag...in een tijd van recessie, waarom gaat MVV dan niet over tot het betalen in termijnen..bv een kaart van 200,-- in vier termijnen van 52,50,-- , is 200,-- plus 10,-- administratie kosten. Bv automatische afschrijving in juni, juli, augustus, september.... Volgens mij verkoop je dan toch wat meer seizoenskaarten en heb je in september ook je geld binnen. Vooral nu met die poortjes kun je dat makkelijk doen, termijn niet betaald...geen entree.
Misschien een tip voor volgend jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv4ever, Sjappie, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 13:33
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #190

gaston satijn schreef : Wat ik me eigenlijk afvraag...in een tijd van recessie, waarom gaat MVV dan niet over tot het betalen in termijnen..bv een kaart van 200,-- in vier termijnen van 52,50,-- , is 200,-- plus 10,-- administratie kosten. Bv automatische afschrijving in juni, juli, augustus, september.... Volgens mij verkoop je dan toch wat meer seizoenskaarten en heb je in september ook je geld binnen. Vooral nu met die poortjes kun je dat makkelijk doen, termijn niet betaald...geen entree.
Misschien een tip voor volgend jaar.


Zo dacht ik er eerder ook over.. echter ben ik bang dat dit MVV alleen maar in de kosten gaat werken.
Door bijv. mensen die op het moment dat MVV wilt afschrijven bijv. geen geld hebben. Dan moet je er weer achteraan gaan. Ook heb je hiervoor een grotere groep administratieve mensen voor nodig aangezien je nog veel meer werk moet verrichten.

Het zou mooier zijn als een bank mee wilt werken met zoiets..bijv. "Spaar je seizoenskaart"... waar je 8/10 maanden de tijd hebt je sk bijelkaar te sparen... ik weet dat je bij ING extra (spaar)rekeningen kan openen in je huidige rekening. maar dan dat je er bijv. niet aan kan komen en het automatisch van je inkomende salaris wordt afgehouden...

Voor de rest heb ik dit jaar geen problemen gehad met mijn sk...!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2014 19:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #191
De opbrengsten van de seizoenkaarten worden (uiteraard) bij de begroting gerekend. Waarschijnlijk betalen ze hier ook diverse vaste lasten mee. Beide gaat dus niet meer als je de seizoenkaart op afbetaling gaat verstrekken. Buiten dat heb je inderdaad het probleem dat het geld ontbreekt op de rekening en MVV dus niet aan het geld komt. Helaas is in het verleden ook gebleken dat MVV dan niet alles in het werk stelt om er alsnog aan te komen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2014 12:01
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #192
weet soms iemand of er dit seizoen nog halve seizoenskaarten in de verkoop gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden