Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

14 Aug 2018 17:10
Van harte welkom bij us mvvke en wenst je mooie en succes volle jaren toe bij mooiste club van Limburg en nou komen er meer let maar op.
The topic has been locked.
  • Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2018 17:16
Vanmiddag mijn seizoenkaart afgehaald, nog even met Frans Erens (voormalig directeur) en nog een medewerker van Mvv gesproken. Ik gaf aan dat ik me zorgen maak over de huidige selectie en dat Mvv de supporters teleur stelt.

Frans en zijn collega reageerde verbaasd, ze vinden dit Mvv niet zwakker dan vorig seizoen (??) en gaven aan dat Mvv tot 31 augustus de tijd heeft om eventueel versterkingen te halen.
Een spits aantrekken is noodzaak maar elke club zoekt een spits. Volgens Frans Erens heeft Okita een verkeerde instelling en moet hij gewoon zijn contract respecteren. Geen enkele club zou nog geen serieus bod bij Mvv hebben neergelegd. Ik vroeg waarom Okita dan gisteren niet had meegetraind met de selectie (gelezen op dit forum) waarop beiden zeiden dat Okita gisteren wel aanwezig was op de training.

Toen maar even naar de middagtraining van Mvv gaan kijken, Okita was echter niet aanwezig, er heerste een opvallende goede stemming in de selectie. Als je de selectie van Mvv goed bekijkt dan zie je veel jonge spelers en opvallend veel kleine spelers, geen echte kerels lopen er rond.
Paul Penders was de stoeltjes op de Noord tribune aan het controleren, waarschijnlijk op schoonheid, jammer genoeg had ik geen tijd ( i.v.m. een afspraak) om een gesprek met Paul aan te gaan.
  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2018 17:25
Daar begint het toch mee hè, een groep die lacht en waarbij het klikt, die voor elkaar en voor ons door t vuur gaat.

Strijdlust bij Almere, opvallend goede stemming op de training. Goed om te horen.
Boe is dat feeske?
  • mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

14 Aug 2018 18:01
Daarop inhakend is het eigenlijk ook de verdienste van MVV. De jeugd die overkomt van de a heeft namelijk in de meeste gevallen binding met MVV, komen uit de regio en spelen al langer samen, vormen al een team. Dit kan ook een positieve boost zijn voor het eerste elftal. Het mogen misschien niet allemaal ganse zijn maar een halve ganse kan door inzet ook meer dan een halve ganse worden.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 plus met Tapatalk
  • Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

14 Aug 2018 20:51
Als Penders echt zegt we zijn niet slechter san vorig seizoen, tja dan ben ik blij dat ik geen seizoenskaart heb gepakt dit jaar.
  • M.V.V. 1902
  • M.V.V. 1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

14 Aug 2018 20:54
Zojuist bevestigd op MVV TV: we krijgen er nog twee à drie nieuwe spelers bij. Dat zei Elsen ten minste in het filmpje dat een uurtje geleden online is gezet. Nu weet ik niet of Gunst bij die twee à drie is geteld. In dat geval zal er nog één of twee spelers komen. Ik verwacht dus nog een centrumspits en eventueel een centrale verdediger.
  • Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

14 Aug 2018 20:57
Hill28 wrote: Als Penders echt zegt we zijn niet slechter san vorig seizoen, tja dan ben ik blij dat ik geen seizoenskaart heb gepakt dit jaar.

Toch jammer....ik pak al ruim 30 jaar eerst die seizoenskaart en zie dan wel wie er op het veld staat. Ik ben fan van de club, niet van de spelers.
(al begrijp ik je opmerking natuurlijk wel)
The following user(s) said Thank You: Klomeleer, Ster_Drager, Ben Salemans, Sjappie, Tuor, Lassie80, itsman, M.V.V. 1902
  • jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

14 Aug 2018 22:49
Hill28 wrote: Als Penders echt zegt we zijn niet slechter san vorig seizoen, tja dan ben ik blij dat ik geen seizoenskaart heb gepakt dit jaar.

Ik zou de post van Driver nog eens lezen. Hij sprak met Frans Erens, niet Paul Penders
  • mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 06:11
Volgens mij staan wij qua begroting ergens onderaan. Dus veel goeds halen kunnen wij niet. Dat moeten we accepteren.
Dit jaar is de competitie zo sterk daar kunnen we niet tegen opboksen.
Alleen heb ik vertrouwen in Elsen elk jaar flikt hij het met middelmatige spelers om toch mee te doen om de play offs plekken.
The following user(s) said Thank You: Robin
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 08:23
Afgelopen seizoen hadden we niks te zoeken in de play offs, dat werd ook meteen bevestigd.
Tevens hebben we de play offs gehaald door het verlies van andere, niet door de winst van MVV.

Ik ben van mening als je er niks te zoeken hebt hoef je ook geen play offs te spelen.
Ook al heb je 1 extra thuis wedstrijd waar toch altijd wat extra succes supporters of af komen.
Wat resulteert in wat extra inkomsten. Zie ik niet als toegevoegde waarde, aangezien je daarna in andere media's weer dik afgaat.

