Transfergeruchten seizoen 2019/2020

29 mrt 2020 17:02
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #886
Roda JC wil MVV-aanvaller Thijmen Goppel
Posted on 29. Mar, 2020 by Bjorn Thimister


Roda JC heeft serieuze interesse in huidig MVV-aanvaller Thijmen Goppel. De Kerkraadse club heeft zich bij zijn zaakwaarnemer Danny Ris gemeld, bevestigt deze tegenover ZO-NWS.
"Technisch directeur Jeffrey van As heeft de interesse van zijn club voor Goppel bij mij kenbaar gemaakt", legt Ris desgevraagd uit. "Van As zal mij maandag bellen om een afspraak in te plannen, zo hebben wij met elkaar afgesproken." Thijmen Goppel (23) speelt op dit moment nog voor MVV dat hem huurt van eredivisionist ADO Den Haag.
De aanvaller heeft zaterdag echter te horen gekregen dat zijn contract bij de Haagse club sowieso niet verlengd zal worden, waardoor hij aan het einde van dit seizoen transfervrij is. Volgens Ris hoopt ook MVV Goppel, die tot nu toe 25 keer in actie kwam voor de Geusselt-club en één keer scoorde, langer aan zich te kunnen binden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 20:10 29 mrt 2020 20:12 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #887
www.mvv.nl/nieuws/wegen-mvv-maastricht-e...eiden-na-dit-seizoen

Beste wat MVV kon doen. Eindelijk verlost van die dwaas!! Hoor hem nog zeggen: "Ik ga MVV binnen 2 jaar laten promoveren." Grote bek heeft hij gehad verder niets!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 20:52
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #888
Mooi, wanneer kan ik mijn seizoenkaart verlengen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2020 21:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #889

Mr Sjaan schreef : Mooi, wanneer kan ik mijn seizoenkaart verlengen?


Persoonlijk is er voor nog wel wat meer nodig dan alleen dit goede nieuws.

- Wie wordt de opvolger?
- Welke spelers blijven, welke spelers komen erbij.
- Wat gebeurt er bestuurlijk? Komen mensen met voetbalverstand? Iemand vanbuiten MVV.
- Komt er een investeerder of investeerders?

Ik wacht het allemaal af wat er gaat gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2020 03:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #890
Ik hoop toch echt dat MVV Goppel een goed contract aanbiedt.
Eigenlijk is Goppel een ontdekking van MVV: de supporters van Den Haag waren in het algemeen niet te spreken over Goppel, maar bij MVV werd hij met zijn snelheid en zijn sympathieke uitstraling al heel snel een publiekslieveling. Een speler voor wie je naar het stadion komt.
Kom op, MVV, laat je niet aftroeven door die club uit Aken-Noord, die continu financiële problemen kent!
Hopelijk beseft Goppel ook dat MVV zijn club is. MVV is geen rijke club, maar wel een rustige stabiele club, iets wat je niet over Roda kunt zeggen: het is altijd maar de vraag of Roda jou als speler het overeengekomen maandloon zal betalen. Kies voor MVV, Goppel!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2020 06:31 30 mrt 2020 06:50 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #891
Wat een heerlijk begin van mijn maandagmorgen,had niet beter kunnen beginnen,eindelijk een positief bericht in deze donkere tijd.
Natuurlijk is dit verschrikkelijke virus het aller belangrijkste en hopelijk trekt het zich terug zodat we ons weer met het dagelijkse kunnen bezig houden.
Wat zat ik in mijn knijpert dat onze ,,vriend,,usta alsnog zou bijtekenen,nogmaals wat een mooi en positief bericht om de week mee te beginnen...mijn seizoenskaart word zeker verlengd,laten we hopen dat alle ellende(Corona)die op dit moment speelt langzaam een kentering gaat krijgen en we het leven weer op de rails gaan krijgen,kwa gezond maar ook op sportief vlak...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2020 05:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #892
Streep door de eventuele komst van ole (waar op gesuggereerd werd)heeft zijn contract verlengd bij Almere...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden