Yvey Holding failliet?

31 juli 2024 21:18
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Yvey Holding failliet? #16

Robin schreef : Even hierover, ik heb nog € 43,20 op de MVV kaart staan. Ben ik dit nu kwijt? Kan het niet vinden als ik inlog bij KNIP . Is dit geld bij Yvey of bij MVV? Ik dat laatste geval
Hoef ik het niet terug, maar als het bij Yvey is, dan wil ik het eigenlijk wel terug, maar ‘hoe iech waorsjijnlijk op unne aos ‘…


Wie weet hier meer van?


Wat ik met de open dag begrepen heb ben je het geld kwijt...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2024 21:33 31 juli 2024 21:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 813
Meer
Yvey Holding failliet? #17
Paar maanden terug ging het ook over Yvey en gaf iemand hier aan dat het geld op een tussenrekening zou staan. Als je de pas gebruikte, ging 't geld door naar Yvey.

Dit staat bij de instructie: Je logt in op je account op www.mijnkniponline.nl/scripts/login.aspx Klik op restitutie/geld vragen en doorloop de stappen.

Aanvragen voor restitutie worden iedere twee weken verwerkt. Alleen....wie dit beoordeelt. Probeer het gewoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2024 23:27
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Yvey Holding failliet? #18
Dit had ik al bekeken, ik zie echter nergens een knop restitutie. Denk een gevalletje pech gehad. (Had ik maar meer moeten drinken )

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2024 07:10 01 aug 2024 07:19 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 813
Meer
Yvey Holding failliet? #19
Geld vragen staat er bij mij, werkt die niet?
Denk dat velen dezelfde vraag hebben. Daarom heb ik er al eerder voor gezorgd dat alles op 0 stond, ook omdat je met je eigen pinpas kon betalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2024 09:01
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 621
Meer
Yvey Holding failliet? #20
Betaalkaart: MVV zet eigen middelen in voor supporters

Het faillissement van de firma Yvey (horecapartner van MVV) zorgde er voor dat supporters, die in het bezit waren van een betaalkaart voor de horecapunten in het stadion, hun tegoeden op de betaalkaart kwijt waren.

Alhoewel al snel duidelijk werd dat het niet mogelijk was om bij Yvey deze tegoeden alsnog gerestitueerd te krijgen, heeft MVV besloten de gedupeerde supporters tegemoet te komen, door uit eigen middelen 50 % van het tegoed op de betaalkaart over te hevelen naar de nieuwe betaalkaarten. Het betreft hier de tegoeden die na 1 juli 2023 zijn opgebouwd.

In de loop van de volgende week zal MVV details over de manier van de opwaardeer actie informeren.

Verder is MVV in druk overleg over het inrichten van een horecavoorziening voor de supporters. We hopen ook hierover op korte termijn nieuws te communiceren.

www.mvv.nl/nieuws/betaalkaart-mvv-zet-ei...n-in-voor-supporters

---

Ik heb zelf nog nauwelijks geld op de kaart staan (volgens mij zelfs onder € 1,00).
Hoef dan ook geen restitutie vanuit MVV zelf..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Jacques, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Mosae, Obbins

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2024 10:49 30 aug 2024 11:14 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 850
Meer
Yvey Holding failliet? #21
Dat is toch een heel net gebaar van MVV. Goed, niet alles wordt vergoed, maar als je toch nog de helft van je tegoed terugkrijgt, vind ik dat heel redelijk. MVV had ook kunnen zeggen dat het faillissement van Yvey nu eenmaal veel schuldeisers (o.a. de drankkaarthouders) pijnlijk treft en dat MVV daar niks aan kan doen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2024 11:36 30 aug 2024 11:37 door ErikOranje.
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Onderwerp Auteur
Yvey Holding failliet? #22
Mooi gebaar van MVV. Ik was er al vanuit gegaan dat ik dat geld kwijt was, wat ook logisch zou zijn gezien het faillissement van Yvey.
Ik heb zelf ongeveer nog 30 euro op de kaart staan. Ben benieuwd of er ook een mogelijkheid zal zijn om dat bedrag bijvoorbeeld aan de club te kunnen doneren. Want als ik ze daarmee wat kan steunen doe ik het graag. Of dat we dan kunnen kiezen om hier (bewust) geen gebruik van te maken. Heb inmiddels toch een nieuwe kaart met nieuw tegoed in mijn zak zitten. Dit 'gevonden' geld gun ik dan aan MVV ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2024 14:05
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
Yvey Holding failliet? #23

ErikOranje schreef : Mooi gebaar van MVV. Ik was er al vanuit gegaan dat ik dat geld kwijt was, wat ook logisch zou zijn gezien het faillissement van Yvey.
Ik heb zelf ongeveer nog 30 euro op de kaart staan. Ben benieuwd of er ook een mogelijkheid zal zijn om dat bedrag bijvoorbeeld aan de club te kunnen doneren. Want als ik ze daarmee wat kan steunen doe ik het graag. Of dat we dan kunnen kiezen om hier (bewust) geen gebruik van te maken. Heb inmiddels toch een nieuwe kaart met nieuw tegoed in mijn zak zitten. Dit 'gevonden' geld gun ik dan aan MVV ;)


Gewoon het geld niet claimen. Dan houd MVV geld in de zak.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2024 15:09
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Onderwerp Auteur
Yvey Holding failliet? #24

webmastersfm schreef :

ErikOranje schreef : Mooi gebaar van MVV. Ik was er al vanuit gegaan dat ik dat geld kwijt was, wat ook logisch zou zijn gezien het faillissement van Yvey.
Ik heb zelf ongeveer nog 30 euro op de kaart staan. Ben benieuwd of er ook een mogelijkheid zal zijn om dat bedrag bijvoorbeeld aan de club te kunnen doneren. Want als ik ze daarmee wat kan steunen doe ik het graag. Of dat we dan kunnen kiezen om hier (bewust) geen gebruik van te maken. Heb inmiddels toch een nieuwe kaart met nieuw tegoed in mijn zak zitten. Dit 'gevonden' geld gun ik dan aan MVV ;)


Gewoon het geld niet claimen. Dan houd MVV geld in de zak.


Dit zou een onderdeel kunnen zijn van de afspraak tussen MVV en de curator van Yvey. Waarbij MVV een deel van deze kosten, uit eigen zak, betaalt, om daarmee ook van de verplichtingen richting Yvey af te zijn. Dan zou ik niet willen dat, als ik dit geld niet terug hoef, MVV dit op haar beurt dan weer aan de curator zou moeten betalen of verrekenen.

Maar goed. Komende week zal meer duidelijk worden.

In ieder geval, linksom of rechtsom, een mooi gebaar van MVV en goed te zien dat ze voor haar supporters opkomt in deze situatie.
Want van de boeven van Yvey zullen we het geld niet meer terugkrijgen. Die zijn er met onze centen vandoor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2024 21:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
Yvey Holding failliet? #25
Ik laat het geld wel op de nieuwe betaalkaart overmaken en maak eenzelfde bedrag extra over naar Veer Zien MVV. Die kunnen er dan een bestemming voor vinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden