Precies Maosbroegk
Alles wat ze nog verder doen is voor ieder (Spelers, Club en vooral Supporters) meegenomen.
Als ze een promotie op hun CV hebben staan stijgt hun marktwaarde, en het salaris wat ze kunnen vragen (goed voor allen, nog maar te zwijgen van het feestje).
We/MVV is een outsider, maar wel eentje waarvoor ze zullen oppassen.
Alleen tegen VVV verlorenn ze 2x, maar dat was omdat we toen uit vorm waren; ik zou ze kraag tegenkomen.
Ook de heksen-ketel de Geusselt maakt het nog onberekenbaarder (we zullen onze best doen!).
Ik hoop echt op de 5e plek (dan spelen we eerst uit ... ik dacht in de weekends).
We hebben vaker met 0-2 achtergestaan en het toch nog omgebogen in 3-2 (bv W2 en PEK)
Veel hangt af van de vorm van die dag, toeval en bijzaken (bv blessures en kaarten).
We bekijken het van wedstrijd tot wedstrijd....
MVV moet niks (bepaalde gedeeltes zijn semi- of full-amateurisme, zoals we weten).
Wat betreft het volgende seizoen: Kleinen Souren and T van Bommel hebben we dan al (dit is niet eens een slecht middenveld denk ik,
maar een type Steuckers moet zeker nog gevonden worden.
Met onze hogere klassering zullen vele (Belgische) spelers graag naar MVV komen;
MVV is sowieso een goede springplak om later naar 1-e klasse of eredivisie te gaan (zie alle keepers en spelers die we gehad hebben de laatste 10 jaar)
Het gaat erom de goede eruit te halen/selecteren; Ronny Geneugden (en de technische staf) weten hoe dat gaat en heeft genoeg contacten in B, denk ik. Ik ben sowieso voor meer Belgisch bloed in onze waals/vlaamse club (in ieder geval een plek waar Walen en Vlamingen goed samenwerken
).