Robin wrote: Even hierover, ik heb nog € 43,20 op de MVV kaart staan. Ben ik dit nu kwijt? Kan het niet vinden als ik inlog bij KNIP . Is dit geld bij Yvey of bij MVV? Ik dat laatste geval
Hoef ik het niet terug, maar als het bij Yvey is, dan wil ik het eigenlijk wel terug, maar ‘hoe iech waorsjijnlijk op unne aos ‘…
Wie weet hier meer van?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
ErikOranje wrote: Mooi gebaar van MVV. Ik was er al vanuit gegaan dat ik dat geld kwijt was, wat ook logisch zou zijn gezien het faillissement van Yvey.
Ik heb zelf ongeveer nog 30 euro op de kaart staan. Ben benieuwd of er ook een mogelijkheid zal zijn om dat bedrag bijvoorbeeld aan de club te kunnen doneren. Want als ik ze daarmee wat kan steunen doe ik het graag. Of dat we dan kunnen kiezen om hier (bewust) geen gebruik van te maken. Heb inmiddels toch een nieuwe kaart met nieuw tegoed in mijn zak zitten. Dit 'gevonden' geld gun ik dan aan MVV
webmastersfm wrote:ErikOranje wrote: Mooi gebaar van MVV. Ik was er al vanuit gegaan dat ik dat geld kwijt was, wat ook logisch zou zijn gezien het faillissement van Yvey.
Ik heb zelf ongeveer nog 30 euro op de kaart staan. Ben benieuwd of er ook een mogelijkheid zal zijn om dat bedrag bijvoorbeeld aan de club te kunnen doneren. Want als ik ze daarmee wat kan steunen doe ik het graag. Of dat we dan kunnen kiezen om hier (bewust) geen gebruik van te maken. Heb inmiddels toch een nieuwe kaart met nieuw tegoed in mijn zak zitten. Dit 'gevonden' geld gun ik dan aan MVV
Gewoon het geld niet claimen. Dan houd MVV geld in de zak.