MVV algemeen
- Ab Intus 2022
-
- New Member
-
Re: MVV algemeen
04 May 2022 22:10Of gaan we alles nu verbloemen na een overwinning op de reserves van j-ajax? Na en tijdens een seizoen waar we op zn best 15e worden en met beetje pech 19e..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
05 May 2022 01:36Dit zullen ze denk ik ook niet aan de Angelside communiceren aangezien ze dit in radiostilte willen doen lijkt me.
De onderhandelingen lopen blijkbaar nog, en dat word gewoon even afwachten.
Zolang we niet horen dat de onderhandelingen spaak zijn gelopen zal het gewoon nog aan de gang zijn.
- Strucht
-
- Elite Member
-
12 May 2022 19:21 - 12 May 2022 19:21
- jovkle
-
- Platinum Member
-
14 May 2022 10:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Burgundian043
-
- Junior Member
-
14 May 2022 11:04Verstuurd vanaf mijn SM-A226B met Tapatalk
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
14 May 2022 11:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
14 May 2022 12:46jovkle wrote: Ben benieuwd hoe de coronacompenatie regeling m.b.t. de seizoenskaarthouders er uit komt te zien.
Daar ga je niets van horen zolang je zelf niet aan de bel trekt bij mvv. Ze hopen natuurlijk dat iedereen net zoals de afgelopen 2 jaar het weer schenkt.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
14 May 2022 14:50 - 14 May 2022 14:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mosasaurus
-
- Junior Member
-
15 May 2022 08:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Voetbalfanaat
-
- Senior Member
-
16 May 2022 09:19Ik zou graag zien dat MVV weer teruggaat naar Natuurgras. Bijna alle clubs gaan langzaamaan weer terug naar natuurgras.
Wat is hier voor nodig:
Een nieuw trainingscomplex. Dit hoeft geen giga hypermodern trainingscomplex te zijn, daar kun je langzaam naar toe werken. Maar samen in overleg met de gemeente zou je wel kunnen toewerken naar een complex dat er als volgt uitziet:
- Twee kunstgrasvelden om op te trainen
- Jeugd speelt zijn wedstrijden op het complex
- Een gebouw met 4 kleedkamers + een verzorgingsruimte en een gym.
- Lunch ruimte voor de selectie spelers.
Uiteindelijk kan je zelf steeds meer dingen faciliteren. Maar een eerste stap naar topsport is dan wel gezet. Want met alle respect ik ben onlangs bij wat tweede divisie clubs wezen kijken, maar daar zijn de mogelijkheden vele malen groter
- CatenaccioMestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
16 May 2022 12:57Voetbalfanaat wrote: Mijn antwoord op het verbeteren van de faciliteiten:
Ik zou graag zien dat MVV weer teruggaat naar Natuurgras. Bijna alle clubs gaan langzaamaan weer terug naar natuurgras.
Wat is hier voor nodig:
Een nieuw trainingscomplex. Dit hoeft geen giga hypermodern trainingscomplex te zijn, daar kun je langzaam naar toe werken. Maar samen in overleg met de gemeente zou je wel kunnen toewerken naar een complex dat er als volgt uitziet:
- Twee kunstgrasvelden om op te trainen
- Jeugd speelt zijn wedstrijden op het complex
- Een gebouw met 4 kleedkamers + een verzorgingsruimte en een gym.
- Lunch ruimte voor de selectie spelers.
Uiteindelijk kan je zelf steeds meer dingen faciliteren. Maar een eerste stap naar topsport is dan wel gezet. Want met alle respect ik ben onlangs bij wat tweede divisie clubs wezen kijken, maar daar zijn de mogelijkheden vele malen groter
Helemaal mee eens!
Blijf het triest vinden dat ze soms naar andere voetbalclubs moeten om daar op natuurgras te trainen voor de wedstrijd van vrijdag.
Zou top zijn als bijvoorbeeld die investeerder helpt met het financieren van een goede grasmat in het stadion.
Zal ook meer spelers aantrekken aangezien ik weet dat er echt veel spelers zijn die echt kunstgrasvelden vermijden.
En het geeft een andere feeling in het stadion voor mijn gevoel.
Maar goed, het zal zonder centen geen prio zijn voor MVV.
Dus zal dit niet snel gebeuren ben ik bang.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
16 May 2022 13:17 - 16 May 2022 13:18Laat eerst eens een degelijk elftal op de mat staan waar de supporters uiteraard mede door door de resultaten naar het stadion voor gaan komen.
Ik snap je verhaal/wensen maar ik denk dat je/wij nog blij mogen zijn dat we/zij nog bestaan!
Mvv staat er financieel heel slecht voor en ook ik word steeds ongeduldiger met het uitblijven van De investeerder!
Aanvullend dat er bij gemeente ook niet veel aandrang/geld is om mvv te helpen of bij te springen zou ik niet weten hoe zo een trainings complex gerealiseerd moet worden!….mvrgr Opa.
Ps Het maximale wat de gemeente tot nu toe geïnvesteerd heeft is de aankoop van het stadion en correct me if i wrong het kunstgrasveld?
- Ab Intus 2022
-
- New Member
-
17 May 2022 14:01mosasaurus wrote: man wat een kansloos gezanik weer is net of hier een aantal "supporters" voldoening eruit halen om alles af te kraken. toppunt is die kleine boer uit roermond die met ab intus een 2de account heeft en nu met 2 accounts d zelfde onzin roept. ga hier vooral lekker door met zagen en voooral niks bijdragen aan onze club.
Kansloos gezanik? en supporters tussen ""? alles afkraken? 2de account?
Over kansloze post gesproken; 2 zinnen 4 belachelijke uitspraken.
Volgens mij wil iedereen die zich de moeite neemt om überhaupt iets te posten op dit forum er enkel voor zorgen dat het met MVV vooruit gaat. Klopt dat het soms klote is om te horen als dingen niet goed / slecht gaan op dit moment.
Waar ik vooral over geschreven heb is het wegvallen / stoppen van meerdere echte clubmensen, als jij deze gebeurtenissen wil wegzetten onder het "zagen" en niks bijdragen vraag ik me af wat jou geweldige bijdrage dan wel is? Of ben jij een van de uitverkorene die onder de vlag van de Angel Side alle inside info van dhr Noor krijgen en wekelijks met hem aan de bar van de Feestfabriek in Maastricht staan? (over kansloos gesproken en dan mag je zelf invullen van welke kant dit kansloos is)
Als iemand het eens is met iemand anders betekend dit niet dat dit dezelfde persoon onder een ander account is....
tot zover..
- Zicco
-
- New Member
-
17 May 2022 21:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mosasaurus
-
- Junior Member
-
17 May 2022 22:47Please Log in or Create an account to join the conversation.