tranfergeruchten 2014/2015
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: tranfergeruchten 2014/2015
14 Aug 2014 18:21MVVgirl wrote:Sandro wrote:houtengerard wrote: Roda-verdediger Jesse Wijnen naar MVV
Roda-verdediger Jesse Wijnen wordt een half jaar verhuurd aan MVV. De transfer gaat per direct in.
De kans is groot dat Wijnen eind deze maand in de derby tussen Roda en MVV in het rood-witte tenue speelt. Roda heeft daarover geen restricties afgesproken.
Versterking
MVV is dringend op zoek naar versterking in de verdediging. Wijnen komt nu bij Roda niet aan spelen toe omdat de concurrentie op die positie te groot is.
Roda-trainer René Trost liet dan ook weten dat het goed is voor de ontwikkeling van de 19-jarige speler.
Bron: L1.
Dit gaat nog heel wat discussies opleveren de 31e... :whistle:
Het zou kunnen zijn dat Jesse Wijnen voor slechts een half jaar bij MVV gedetacheerd wordt als tijdelijke vervanger voor de nog revaliderende middenvelder Wimilio Vink die óók als rechtervleugelverdediger kan spelen.
Voor hoelang ligt Vink er dan uit, weet iemand dit?
Ps......was Vink gekocht of gehuurd?
Volgens mij transfervrij vetrokken
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
14 Aug 2014 18:30Voor hoelang ligt Vink er dan uit, weet iemand dit?Sandro wrote:
Ps......was Vink gekocht of gehuurd?[/quote]
Vink was transfervrij.[/quote]
Ok.....dat betekend?
We betalen alleen zijn loon?
- Boredass
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2014 18:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2014 19:24Jesse Wijnen is pure breedte "investering".
- dreekemvvke
-
- Banned
-
14 Aug 2014 19:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2014 19:38dreekemvvke wrote: boredass heb jij maatsen al zien spelen ik vind hem toch wel iets beter dan menige speler die er nu in de achterhoede spelen maar ja dat is mijn mening naar wat ik gezien heb in almere.
Ik heb hem bijna alle matchen zien spelen ja en zeg ook niet dat hij zwak is, maar hij is niet diegene die een nu al meerwaarde gaat geven aan de achterhoede. Met het aantrekken van ook nog Wijnen zie ik er geen ervaren centrale verdediger meer bij komen en dat is toch wat dit team nodig heeft.
- serke
-
- Elite Member
-
14 Aug 2014 19:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
14 Aug 2014 19:54wat MVV voorheen ook deed, maar MVV heeft dat leermoment gehad waar we net van faillissement konden ontsnappen en nu eindelijk eens echt aan toekomst kunnen bouwen.
Langzaam maar zeker !
Vele andere clubs zullen dit pad nog moeten gaan bewandelen en dan heeft MVV een voorsprong op dat gebied.
Nu hoop ik dat ze Schreurs nog kunnen behouden en deze groep een team laten worden ! met Vorthoren als ''leider'' zou ik zeggen, typetje Daemen

- Karakter
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2014 19:58 - 14 Aug 2014 19:59MVVgirl wrote: Voor hoelang ligt Vink er dan uit, weet iemand dit?
Vink was transfervrij.
MVVgirl wrote: Ok.....dat betekend?
Terug naar de keuken!

- MVVgirl
-
- Premium Member
-
14 Aug 2014 20:03Karakter wrote:MVVgirl wrote: Voor hoelang ligt Vink er dan uit, weet iemand dit?
Vink was transfervrij.MVVgirl wrote: Ok.....dat betekend?
Terug naar de keuken!
:puke:
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
15 Aug 2014 18:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2014 19:41izzo wrote: kopt MVVgirl..transfervrij betekent dat hij nergens onder contract staat... maar tegenwoordig is er wel zoiets als opleidingsvergoeding (buiten de clausules om)... hoe dat precies in elkaar steekt weet ik ook niet... maar zoals ik heb begrepen betaal je de club een x bedrag voor elk jaar dat de speler vanaf een bepaalde tot een bepaalde leeftijd bij zijn vorige team(s) heeft gezeten.
Voor de mensen die hier in geïnteresseerd zijn

KNVB
Iedere vijf jaar worden de bedragen voor het betalen van een opleidingsvergoeding verhoogd op basis van het consumentenprijsindexcijfer van het CBS. Voor het laatst is dit gebeurd in juli 2009.
Met ingang van 1 juli 2014 zijn de gewijzigde bedragen met betrekking tot de opleidingsvergoeding als volgt:
- Indien de club die de opleidingsvergoeding moet betalen een betaaldvoetbalorganisatie is, bedraagt de opleidingsvergoeding vanaf 1 juli 2014 € 1.490,- per opleidingsjaar;
- Indien de club die de opleidingsvergoeding moet betalen een amateurvereniging is, bedraagt de opleidingsvergoeding vanaf 1 juli 2014 € 550,- per opleidingsjaar.
Het betalen van een opleidingsvergoeding door een betaaldvoetbalorganisatie is van toepassing indien:
- Een speler in vijf bindende wedstrijden van het eerste elftal van een BVO is uitgekomen;
- Indien een BVO voor de eerste keer een spelerscontract afsluit in de periode tot het einde van het seizoen waarin de speler de leeftijd van 22 jaar heeft bereikt.
Het betalen van een opleidingsvergoeding door een amateurvereniging is alleen van toepassing indien een amateurvereniging voor de eerste keer een spelerscontract afsluit in de periode tot het einde van het seizoen waarin de speler de leeftijd van 22 jaar heeft bereikt.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Aug 2014 08:25Hoop dat deze week de knoop omtrent dit word door gehakt.
Hoorde gister een verhaal,danny moet bij mvv 70 procent van zijn salaris inleveren en zou dan voor 30.000 moeten tekenen!
Danny bevestigde tegen deze persoon dat hij nooit zou tekenen voor dat salaris,,dan ga ik wel werken,, :lachen: ...oja danny je mag blij zijn als je een contract uberhaupt kunt tekenen na zo een kwakkeljaar.
Het gerucht ging gister ook dat hij bij fortuna zou gaan tekenen?...lijkt mij sterk...die moeten nog eens 100.000 euries inleveren.
Maar van mij mag danny blijven ...GRAAG zelfs...gr opa

- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Aug 2014 09:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tcb
-
- Premium Member
-
16 Aug 2014 09:49Gesproken,moet inderdaad 70 procent inleveren,
Kan 1900 euro per maand krijgen,wil graag blijven,
En gaat niet naar Fortuna of roda wil wel nog even afwachten,
Zou ik toch mee uitkijken,
Maar heeft wel gelijk,vanuit zijn laatst genoten salaris
Word zijn ww uitkering hoger als wat mvv bied,
Maar hij wil toch graag blijven, dus zullen er hoop ik wel uitkomen