Commerciele afdeling MVV

25 juni 2021 08:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3796
Meer
Commerciele afdeling MVV #16

Duin schreef : Typerend voor dit forum. Er wordt iemand tijdelijk ingehuurd en iedereen heeft zn mening klaar. Dat er een nieuwe TD aangetrokken is, die de komende 2 jaar het voetbalbeleid gaat bepalen interesseert blijkbaar niemand...


Denk je dan oprecht dat dit soort berichten wél wat toevoegen aan het forum? Ik heb bij jou het idee dat 8 op de 10 berichten óf zeiken op Napoleon is, óf dit soort niets toevoegende berichten. Ik blijf het hilarisch vinden dat je jezelf een positivo noemde. Voor mij ben jij een van de meest negatieve personen op het forum, alleen maar bezig met afgeven op je mede-forumers. Zelfs al heb je gelijk, wat bereik je er mee?

Probeer gewoon inhoudelijk te posten, dat kan je best. Dat lees ik een stuk liever!:thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2021 10:52
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
Commerciele afdeling MVV #17

Jacques schreef :

Duin schreef : Typerend voor dit forum. Er wordt iemand tijdelijk ingehuurd en iedereen heeft zn mening klaar. Dat er een nieuwe TD aangetrokken is, die de komende 2 jaar het voetbalbeleid gaat bepalen interesseert blijkbaar niemand...


Denk je dan oprecht dat dit soort berichten wél wat toevoegen aan het forum? Ik heb bij jou het idee dat 8 op de 10 berichten óf zeiken op Napoleon is, óf dit soort niets toevoegende berichten. Ik blijf het hilarisch vinden dat je jezelf een positivo noemde. Voor mij ben jij een van de meest negatieve personen op het forum, alleen maar bezig met afgeven op je mede-forumers. Zelfs al heb je gelijk, wat bereik je er mee?

Probeer gewoon inhoudelijk te posten, dat kan je best. Dat lees ik een stuk liever!:thumbsup:



Wat heeft dat nou met positief of negatief te maken?
Ik vind het gewoon frappant dat het aantrekken van iemand op de meest cruciale positie in de MVV organisatie blijkbaar (bijna, sorry Tuutsje) niemand interesseert.

-Toen Raoul Last geen contractverlenging kreeg stond het hele forum op z'n kop.
-Als Tom Daemen in korte broek op een foto staat heeft bijna iedereen een mening.
-Als er voor 2 maanden iemand een functie overneemt worden er vraagtekens geplaatst.
-Als de catering wordt uitbesteed vindt iedereen er wat van.
-Zelfs het wel of niet mogen bezoeken van de eerste training komt aan bod.

Dat zijn toch allemaal minder relevante zaken als een nieuwe technisch directeur (positief of negatief) die rechsteeks invloed heeft op de sportieve resultaten de komende jaren?
Dat mag ik toch op zijn minst opmerkelijk vinden??

Veel inhoudelijker gaat het niet worden Jacques :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2021 11:46
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 801
Meer
Commerciele afdeling MVV #18
Boschpoort .

In Valkenburg is weinig werk voor hem ,door de Corona heeft hij bijna niets te orgniseren gehad .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2021 14:52
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1887
Meer
Onderwerp Auteur
Commerciele afdeling MVV #19

jovkle schreef : Foi foi Boschpoort, waar is jouw theorie nou op gebaseerd? MVV huurt voor 2 maanden iemand in.
Weet jij de in en outs van deze overeenkomst of speculeer jij alleen maar?

Ik snap deze opmerking niet.
Over welke theorie heb je het? Wat bedoel je met speculeren? Uiteraard ken ik de overeenkomst niet en volgens mij wek ik nergens de indruk dat dat wel zo is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.119 seconden