Herben kon ik eigenlijk ook wel bikkelharde centrale verdediger...en natuurlijk ook jan den rooyen een zeeuw ik dacht middenvelder.
Vandaag weer leuk nieuws in ddl...mvv is via geert lermyte in onderhandeling met de 28 jarige spartaan nathan rutte(fam van grahem rutte?)...het zou de vervanger moeten worden van daemen.
Hij staat nu nog onder contract bij sparta tot 2013,gesproken word over een huur overeenkomst of aankoop.
Hij is van1 dec 1983 heeft de positie van links en rechtshalf in de benen.
Ook speelde hij inmiddels 100 wedstrijden in het eerste van de kasteel bewoners waaronder 55 in de eredivisie.
Laten we hopen dat hij het word klinkt niet verkeerd,kwam afgelopen seizoen onder zijn trainer(vonk?) niet veel aan spelen toe...hoopt hier eventueel als de deal door gaat wel te slagen.
Zijn motto
klinkt niet verkeerd:,,ALS IK STIL STA VOEL IK MIJ SCHULDIG TEGENOVER HET PUBLIEK,MN MEDESPELERS EN DE TRAINERS,EN DUS BLIJF IK GAAN,,.
Dit zou dan de derde nieuwe speler zijn...gilles(23)...castro(28)...rutte(28)...als ze zo verder gaan krijgen we een heerlijke mix tussen jong en onervaren...en ouder en geroutineerd...nu nog welke keeper komt er nog bij en welke veldspeler(s).
Bestuur goed bezig...wel vertelde ron elzen dat het verhaal van prince net als vorig jaar een lang traject gaat belopen...gr opa

.