De Paus wrote: Es het good is bin iech mörgeh mèt de tour in Luik, diech aoch? Drinken ver us daan e pèlske!
Sjraveleer wrote: Les rouges , ut bleijf kut dat rajcomar vertrokke is. Dat ut oach nog fortuna is, maak ut extra pijnlijk. .
Je hoeft dan niks terug te nemen. Al schiet hij er 30 in, dan nog blijft het een bizar beleid.Boschpoort wrote: Verrassend deze move.
Niet zozeer dat hij bij MVV vertrekt, dat is denk ik allang ingecalculeerd, maar dat hij naar Sittard vertrekt.
Kennelijk slagen ze er daar maar niet in te leren van het verleden. Wat een bizar beleid. (al zal ik dat moeten terugnemen als chocoprince er 20 maakt komend seizoen...)
Aloy Agu wrote:Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Jij bent werkelijk het mysterie van het forum!
Kom nou eens met concrete berichten. Wellicht dat je voor de Weekend de sterren kunt voorspellen? :puke:
Roei baank wrote: Heren niet paniekeren. MVV is nu in de gelegenheid om een geheel nieuwe aanval te creëren en volgens de Spa Monopole bron gaat de scouting ons binnenkort verrassen met een aantal zeer interessante trouvailles. Ik zou zeggen: Ron maak de namen maar bekend.
Maosbrögk wrote: Op Fortunahome verkondigt ene Pepernoot (dezelfde als op dit forum? en bekende van Schreurs?) dat Schreurs transfervrij weg mag bij Willem II. Uiteraard zullen zijn salariseisen niet gering zijn, maar lijkt me toch wel goede speler voor ons.
Schreurs heeft bewezen een neusje voor de goal te hebben en het is meer een teamspeler dan bijvoorbeeld Rajcomar.
pepernoot wrote: haha ene pepernoot ja dat ben ikJa hij wilt zijn conditie op peil houden he.