>
Ontvangen bedankjes 5021
Duin schreef : Typerend voor dit forum. Er wordt iemand tijdelijk ingehuurd en iedereen heeft zn mening klaar. Dat er een nieuwe TD aangetrokken is, die de komende 2 jaar het voetbalbeleid gaat bepalen interesseert blijkbaar niemand...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jacques schreef :
Duin schreef : Typerend voor dit forum. Er wordt iemand tijdelijk ingehuurd en iedereen heeft zn mening klaar. Dat er een nieuwe TD aangetrokken is, die de komende 2 jaar het voetbalbeleid gaat bepalen interesseert blijkbaar niemand...
Denk je dan oprecht dat dit soort berichten wél wat toevoegen aan het forum? Ik heb bij jou het idee dat 8 op de 10 berichten óf zeiken op Napoleon is, óf dit soort niets toevoegende berichten. Ik blijf het hilarisch vinden dat je jezelf een positivo noemde. Voor mij ben jij een van de meest negatieve personen op het forum, alleen maar bezig met afgeven op je mede-forumers. Zelfs al heb je gelijk, wat bereik je er mee?
Probeer gewoon inhoudelijk te posten, dat kan je best. Dat lees ik een stuk liever!
Ik snap deze opmerking niet.jovkle schreef : Foi foi Boschpoort, waar is jouw theorie nou op gebaseerd? MVV huurt voor 2 maanden iemand in.
Weet jij de in en outs van deze overeenkomst of speculeer jij alleen maar?