Seizoenskaarten 2015-2016

19 mei 2015 19:42 19 mei 2015 19:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2015-2016 #1
Ik was blij verrast dat mijn seizoenskaart flink in prijs omlaag is gegaan. Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij). Ik hoop dat dit wat meer mensen naar het stadion brengt, want dit zijn aantrekkelijke prijzen te noemen. Goed bezig MVV!
Discussie gesloten.
19 mei 2015 21:20
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #2

Schapendonk schreef : Ik was blij verrast dat mijn seizoenskaart flink in prijs omlaag is gegaan. Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij). Ik hoop dat dit wat meer mensen naar het stadion brengt, want dit zijn aantrekkelijke prijzen te noemen. Goed bezig MVV!

Supportersoverleg heeft hier het voorstel gedaan en dat is overgenomen door MVV!
:thumbsup: :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
Discussie gesloten.
20 mei 2015 06:46 20 mei 2015 06:50 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #3
Ook ik hoop dat er door deze geste meer mensen de weg naar de Geussely zullen (terug)vinden.
Mocht dit laatste daadwerkelijk gebeuren, dan moet MVV het verdiende geld niet over de balk smijten en iedereen die al een seizoenskaart besteld heeft (en betaald) opnieuw een bestelformulier toesturen. :blink:

Aon de géng
Discussie gesloten.
20 mei 2015 08:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #4
Die brieven had MVV al in april verstuurd, door een fout bij het bezorgbedrijf nu pas bezorgd...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
20 mei 2015 08:41 20 mei 2015 08:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #5

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?
Discussie gesloten.
20 mei 2015 11:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #6
Waarschijnlijk 65+ korting of iets dergelijks.
Discussie gesloten.
20 mei 2015 11:35 20 mei 2015 11:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2015-2016 #7

Roed en Wit 70 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?


Korting via de werkgever. Deze is FSI,AZM of Cox-Geelen. In mijn geval AZM.
Discussie gesloten.
20 mei 2015 11:52 20 mei 2015 11:55 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #8

Roed en Wit 70 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?


Ik wilde dit eerst niet posten maar doe het toch maar. (ik zeg niet dat Schapendonk hiervan gebruik maakt)

Als ik op het seizoenkaartformulier kijk zie ik dat er een 'bedrijvenkorting' aan te vinken is. Dit geldt voor alle medewerkers van FSI, Cox-geelen en het AZM.

Ik weet niet waaruit deze regelingen ontstaan zijn maar ik ben hier best wel verontwaardigd over!! Alle medewerkers van het AZM bijvoorbeeld krijgen €25 korting als ze dit aanvinken (personeelsdienst stempel). En dit al jaaaren lang. (ik weet dit van een medewerker daar) Dit kost MVV gewoon geld, en zolang de reden niet bekend is lijkt het mij ook vrij vreemd in tijden dat MVV de broekriem zo erg moet aanhalen, zou dit wel eens afgeschaft mogen worden!!
Ik zelf zou dit niet eens aanvinken, maar het gebeurt natuurlijk genoeg.Vind het ook niet fair tov van alle andere mensen die niet bij die bedrijven werken.

Kortom: Alles bij MVV kost geld, stop de bedrijvenkorting!

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
20 mei 2015 12:33
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #9

Boe is dat feeske? schreef :

Roed en Wit 70 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?


Ik wilde dit eerst niet posten maar doe het toch maar. (ik zeg niet dat Schapendonk hiervan gebruik maakt)

Als ik op het seizoenkaartformulier kijk zie ik dat er een 'bedrijvenkorting' aan te vinken is. Dit geldt voor alle medewerkers van FSI, Cox-geelen en het AZM.

Ik weet niet waaruit deze regelingen ontstaan zijn maar ik ben hier best wel verontwaardigd over!! Alle medewerkers van het AZM bijvoorbeeld krijgen €25 korting als ze dit aanvinken (personeelsdienst stempel). En dit al jaaaren lang. (ik weet dit van een medewerker daar) Dit kost MVV gewoon geld, en zolang de reden niet bekend is lijkt het mij ook vrij vreemd in tijden dat MVV de broekriem zo erg moet aanhalen, zou dit wel eens afgeschaft mogen worden!!
Ik zelf zou dit niet eens aanvinken, maar het gebeurt natuurlijk genoeg.Vind het ook niet fair tov van alle andere mensen die niet bij die bedrijven werken.

Kortom: Alles bij MVV kost geld, stop de bedrijvenkorting!


Geluif miech mer es iech diech zègk tot 'ch 'n behuurlek aontal lui kin die zjus daankzij die korting 'n sezoenskaart pakke.
Die lui zouwste mesjiens proffitäörs kinne nùmme, mer die korting trèk ze wel euver de striep. Die korting is dus allein mer veurdeil veur M.V.V., aanders zouwe ze dat toch noets doen?
Discussie gesloten.
20 mei 2015 12:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #10
ik ben iemand die hier gebruik van maakt van de 25 euro azm korting.
De reden dat ik deze korting krijg weet ik niet. maar ik ga er wel van uit dat MVV in de moeilijke tijden hier een goede reden voor heeft om deze korting te geven.
dit zal ook gelden voor alle bedrijven die deze korting krijgen.
Normaliter is het voor wat hoort wat.

