telstar - mvv

25 jan 2023 07:19 25 jan 2023 07:21 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
telstar - mvv #31
Ik ga het toch weer van de positieve kant bekijken. We staan nog altijd vierde (!) In verliespunten. Na Den Bosch en Roda uit spelen we in drie weken vier (!) keer thuis, weliswaar tegen de twee titelfavorieten en het altijd lastige VVV.
Tegen Den Bosch en Roda moeten we minstens drie, zoniet vier punten zien te behalen.
Ik heb er vertrouwen in dat het spel en de vorm van voor de winsterstop weer terug komt. Ik hoop enkel dat de positieve vibe die rond MVV hangt niet verwatert door de mindere resultaten de komende weken. Het moet blijven spoken in de Geusselt, dan blijven we meedoen voor het toetje! NAO VEURE!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2023 10:05
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
telstar - mvv #32

ASR schreef : Ik ga het toch weer van de positieve kant bekijken. We staan nog altijd vierde (!) In verliespunten. Na Den Bosch en Roda uit spelen we in drie weken vier (!) keer thuis, weliswaar tegen de twee titelfavorieten en het altijd lastige VVV.
Tegen Den Bosch en Roda moeten we minstens drie, zoniet vier punten zien te behalen.
Ik heb er vertrouwen in dat het spel en de vorm van voor de winsterstop weer terug komt. Ik hoop enkel dat de positieve vibe die rond MVV hangt niet verwatert door de mindere resultaten de komende weken. Het moet blijven spoken in de Geusselt, dan blijven we meedoen voor het toetje! NAO VEURE!


Eens met bovenstaande. We moeten ook niet vergeten waar we vandaan komen. Al ben ik natuurlijk wel teleurgesteld over gisteren. Om verder te gaan in het positieve. We knokken ons gisteren toch terug in de wedstrijd door de 4-3 te maken. We kunnen niet te lang blijven hangen in deze nederlaag en kunnen ons vrijdag al revancheren tegen Den Bosch. Wordt Den Bosch het medicijn voor MVV? Ik hoop van wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, ASR, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2023 11:02 25 jan 2023 11:06 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
telstar - mvv #33

ASR schreef : Ik ga het toch weer van de positieve kant bekijken. We staan nog altijd vierde (!) In verliespunten. Na Den Bosch en Roda uit spelen we in drie weken vier (!) keer thuis, weliswaar tegen de twee titelfavorieten en het altijd lastige VVV.
Tegen Den Bosch en Roda moeten we minstens drie, zoniet vier punten zien te behalen.
Ik heb er vertrouwen in dat het spel en de vorm van voor de winsterstop weer terug komt. Ik hoop enkel dat de positieve vibe die rond MVV hangt niet verwatert door de mindere resultaten de komende weken. Het moet blijven spoken in de Geusselt, dan blijven we meedoen voor het toetje! NAO VEURE!


Zjus; veer zien gein braggeleere gewoorde, goon ouch niet de Huilands spreekwoordelikke "bietenbrug op"en kriege gein tet met 4, 5 of 6 nul wie de a0fgeloupe jaore maar blieve us speul speule en maake goole!

Boe 't ierst nao 1:0 deiks waor tot de teegestender dreigde geliek te maake, skoorde veer oet unne counter de 2:0 um daan binne vief of tien minuute hun ein op dekokkel te geeve en de 3:0 stoont op 't skoorebord. Game set match over.

Noe weurd mie op us gelet; zjus zoeget wie nao 't ierste Thiebout jaor, op häöm gelet woord en 't neet mie zoe meekelik ging.

Iech höb feduussie met King (Killer) Koen, Orhan , Waem, uzze Mestreeechse jonges en dee fantastische keeper ( lang neet mie zoe eine gehad in de letste 10 jar, Castro oetgezoonderd).

Nein, laot us neet goon kriete, men wis tot dit gebäöre kos. Pluspunt is: veer stoon nog steeds hiel hoeg op de rangliest, dao is gein onröst in de ploog en club, pebliek heet ziech bekans verdöbbeld met e vast Angelside bekans altied oetverkoch en de Geusselt is weer unne Tempel met unne Bonte Störm boe de Hollenders weer wie vreuger met steevig aongetrokke sluitspier nao towkoume....

Tja mer dat wiste veer , toch?

want....

dao is in Mestreech....
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2023 13:34
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
telstar - mvv #34
Telstar -Mvv was volgens V I en andere kranten de beste wedstrijd dit seizoen in de KKD competitie .

Als je goed voetbalt speelt komt de overwinning van zelf ,en moet MVV promoveren ? kijk eens naar Cambuur en Volendam word je ook niet blij van als toeschouwer als je club een keer per wedstrijd op doel schiet .Kijk naar Eindhoven spelen de laartste jaren met goed voetbal top in de KKD met iets meer middelen dan MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2023 14:16 25 jan 2023 14:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
telstar - mvv #35
De sterke reeks in de eerste competiehelft werd ingezet en behaald door Marko Kleinen in de basis te zetten. Het kan uiteraard zijn dat bepaalde spelers zijn teruggezakt, maar met Dzepar voor Kleinen zou je dan wel van zijn kant meer verwachten en dat is (op dit moment) niet zo. Het is een constatering, hoeft niet de daadwerkelijke oorzaak te zijn van het verval sinds deze wisseling, opvallend is het wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2023 15:19
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
telstar - mvv #36
Ik denk eerder dat de andere clubs gedurende het seizoen steeds beter op elkaar zijn ingespeeld. In het begin van het seizoen schoof MVV, Nac en den Haag etc gemakkelijk opzij, omdat het gewoon goed klikte met de MVV ploeg, en het bij de andere clubs nog op de juiste plaats moest vallen. Nu het seizoen halverwege is, komt MVV dit tegen. Ook den Bosch uit, zal niet gemakkelijk worden.

Ten tweede hebben andere clubs, MVV natuurlijk goed bestudeerd. Want wie wil nu niet met weinig budget op een 3e plek staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden