Transfers en geruchten 26-27

• Mosae
  • Mosae's Avatar Topic Author
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfers en geruchten 26-27

18 May 2026 16:30 - 18 May 2026 16:32
Er zal voor de 19 wedstrijden verlichting á 950.000€ een aparte rekening geopend zijn geweest. Dat is wel zo nodig en overzichtelijk.
Last edit: 18 May 2026 16:32 by Mosae.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 May 2026 21:46
Mitch van Kempen ook weg. Nu ben ik daar niet zo kapot van. Maar op footballtransfers staat dat Breugelmans ook wel weg wil. En dat was toch 1 van de sterkhouders. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

• CatenaccioMestreech
  • CatenaccioMestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 May 2026 22:34
pinobel wrote: Mitch van Kempen ook weg. Nu ben ik daar niet zo kapot van. Maar op footballtransfers staat dat Breugelmans ook wel weg wil. En dat was toch 1 van de sterkhouders. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Ten eerste is dit een onbetrouwbare site die gewoon zegt dat hij goede statistieken heeft. Ten tweede heeft hij nergens gezegd dat hij een stap wil maken.
En ten derde, ook voor hem zijn er weer anderen op de markt. Ik zie hem niet verkocht worden namelijk
The following user(s) said Thank You: CivisMaastrichtiae

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2026 10:51 - 21 May 2026 10:52
Inderdaad, dat was gewoon een door AI gegenereerd bericht waarin zijn statistieken uitgelicht werden. AI verbond er dan de conclusie aan dat hij interessant kon zijn voor clubs als Utrecht en Sparta. Verder niks concreets. Het kan natuurlijk, los van dit bericht, best wel zo zijn dat er interesse voor hem is. Hij heeft een doorlopend contract, dus een vertrek zou MVV dan enkele tonnen opleveren. En uiteindelijk is iedereen vervangbaar.

Vorig jaar was er sprake van dat Tristan Schenkhuizen van Fortuna mogelijk verhuurd zou worden aan MVV. Hij is toen in Sittard gebleven. Daar wordt zijn aflopende contract nu niet verlengd (wat de meeste fans aldaar erg jammer vinden). Ben benieuwd of hij opnieuw in beeld is bij MVV.
Last edit: 21 May 2026 10:52 by Jim Cemint.
The following user(s) said Thank You: Mosae

• Driver
  • Driver's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

21 May 2026 19:32
Mvv heeft jeugdspeler Samy Moumni overgenomen van Fortuna, waarschijnlijk op voorspraak van Kevin Hofland.
Het is niet duidelijk is of de speler gehuurd of definitief overgenomen is door Mvv

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 May 2026 08:23 - 23 May 2026 08:26
pinobel wrote: Mitch van Kempen ook weg. Nu ben ik daar niet zo kapot van. Maar op footballtransfers staat dat Breugelmans ook wel weg wil. En dat was toch 1 van de sterkhouders. Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

Omdat het toch over geruchten mag gaan in deze topic hoorde terloops dat Breugelmans en Timas in de belangstelling zouden staan van 045….nogmaals een gerucht!
Niet echt voor deze topic maar hoorde deze week dat de vrouwentak van Fortuna failliet/opgeheven is?
Hoe zit het met de 017 vaan die vaan us?…mvrgr Ampa
....
Last edit: 23 May 2026 08:26 by opadiehard.

• mestreech1966
  • mestreech1966's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

25 May 2026 08:54
Uit betrouwbare bron vernomen dat volgende week de eerste nieuwe aanwinst(en) wordt(en) gepresenteerd. Er zouden verder met meerdere potentiēle nieuwe spelers gesprekken lopen, maar een aantal blijft vooralsnog in de wachtkamer in afwachting van de daadwerkelijke versterkingen die gaan komen. Als er één schaap over de dam is, dan....?
Ik kijk in ieder geval vol vertrouwen uit naar komend seizoen. Mijn gevoel zegt dat onze "slapende reus" langzaam ontwaakt uit zijn (inmiddels wel heel erg lange) winterslaap en één oog al open heeft...

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 May 2026 09:35 - 25 May 2026 09:37
mestreech1966 wrote: Uit betrouwbare bron vernomen dat volgende week de eerste nieuwe aanwinst(en) wordt(en) gepresenteerd. Er zouden verder met meerdere potentiēle nieuwe spelers gesprekken lopen, maar een aantal blijft vooralsnog in de wachtkamer in afwachting van de daadwerkelijke versterkingen die gaan komen. Als er één schaap over de dam is, dan....?
Ik kijk in ieder geval vol vertrouwen uit naar komend seizoen. Mijn gevoel zegt dat onze "slapende reus" langzaam ontwaakt uit zijn (inmiddels wel heel erg lange) winterslaap en één oog al open heeft...

We hebben volgens mij nog 15 doorlopende contracten en als Kleinen aansluit zelfs 16!
Dus wil je vernieuwen zullen er echt nog wel wat spelers moeten vertrekken!
Omdat ergens werd gezegd 18 spelers aangevuld met jongere spelers zou dat het optimale moeten zijn!
Nu al zitten er bij die doorlopende contracten relatief nog veel jongere spelers!
Francis verdiend naar mijn inziens een vervolg net als Tran en Mats Kuipers.
Van mij uit mogen Coomans/ Kassimi/Asante en zeker Timas verkassen dan pas heb je ruimte om je selectie echt flink te vernieuwen!
Tot nu toe alleen Mich van Kempen vertrokken die nog een doorlopend contract had?
….mvrgr Ampa.
....
Last edit: 25 May 2026 09:37 by opadiehard.

• Buurke76
  • Buurke76's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

26 May 2026 07:10
Waar ik het meeste naar uit kijk is welke spits er wordt gehaald. Zonder goals win je geen wedstrijd. Maar wie kun je halen en met welk budget? 

Time to create page: 0.392 seconds