Net zoals sommige bedrijven afspraken hebben met sportverenigingen of dergelijke zal er hier ook iets zijn.
Het zou heel dom zijn van MVV als ze dit de afgelopen jaren over het hoofd gezien hebben.

Die 25 euro boeit me niet maar ik ga niet een gegeven paard in de bek kijken.
Discussie gesloten.
20 mei 2015 13:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #11

Boe is dat feeske? schreef :

Roed en Wit 70 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?


Ik wilde dit eerst niet posten maar doe het toch maar. (ik zeg niet dat Schapendonk hiervan gebruik maakt)

Als ik op het seizoenkaartformulier kijk zie ik dat er een 'bedrijvenkorting' aan te vinken is. Dit geldt voor alle medewerkers van FSI, Cox-geelen en het AZM.

Ik weet niet waaruit deze regelingen ontstaan zijn maar ik ben hier best wel verontwaardigd over!! Alle medewerkers van het AZM bijvoorbeeld krijgen €25 korting als ze dit aanvinken (personeelsdienst stempel). En dit al jaaaren lang. (ik weet dit van een medewerker daar) Dit kost MVV gewoon geld, en zolang de reden niet bekend is lijkt het mij ook vrij vreemd in tijden dat MVV de broekriem zo erg moet aanhalen, zou dit wel eens afgeschaft mogen worden!!
Ik zelf zou dit niet eens aanvinken, maar het gebeurt natuurlijk genoeg.Vind het ook niet fair tov van alle andere mensen die niet bij die bedrijven werken.

Kortom: Alles bij MVV kost geld, stop de bedrijvenkorting!

Nee, daar moeten ze net niet mee stoppen!
Het is geen extra korting wat MVV geeft, maar de betrokken bedrijven betalen het verschil! Die krijgen netjes de rekening van MVV.
Voor MVV zijn de inkomsten dus gelijk, maar voor de supporter is de sk goedkoper.
Het zal nog meer mensen over de drempel helpen om een sk aan te schaffen.

Dus bedank de bedrijven dat ze dit voor hun werknemers doen (en voor MVV)!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Robin, Raffalaldo
Discussie gesloten.
20 mei 2015 13:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #12

Boe is dat feeske? schreef :

Roed en Wit 70 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet waar het allemaal aan ligt, maar het is bijna de helft goedkoper geworden.(maar liefst 59 euro goedkoper + korting 25 euro= 84 euro goedkoper dan vorig seizoen voor mij).


Seizoenskaart is 59 euro goekoper. Waar gaat die 25 euro dan over ?


Ik wilde dit eerst niet posten maar doe het toch maar. (ik zeg niet dat Schapendonk hiervan gebruik maakt)

Als ik op het seizoenkaartformulier kijk zie ik dat er een 'bedrijvenkorting' aan te vinken is. Dit geldt voor alle medewerkers van FSI, Cox-geelen en het AZM.

Ik weet niet waaruit deze regelingen ontstaan zijn maar ik ben hier best wel verontwaardigd over!! Alle medewerkers van het AZM bijvoorbeeld krijgen €25 korting als ze dit aanvinken (personeelsdienst stempel). En dit al jaaaren lang. (ik weet dit van een medewerker daar) Dit kost MVV gewoon geld, en zolang de reden niet bekend is lijkt het mij ook vrij vreemd in tijden dat MVV de broekriem zo erg moet aanhalen, zou dit wel eens afgeschaft mogen worden!!
Ik zelf zou dit niet eens aanvinken, maar het gebeurt natuurlijk genoeg.Vind het ook niet fair tov van alle andere mensen die niet bij die bedrijven werken.

Kortom: Alles bij MVV kost geld, stop de bedrijvenkorting!


Bedrijvenkorting wordt door bedrijf aan Mvv betaald.
Dit zijn sponsors
40 jaar geleden deden de Enci en Sphinx dit ook.
Discussie gesloten.
20 mei 2015 13:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #13
Kijk, hier was het mij om te doen, nu weet ik de reden én dat het MVV geen geld kost. Ik zei ook al, ik ken de reden niet. Storm in glas water dus, gelukkig maar!!!

Het is zeker waar dat dit mensen over de streep trekt, echter als ik dit dan ff doortrek: waarom doen niet meer bedrijven dit? Lijkt mij een mooie start van sponsoren om meer mensen in het stadion te krijgen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
01 juni 2015 17:40 01 juni 2015 17:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2015-2016 #14
Waarom is een slot op het topic seizoenskaarten 2015-2016?? Maar goed, zal wel, ik heb in ieder geval mijn seizoenskaart besteld en betaald. Laat de play-offs maar komen! :lol: :thumbsup:
Discussie gesloten.
01 juni 2015 17:48
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Seizoenskaarten 2015-2016 #15

Schapendonk schreef : Waarom is een slot op het topic seizoenskaarten 2015-2016??


Dat zal per ongeluk gebeurd zijn.. topic is weer open :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden