Frank Salemans wrote: Ik was in eerste instantie ook een beetje geshockeerd. Ik vond Prince afgelopen seizoen de voetballer met de meeste voetbaltechnische kwaliteiten. Maar in tweede instantie denk ik er toch al wat genunaceerder over.
Enkele nuanceringen:
Als de Hongaarse club van Prince de zaken met Fortuna wel geregeld krijgt, dan lijkt het me logisch dat die club zegt: ga maar naar Fortuna. Dat zou MVV in dit geval zelf ook doen, denk ik.
Fortuna regelt zijn zaakjes via de "sjariteit": afhankelijk van externe geldschieters bouwen ze aan hun club. Vooral blijven doen. Getuigt van veel visie. Ik kan geen touw vastknopen aan het beleid van Fortuna. Straks zijn ze weer in geldnood. Ik mag hopen voor Prince dat hij zijn salaris in januari 2013 nog ontvangt.
Prince is een begenadigd technicus, maar is in mijn ogen vooral uit op eigen succes. Je hoeft maar naar Oranje te kijken om te zien wat dat met het functioneren van een heel elftal doet.
MVV heeft de afgelopen jaren elke keer weer met een acceptabele spits voor de dag te komen. Ik zou niet weten waarom dat nu niet het geval zou zijn. Is een type Huysegems (het is maar een voorbeeld) zoveel minder dan Prince? Waarschijnlijk nog beter: zo'n type laat anderen ook beter voetballen. Prince is een geweldige voetballer, maar het is en blijft een momentenvoetballer.
Kortom, ik wens Prince veel succes bij zijn nieuwe club. Ik zal hem niet uitfluiten als hij in De Geusselt komt en ook niet toezwaaien met een vlag. Dat vlaggen doet de grensrechter al en de scheids zal hem dan affluiten als hij voor de 10e keer in een wedstrijd buitenspel staat.
Graasvrete wrote: Zo dat is geregeld en noe is d'r plaots (lees: duite) veur Danny Schreurs nao Mestreech te haole! Sympathiek vaan de Preens um noe al roond te zien met Sittard. Nao Veure huurt noets mie jao eine kier per jaor! Voeballers is 'nne aandere woord veur minsehandel.
Sjraveleer wrote: Hopelijk krijgt Trost in zijn laatste jaar, een compleet elftal. Zodat hij fatsoenlijk kan werken aan een goed resultaat. René werkt al 2 jaar met een incompleet elftal. Het eerste jaar geen spits (olsen?), en het tweede jaar geen verdediging. Ben benieuwd of het dit jaar wel gaat lukken? Stel dat het dit jaar ook niet lukt, dan ligt het misschien aan de mensen die onderhandelen voor mvv, en moeten deze vervangen worden. Simpel toch !!!!
Sjotelsplak wrote: Vervelend en jammer, maar geen ramp.
Als ik zie dat MVV al Labylle,Gillis en Rutjes heeft weten te halen, dan komt die spits(en) er ook wel.
Laat fortuna maar hun eigen gang gaan. De laatste jaren zijn we altijd boven hun geeindigd,en dat zal ook komend jaar weer gebeuren. Laat staan op financieel gebied, die komen hunzelf wel weer tegen.
Meh me lepke!, Paus! Diech praots es of e "k-beep-t" get hiel erreg feiseliks is...?De Paus wrote: En toch vind ik het kut.
Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.