pinobel wrote: Tja, fijn hoor voor Rene. Onze belangrijkste speler weg. Dit zal de verkoop van seizoenskaarten niet gaan stimuleren. Al die mensen die al riepen over een plek in de top 5 ed; we zijn weer terug bij af. Bij fortuna verwachten ze trouwens nog meer van dit soort kwaliteitsspelers voor het begin van de competitie aan te trekken. Door externe financiers? Het zij zo, maar ook Fortuna zal nooit omvallen (al zouden wij dit misschien wel wensen).
Laten we hem nou niet gaan verheerlijken. Hij heeft goede goals gemaakt, maar ook dotten van kansen gemist, ballen niet afgegeven en zoals het zoontje(mvvke4life) van MVV4life al zei, continu buitenspel gelopen. Voordat hij naar MVV kwam heeft hij al tien jaar met zijn karavaan door Europa getrokken en vaak mee getraind bij MVV (zonder succes, omdat de financiën er niet waren). Je weet dat dit een voetballer is die vaak op doortocht is, jammer dat hij naar onze buren gaan, maar ook daar is zijn thuis. Er lopen genoeg voetballers rond, misschien wat minder balvaardig, maar die wel zicht hebben voor de medespeler.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat dit een geforceerde keuze voor hem was. In Sittard woont hij dicht bij zijn familie, anders moest hij weer helemaal terug verhuizen naar Hongarijen. Ik denk dat elke voetballer die keuze zou maken. MVV kwam er niet uit met die Hongaarse club, ik denk wel met hem.
Eén ding is een feit, MVV is verplicht nog vele aankopen/huren te doen, op dit moment voldoen ze nog niet aan de minimale eis van contractspelers. Dus er zal achter de schermen druk gewerkt (moeten)worden.