>
Ontvangen bedankjes 4
Frank Salemans schreef :
Lenoircesoir schreef : Erik was het bestuur, en nu is Laura dat. Joris en co hebben geen verantwoordelijkheid voor lopende dossiers! Bij wisseling van de wacht moeten dossiers worden overgedragen. Als dat niet is gebeurd, wiens schuld is het dan?
Erik Noor was het bestuur? Nee, Erik was algemeen. directeur. Net als Laura van Leeuwen nu.
Jöris & co vormen het bestuur en hebben wel degelijk verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen van MVV als organisatie.
En dan is er nog een Raad van Commissarissen die op hun beurt weer verantwoordelijkheid op afstand hebben, o.a. om het bestuur te controleren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
serke schreef : Het avondje Mvv is toch flink verandert, waar je tot enkele maanden geleden kon ouwehoeren voor, tijdens en na de wedstrijd, of een feestje vieren na een overwinning, of zoals ook vaak genoeg samen een nederlaag verwerken met een biertje in de hand en toch weer positief naar de volgende wedstrijd uitkijken, dat is niet meer.
Gisteren na de gewonnen wedstrijd samen een pilske pakken onder het genot van sfeervolle meziek, dat was er niet, niks geen muziek, gesloten buffetten waar eerder lauw bier voor 3,20 euro in plastic knijpbekers uit de tap kwam en supporters die mekaar aankeken zo van, en nu?
Een alternatief voor de vele supporter van Mvv is er niet, in ieder geval niet zoals wij al jaaaren ons wiekend zijn begonnen. Weinig tot geen communicatie hierover vanuit Mvv naar de vele supporters die al jaren deze traditie vierden.
Sommige mensen lijken meer te weten of misschien denken te weten, maar ook deze laten niks los.
Dit gaat Mvv veel supporters kosten, vooral met de winter ook nog voor de deur.
In ieder geval is op de overwinning na mijn avondje Mvv met vrienden flink verandert en dan niet positief.
Mvv, zorg dat jullie supporters een fatsoenlijk alternatief krijgen om hun weekend te beginnen met een fatsoenlijk koud glas bier voor een normale prijs.
Dit zou bij de sponsorruimte nooit gebeuren, die hebben hun natje en droogje wel, alleen de rest van onze supporters mogen op smerige stoeltjes zitten, zonder fatsoenlijke toiletten, met veel te dure lauwe drank en geen supportershome meer. Daarbij gaan de prijzen van seizoenskaarten en losse tickets wel jaarlijks flink omhoog.
Pfffff, noem me een zeikerd, maar mijn weekend is ondanks de overwinning begonnen met een zwaar verlies, en dit heb ik niet samen met mijn mede supporters kunnen verwerken zoals we dat eerder deden, die waren namelijk net als ik elders hun heil gaan zoeken !!
Mestreech28 schreef : Laat ik beginnen met te zeggen dat jullie 100% gelijk hebben dat het zomaar sluiten van De Ster een rare actie is geweest.
Maar zoals Zwegel het zegt, heeft niemand ook maar een woord gerept toen bekend werd dat De Ster ging sluiten. Geen protest, geen contact proberen te zoeken met betrokken personen, niks.
Nu het eenmaal zover is, is het enige wat er gebeurd weer klagen hier op het forum. Onderneem actie als je er zo mee zit zou ik zeggen.