Karakter wrote: Maar, Hansa Rostock is dit seizoen onverwacht gedegradeerd toch? Dus is het komend seizoen de bedoeling om direct terug te keren naar de 2e Bundesliga..? Als dat lukt, dan hebben ze dan dus allemaal spelers die het niveau niet aankunnen? Dat is ook een lekker transferbeleid dan..!
opadiehard wrote: Zie ff door de bomen het bos niet meer...wie is er definitief weg en wie is of zijn er tot op heden bij gekomen?
Esajas?...castelana?...prince?...alleen gilles voorlopig?...komop mensen lekker rommelen in deze topic :lachen:...wie heeft er nog nieuws?...pepernoot jij dus wel leuk dat je met een waarheidje kwam :daag:...gr opa.
Karakter wrote: Jammer inderdaad van van Boxel. Was een topper bij ons toen hij eenmaal op het middenveld speelde. Uiteindelijk nauwelijks meer wat van gehoord bij Cambuur. Wat ik overigens niet snap, waarom ga je naar van Fessem als je van tevoren al twijfelt? Die jongen zal sowieso meer geld vragen dan het gemiddelde salaris hier, omdat hij al jaren Eredivisie (reserve) salaris gewend is. Dan lijkt het me fout om hem ''op goed geluk'' te contracteren (wat ze dus wel van plan waren) met zijn leeftijd kunnen we hem later ook niet meer voor winst verkopen dus dat snap ik dan niet helemaal. Ik vraag me overigens af waarom van Fessem niet overtuigend genoeg was voor het bestuur. Volgens mij is hij toch absoluut een goede keeper, desnoods maar voor één seizoen zodat je in alle rust naar een nieuwe doelman kunt kijken.. Iets dat ze misschien al hádden moeten doen aangezien ze vanaf het begin van het seizoen waarschijnlijk al wisten dat ze hun 3 doelmannen zouden laten gaan!