>
Ontvangen bedankjes 102
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ik weet niet waar te posten dan maar hier,verschrikkelijk hoe halen ze het in hun bolle kop om geen urinoirs te plaatsen hoek angelside/boschpoort!
Nu moest iedereen van kleine kinderen,dames en heren naar die twee armoedige toiletten waar ook nog het licht het niet deed?
Dit is een enorme blunder en mag niet gebeuren,en mag dit zo maar?
Toen ik in de jaren '70/'80 als kleine jongen met opa kwam aanlopen naar de Geusselt, kon ik in de verte de Angel-Side al horen zingen. En als er een "grotere club" kwam, hoorde je het over en weer. Deze tijd is al lang voorbij en vervangen door luidsprekers die erdoorheen blazen. Dat je dit nu pas bemerkt....Frank Salemans schreef :
Wat stond de geluidsinstallatie hard. Mijn oren fluiten er nog steeds van. Ik vind het sowieso jammer dat het publiek zich met die harde muziek nauwelijks kan laten horen richting spelers. Want de orkaan aan geluid maakt dat helaas onmogelijk.
Liekend ‘n bitteke op de vastelaovendsdiscussie: keihelle techno beat en de Zaate herremeniekes die vaan ‘t Slevrowweplein weure weggebloze door eine (1!)zoegenaomde DJ! Neet tegenop te speule of te zingen! Iech hoop tot MVV ouch op dit vlak tot inkier kump en d’n DJ opdrach gief um oondersteunend en volgend te zien ipv euverheersend!Ben Salemans schreef : Die oorverdovende muziek is geloof ik bedoeld om sfeer te maken, maar maakt de sfeer gewoon kapot. Laat het publiek zelf zingen of schreeuwen, en overstem dat niet met dat helse kabaal.
pinobel schreef : Ik denk dat het gewoon onwetendheid is van degene die de muziek draait. Die meent de mensen een plezier daarmee te doen maar heeft geen benul van de beleving van veel supporters. Met een goed gesprek zou dit toch gemakkelijk op te lossen moeten zijn.
Mosae schreef : Volgens mij is de harde muziek gewoon veiligheidshalve gedaan. Vroeger konden supportersgroepen vóór en ná de wedstrijd met zang mekaar uitdagen. Daar blazen ze nu (maar al jáááren inmiddels) harde muziek doorheen. Nu deed dat gister niet ter zake, maar ik ben er 100% van overtuigd, dat dit de rede is waarom het zo hard wordt gezet, vóór en ná de wedstrijd.Je had vroeger ook wel reclame via de luidspreker van o.a. Crijns autobanden etc, maar de muziek van nu dendert door alles heen.