nieuwjaarswens 2016

06 jan 2016 16:37
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
nieuwjaarswens 2016 #16
Zou vreemd zijn als hij niet goed geïnformeerd is aangezien hij deel uit maakt van het MVV bestuur. Beter een hint dan dat hij helemaal niets zegt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2016 18:10 06 jan 2016 18:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
nieuwjaarswens 2016 #17

krampioen schreef : hoe dan ook. ik ben geen fan van roei baank. of: le canape rouge. hij is zeker goed geinformeerd, maar hij doet er steeds heel geheimzinnig over. Hij speelt met de echte fans. En dat noem ik elitair. Niettemin, ik wens iedereen een goed 2016, ook de rode canape.


't is dien good rech um iemes leuk of neet leuk te vinde, "no problem" ! :thumbsup:
Mer veurdat strein de diskussie los geit ...wee 'nne "echte" is of neet...
dee lange grieze keersslinger :P vaan noe... dee ziech roeibank nump...
leep al sinds begin / midde jaore 70 met en tösse us oppe eenzjelsaajt roond, oet en toes.... ;)
saame de eenzjelsaajt begos met toen pielemuiskes en tettemöjlkes wie Pinobel, Opadiehard, Aajtwief, Connie, de Bartel, ieche ( niet de maan met de sjuilnaom "ieche" ..mer ieche -> LRB ) en saame met nog get vaan die gaste ....
die noe aw buul(k)e(s zien )....
't is gewoen jaommer tot väöl gaste oppe forum gein Frans kinne, want daan zowt geer zien tot 't miestal humor is wat heer dao allemaol oetkraomt en baazelt ...


Anna D. schreef : Zou vreemd zijn als hij niet goed geïnformeerd is aangezien hij deel uit maakt van het MVV bestuur. Beter een hint dan dat hij helemaal niets zegt.


aoch veurtot heer in 't bestuur zaot, waor heer aoch al ( hiel ) good geinformeerd, umtot heer väöl info en kinnis vaan in in 't Belsj heet, zeker 't Waolse!
En dat "bestuurslid" zien...stelt neet zoeveul veur...zonder portemonee en allein mer supporterszaake....dao brikste gein pötsjes met en huurste neet tot en bei de "dikköp" .

Krampioen..drink diech gewoen 'nne kier eine met Opa, Roeibaank en miech en daan kinne veer euver dinger vaan vreuger reemennieseere die hei neet gesjreeve kinne en maage weure...
(want dat...dat levert us met trökwerkende krach meekelik zoen 100 jaor SV-kes op :evil: :P :lachen: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2016 18:24
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
nieuwjaarswens 2016 #18
goed geantwoordt Ik denk dat ik niet zo snel had moeten reageren. Alle krediet voor jullie. En dat pilsje, ja graag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2016 18:29 06 jan 2016 18:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
nieuwjaarswens 2016 #19

krampioen schreef : goed geantwoordt Ik denk dat ik niet zo snel had moeten reageren. Alle krediet voor jullie. En dat pilsje, ja graag.


Geen probleem...als iets je irriteert, mag je dat rustig laten blijken !
Daarvoor is dit forum en mag dit..moet dit gewoon kunnen... omdat we "ein groete roedwitte femilie" zien
(zoals die wat jongere maar toch ook al "awwe" 4life dat altijd zegt )

en noe allemaol es de soodemiljaar de straot op...
langs de deure goon...
en zinge:

Drie keuninge, drie keuninge
geef miech 'ne nuje hood
d'n ouwe ies versjlete
mien mojer maog 't neet wete
mien vader houw gein geld

de cent vaan 't ophoole bei die badjakkers vaan VZM inleevere ...
zoetot veer 'nne nuije speuler kinne koupe of heure ! :thumbsup:

Hell Yeah... the Real South will rise again !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2016 22:01 06 jan 2016 22:02 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
nieuwjaarswens 2016 #20
Zo is het LRB. Die (on)zin moeten jullie niet te letterlijk nemen. Ik zit nu eenmaal in een positie dat ik vaker iets hoor maar helaas niets kan zeggen. Ik kan me overigens best voorstellen dat Krampioen en anderen zich daar wel eens over storen en ik zal proberen daar in de toekomst iets meer rekening mee te houden. Best voorstel van LRB voor het samen nuttigen vaan e pèlske. Iech zègk na de wedstrijd tegen Helmond Sport in de Ster boven aan onze vaste tafel van de krevat.

PS Blij dat LRB weer aanwezig is.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.227 seconden