Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet!

19 nov 2019 14:02
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet! #16

MVV4life schreef : Kan iemand me de statistieken aanleveren hoeveel doden er al zijn gevallen bij het afsteken van sfeerverhogend vuurwerk/fakkels?
Niemand, want er is nog nooit iets gebeurd.... Waarom dan verbieden? Ga er tegenin! Doe het dan gecontroleerd...
En nee, geen enkele supporter wil een fakkel op het veld, zeker niet bij kunstgras, en een boete ook liever niet. Ga tegen de regels in, alles gaat afgepakt worden... Nog even en er mag ook al niet meer gerookt worden in het stadion (want we moeten gezond bezig zijn), volgende stap is alcohol (dat mag ook niet geassocieerd worden met sport namelijk... En steeds maar een stapje verder. Stop met de betutteling!

Als we dan kijken wat de club geld kost, waarom hoor ik de heer Salemans niet over het slechte spelen van MVV, het aantal toeschouwers neemt wekelijks af. Het scheelt heel wat inkomsten.
Waarom hoor ik niets over het niet functioneren van de Marketing afdeling, waar is die hoofdsponsor? Dit scheelt een behoorlijke slok op de borrel.
Waarom hoor ik niks over aan- en verkoopbeleid? We laten een talentvolle speler vertrekken naar Barcelona, gratis, omdat hij geen contract had. Ook dit had redelijk wat geld kunnen opleveren.
Waarom hoor ik niks over de slechte relatie met de supporters? Die dan wegblijven, andere meetrekken, minder publiek = minder sfeer = minder sponsors = minder geld, etc.
Waarom hoor ik niets over de slechte relatie van MVV met de stewards? Die gestaakt hebben en iedereen gratis binnenlieten. Kost MVV ook geld... Wat is nu makkelijker om de vele vrijwilligers eens een keer wat waardering te geven en te luisteren naar hun wensen?

Natuurlijk alles hangt samen, maar het begint met een goede organisatie neerzetten, waar sponsors minstens het idee hebben dat ze er slim aan doen om MVV te steunen. Een organisatie die rekening houdt met die wensen van een sponsor, een organisatie die rekening houdt met wensen van stewards, een organisatie die rekening houdt met de wensen van supporters, etc.
En dan heb ik het nog niet over de wensen van de spelers.......

Maar de MVV organisatie faalt op alle gebied! Begin daar eerst maar eens mee!

Wat een kul verhaal. Dat de organisatie faalt, betekend niet dat we de club nog eens extra moeten opzadelen met boetes. Tegen de regels ingaan omdat jij het betutteling vind, dat mag jij vinden, maar niet ten koste van het budget van MVV. Ongeacht wat het bestuur doet op sportief en financieel gebied.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2019 15:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet! #17
Nergens beweer ik dat boetes voor MVV acceptabel moeten zijn. Iedereen dient zich aan de regels te houden, hoe erg ik het er ook niet mee eens ben. Ik ben inderdaad tegen de verstrekkende betutteling, zowel in de samenleving als in voetbalstadions. Ik geef ook aan dat dit in een constructieve sessie moet worden aangepast. Er moet tegengas gegeven worden en niet alles zomaar accepteren. Boetes voor MVV zijn inderdaad niet de manier. Maar Ben Salemans framed hier de zorgwekkende situatie waar MVV nu in zit en verlegt alle aandacht naar supporterszaken.

€ 18.000 euro boetes in 2! jaar tijd staat in schraal contrast met de misgelopen inkomsten op commercieel én bestuurlijk vlak. Dat het ene het andere niet goedpraat, daar ben ik het je eens. Maar als we bedragen gaan koppelen aan dingen die fout gaan, dan komt het sportief, commercieel en algemeen beleid er toch veel slechter vanaf dan die 9.000 euro per seizoen. Het bestuurlijk falen kost ons tientallen duizende euro's, zo niet meer, per jaar!

Feitelijk doet Ben niet anders dan het bestuur, ze verlegt de aandacht naar een klein aspect en het hele falen van de organisatie wordt hierdoor gemaskeerd. Dit zagen we bij het bestuur en wordt nu blijkbaar overgenomen bij mensen die dicht tegen de organisatie (CSM) aanzitten.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2019 15:12
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet! #18
@boe is dat feeske, nee natuurlijk niet!
Ik zei dat je daarmee wel een beter controle middel had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2019 16:45
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 692
Meer
Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet! #19
In hoeverre is het mogelijk om een professioneel team vuurwerk te laten aansteken, bijvoorbeeld bij topwedstrijden (oef, dan zijn er tegenwoordig niet meer zoveel). Dus niet op de tribune, maar op een afgesloten gedeelte in de gracht bijvoorbeeld of misschien zelfs wel vanaf het dak, hoewel de sfeer dan vooral boven het stadion aanwezig is. Ik kan me voorstellen dat dat een flinke bom geld kost, maar als je daarmee de boetes tackled, heb je dat geld er alweer uit. Ik kan me immers zo voorstellen dat je met 18.000 euro heus drie wedstrijden een professioneel team kunt inhuren. Zulke acties zie je vaak genoeg bij nog grotere evenementen. Natuurlijk is dat voor sommigen niet spannend genoeg zoals eerder te lezen was, maar beter iets dan niets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, mvvke4life, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2019 18:26
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Vuurwerk in stadion: leuk misschien, maar mag niet! #20
Kijk dat bedoel ik met meedenken. Top idee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden