MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u

04 mrt 2023 05:32 04 mrt 2023 05:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #16
Helaas eerste helft was toch echt voor venlook,tweede helft komt Mvv strijdend terug maar dan kunnen ze het geluk niet af dwingen door te scoren.
Labylle maakte teveel meters door helemaal mee naar voor te gaan en dan kon hij die meters niet maken kwa snelheid om op tijd terug te zijn bij snelle uitvallen van VVV!
Ruben had zijn actie soms beter zelf vaker kunnen en moeten afmaken daar heeft hij echt wel de klasse voor,alleen vandaag zeker in het eerste gedeelte ging er toch teveel mis bij hem,maar kan gebeuren toch nog een dikke perfisia met zijn selectie oranje onder de 20.
Voor de wedstrijd tegen PEC zei ik nog tegen mijn buurman 4 pnt zou heel mooi zijn,nou kijk het zijn er 3 dikke duim alhoewel een puntje was toch wel verdiend geweest vandaag ondanks die schuiver tegen de paal van venema.
Nog steeds een mooie 7de plaats volgende week in het kolkende Breda een drie punter wie weet.
Gekke uitslag PEC-DENBOSCH 13-0 dat hadden wij gelukkig toch beter gedaan.
17 mrt een thuiswedstrijd tegen UTEREG,gelukkig weer op een vrijdag dan zeker weer 3 punten pakken.
Vandaag 7500 toeschouwers met een helaas alweer haperende geluidsinstallatie,sorrie je zou bijna denken dat het een tweede handsje is die geplaatst is door onze sponsor komop dit moet toch op te lossen zijn?
Nu al verschillende keren door gegeven bij/aan MVV snap niet dat deze nog steeds niet functioneert naar behoren!…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 12:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #17
Als een ding mij gisteravond duidelijk werd, is opnieuw hoe belangrijk Nicky Souren is voor het evenwicht in dit elftal. Hij is de man die gaatjes dicht loopt en de rest van het team op sleeptouw kan meenemen. Dat gemis van Nicky zag je zeker in de eerste helft. De verdediging grossierde in slordigheidsfouten. Bijna elke bal kwam bij uitverdedigen terecht bij de tegenstander. Geen Souren als aanspeelpunt. Dat combineren deed VVV in de eerste helft stukken beter: soepeler met goed positiespel. De voorsprong was terecht, al hielp zwak verdedigen van MVV daarbij. Het team leek wel naïef met weg-is-weg-voetbal. Niemand wilde de bal echt hebben om iets mee te beginnen, zo leek het.

De tweede helft liep anders. Ruben van Bommel werd meer in het spel betrokken en hij maakte enkele prachtige acties. Dan zie je zijn snelheid en klasse! En vooral Steuckers liet zien dat hij weer op weg is naar zijn goede vorm. Elke aanval begon bij hem. De bescheidenheid van de eerste helft was verdwenen bij MVV. En als Dzepar zijn opgelegde kans rustig afmaakt, had denk ik een overwinning er nog ingezeten. Die had er echt in gemoeten, Orhan. Want de tweede helft herstelde MVV zich goed in een sfeervolle Geusselt.

Als MVV het resterende deel van de competitie voetbalt zoals in de tweede helft, dan gaan ze zich moeiteloos plaatsen voor de play-offs. Want dan worden duels gewonnen en lopen de combinaties. Het is een jong team, met veel potentie. Maar wat had ik graag een ervaren rots in de branding centraal achterin erbij. Want de verdediging blijft de Achilleshiel van dit jonge MVV.

In de vierde periode heeft MVV een relatief lichter programma. Laten we niet vergeten waar we nu staan in vergelijking met vorig seizoen. Ik blijf trots op de grote progressie van dit team. Daar doet deze nederlaag niets aan af.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjonnie, Kay, De Zwarte Vogel, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 17:07
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #18
Ik vond het een van de mindere thuiswedstrijden van Mvv, het vuur zat er niet in.
De verdediging speelde) wederom) zwak, zonder onze topper Mathys zou Mvv dit seizoen dramatisch veel meer goals langs hun oren hebben gekregen.
Matteo Waem en Rein van Helden is geen sterk verdedigingsblok, verdedigen slecht en veel balverlies, Labylle speelt de laatste tijd beter maar qua snelheid wordt hij door iedereen voorbij gelopen, Tim Zegers weer volle inzet maar komt toch nog tekort, Marco Kleinen vond ik niet sterk spelen.
Steuckers begint weer terug in vorm te komen, van Bommel heeft ongelooflijk veel talent maar in meeverdedigen heeft hij meestal geen zin, Koen Kostons werkte hard maar kan niet elke wedstrijd schitteren, ik vind hem een enorme aanwinst voor Mvv en ook nog een harstikke leuke en sympathieke gast.
Jammer dat er geen sfeeractie was in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2023 21:51
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #19
Klopt, geen geweldige wedstrijd, maar zo hebben we er wel meer gehad waarbij enkele spelers minder waren.
Dit werd vaker verbloemd door het resultaat; lees winst en enkele doelpunten meer dan de tegenstander ...
of zoals tegen PEC een mooie eindstrijd.