Ik ben van mening dat play offs spelen alleen leuk en interessant is op het moment dat je ook wat te bieden hebt. dat was het seizoen ervoor wel het geval.
  • mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 09:05
Daarmee bedoel ik dat we op eigen kracht de playoffs gehaald hebben, zonder dat we afhankelijk waren van verlies van andere. Of we daar recht op hadden kijkend naar de 2de seizoenshelft durf ik niet te zeggen. Echter waren we niet afhankelijk van andere ploegen die moesten verliezen om voor ons de deur naar de playoffs open te doen.
  • Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 10:34
Driver wrote: Vanmiddag mijn seizoenkaart afgehaald, nog even met Frans Erens (voormalig directeur) en nog een medewerker van Mvv gesproken. Ik gaf aan dat ik me zorgen maak over de huidige selectie en dat Mvv de supporters teleur stelt.

Frans en zijn collega reageerde verbaasd, ze vinden dit Mvv niet zwakker dan vorig seizoen (??) en gaven aan dat Mvv tot 31 augustus de tijd heeft om eventueel versterkingen te halen.
Een spits aantrekken is noodzaak maar elke club zoekt een spits. Volgens Frans Erens heeft Okita een verkeerde instelling en moet hij gewoon zijn contract respecteren. Geen enkele club zou nog geen serieus bod bij Mvv hebben neergelegd. Ik vroeg waarom Okita dan gisteren niet had meegetraind met de selectie (gelezen op dit forum) waarop beiden zeiden dat Okita gisteren wel aanwezig was op de training.

Toen maar even naar de middagtraining van Mvv gaan kijken, Okita was echter niet aanwezig, er heerste een opvallende goede stemming in de selectie. Als je de selectie van Mvv goed bekijkt dan zie je veel jonge spelers en opvallend veel kleine spelers, geen echte kerels lopen er rond.
Paul Penders was de stoeltjes op de Noord tribune aan het controleren, waarschijnlijk op schoonheid, jammer genoeg had ik geen tijd ( i.v.m. een afspraak) om een gesprek met Paul aan te gaan.

Op zich kan ik me best vinden in het verhaal van Erens. Zelf verwacht ik dat Knops nog een contract krijgt. Dan ziet het er achterin en op het middenveld redelijk uit. Maar om wedstrijden te winnen heb je een (of meerdere) scorende spelers nodig en dat hebben we niet voorin lopen. Van Abubakar moet je nog afwachten wat die precies gaat brengen. Met Kostons en met Reck achter de hand ga je het echt niet redden. Een (of twee) nieuwe spits(en) verwacht ik pas aan het einde van de transferwindow. Enkel transfervrije spitsen mogen ook nog na 31 augustus worden aangetrokken.

Een ervaren spits zou al voldoende zijn tot aan de winterstop en dan zou je nog eens kunnen kijken of er nog wat mogelijk is. Een nieuwe rechtsback zou ook pas rond de winterstop gehaald kunnen worden.

MVV '18-'19:
Koopmans
(Deusings)
Moustafa-Shermar-Lavalée-Gunst
(Mares*-Shermaine*-Knops)
*ook inzetbaar op het middenveld

Nys-Ippel
Déom
(Koolhof, Everaers, Kool)

Abubakar-nieuw-Schroijen
(Reck, Golpek, Houben, Kostons, Okita(?))
Mits Okita weer normaal doet en niet zou vertrekken zou Schroijen wel eens kind van de rekening kunnen worden.

Op zich ziet het er niet verkeerd uit.
The following user(s) said Thank You: M.V.V. 1902
  • Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 11:16
Denk eerder dat er dan geen nieuwe spits komt en we het met Okita gaan doen in de spits met daarachter Kostons/Reck...
Als Okita nog vertrekt zal er een spits gecontracteerd worden.. Maar dat is mijn beleving...
  • dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

15 Aug 2018 13:01
Mits Okita blijft en knops nog tekend denk ik dat mvv er beter voorstaat als vorig seizoen. Veel jeugdige spelers en niet van over de top voetballers hooguit nog een spits en dan denk ik wel dat we klaar zijn en kan Ron er een sterk team van maken op naar vrijdag.
  • tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

15 Aug 2018 13:25
dreekemvvke wrote: Mits Okita blijft en knops nog tekend denk ik dat mvv er beter voorstaat als vorig seizoen. Veel jeugdige spelers en niet van over de top voetballers hooguit nog een spits en dan denk ik wel dat we klaar zijn en kan Ron er een sterk team van maken op naar vrijdag.

Vergeet het maar! Okita voor de 3e dag op rij niet aanwezig op de training. Zou ziek zijn. Knops traint nu mee met Helmond Sport. Dit werd overigens niet gefluisterd in de Ardennen.
Time to create page: 0.457 seconds