seppo wrote: Waar staat eigenlijk dat ie naar fortuna gaat? Kan alleen een berichtje in t gastenboek van fortunahome vinden
Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
is natuurlijk hun goede recht, maar zo komt er ook een eind aan mijn sympathie voor fortuna en prince.
Was het spreekwoord niet: Een goede buur is beter, dan een verre vriend ?
Geef mij dan maar een verre vriend.
Het greintje sympathie, dat ik nog voor Fortuna had is hiermee definitief verdwenen. :thumbsdown:
Danny1983 wrote:Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
is natuurlijk hun goede recht, maar zo komt er ook een eind aan mijn sympathie voor fortuna en prince.
Het greintje sympathie, dat ik nog voor Fortuna had is hiermee definitief verdwenen. :thumbsdown:
mee eens wat een arrogante overloper als ik m tegen kom....
Haha nee dat zal zn geluk zijn anders kwam die niet door de medische keuring ik vind t heel erg jammer dat mvv dit overkomtAswin wrote:Danny1983 wrote:Nao Väöre wrote:Boer458 wrote: zo zit de voetballerij in mekaar.
mee eens wat een arrogante overloper als ik m tegen kom....
Nou zal dat niet zo vaak voorkomen daar in het hoge Noorden he Danny?![]()