Bommeldingk scoort vaak en mooi, maar bij balverlies is hij van weinig tot geen waarde: heer deid gaar neet mie met....
In tegenstelling tot Koen: als die een minder resultaat heeft, vergroot dat zijn inzet en vechtlust:
hij strijd, probeert de bal af te jagen en geeft goede assists. Dat noem ik karakter !
Dat mis ik bij van Bommel jr en begrijp de hosanna verhalen niet zo zeer....de enige die dat gerechtvaardigd mocht en kon doen was de Witte.

Toch hebben we een positief doelsalda, staan op een mooie plaats en hebben nog zicht op de NC. Bovendien is er rust in de Geusselt met mooie toeschouwersaantallen en een prachtige sfeer !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2023 10:00 06 mrt 2023 10:01 door Buurke76.
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #20
@Opadiehard
ergens zit een stekker los want om de 10 sec hapert de installatie op enkele tribunes.... zal niet zo moeilijk zijn om dit te repareren inderdaad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2023 10:06
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #21
Dan over de wedstrijd, punt had er zeker in gezeten ondanks de mindere wedstrijd. Kansen benutten.. Gelukkig vond Dzepar dit zelf ook.
Helaas zat Waem er weer helemaal naast wat leidde tot een doelpunt. Ik vind hem een prima speler maar is toch vaak schuldig aan een tegengoal.

Het late wisselen...word er toch een beetje moe van.
El Azrak 5 minuten laten meedoen maar wel Remans eerder laten invallen. Blummel wederom in de basis...

Iedere trainer wisselt in de rust en na 60 minuten zodat ze het laatste half uur kunnen drukken. Maurice wisselt vaak pas rond de 75e minuut. Voordat je dan in je ritme zit is de wedstrijd al gedaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2023 13:31
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #22
Waem en Van Helden heb je helaas geen vervangers voor.
Je hebt geen echte centrale verdedigers op de bank.
Dus als die een kut wedstrijd hebben moet je er mee dealen of Kleinen er neer zetten maar die is ook geen CV.
Hadden toch voor een ervaren centrale verdediger moeten kijken, geldt ook voor een het middenveld.
Een ervaren man daar was niet overbodig geweest om een wedstrijd in het slot te gooien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2023 15:43 06 mrt 2023 15:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #23

Buurke76 schreef : @Opadiehard
ergens zit een stekker los want om de 10 sec hapert de installatie op enkele tribunes.... zal niet zo moeilijk zijn om dit te repareren inderdaad.


Ik schrok al in je openingszin,,ergens zit er een stekker los,ik dacht dat je bij mij bedoelde :lachen: ….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 08:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #24
Martina terughalen dan heb je alternatief op de hele achterste linie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 09:20
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #25
dan kun je ook meteen Smeets terughalen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 10:12 07 mrt 2023 10:14 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #26
We konden achter beter een Nick Kuipers gebruiken nu. Als we die hadden gehad, dan waren we voor zeker in de top 5 gekomen. Het is nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. Een aantal veranderingen de afgelopen maanden inclusief te late wissels dit seizoen, heeft MVV de das omgedaan. Dit had niet gehoeven. Erg jammer. Daarnaast nog de gedrochten van de jong teams erbij (zie de uitslagen van gister), en het verhaal is compleet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 13:32
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #27
Nou ja, de das om gedaan? Lijkt me een wat voorbarige conclusie. In de vierde periode zijn de tegenstanders relatief eenvoudiger. En we staan er toch een stuk beter voor in vergelijking tot een jaar geleden. Er wordt binnen en buiten Maastricht weer met meer respect over MVV gesproken

Ik ben het wel met je eens dat de wissels eerder zouden mogen worden ingezet. Maar vergeet a.u.b. niet vanwaar wij komen: de kelder van de KKD. Ik ben blij en trots op de gemaakte progressie, al waren januari en februari inderdaad wat minder
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 13:33 07 mrt 2023 13:37 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #28
Als we inderdaad ervaren spelers als Smeets en Kuipers er bij hadden gehaald, dan hadden we 2 ervaren Sjengen die de wedstrijden in het slot konden gooien.
Iets wat de jonge gasten toch lastig vinden.
Maar helaas zijn die financieel niet haalbaar.
Ook nu moeten we de play offs kunnen halen.
Zeker met de tegenstanders uit periode 4.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2023 14:10 07 mrt 2023 14:12 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #29

Frank Salemans schreef : Nou ja, de das om gedaan? Lijkt me een wat voorbarige conclusie.

Het is misschien wat ongelukkig uitgedrukt. Ik bedoel met "de das omgedaan" meer de verliespartijen van de laatste tijd en het verval van een royale 3e plek naar de 7e plek in zeer korte tijd. Niet dat ik geen hoop meer zie op de NC, dan niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2023 08:26 08 mrt 2023 08:27 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - VVV, vr 3 maart 2023, 20.00u #30
Natuurlijk zou Kuipers helemaal ideaal zijn, maar die heeft gewoon een club volgens mij en is nu niet te halen buiten de transferperiode. Martina heeft zowel back als centraall gespeeld en zou direct kunnen aansluiten (al weet ik niet of er evt trainingsachtersrand is).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden