Sjraveleer wrote:pepernoot wrote: haha ene pepernoot ja dat ben ikJa hij wilt zijn conditie op peil houden he.
Nou , Pepernoot je weet best veel over Schreurs, jij staat wel erg kort bij het vuur.
Ik zou bijna gaan denken, dat je Danny himself bent.
Brncic wrote: Natuurlijk is het jammer dat Prince vertrekt. Voor MVV-begrippen een prima spits. Geen reden om jaloers te zijn op Fortuna overigens. Bekijk de selecties maar eens. Zij hebben geen Verdellen, Gillis, Labylle, Van Hyfte, Castro en Rutjes. Dat lijkt me belangrijker dan één enkele speler. Bovendien ben ook ik benieuwd naar de constructie: hoe lang houdt Fortuna dit zo vol???
Hier is zeker over nagedacht Daemen we Rajcomar weg En Schreurs die bij Fortuna gaat voetballen zou me niks verbazen.Schapendonk wrote: Waarom nu juist naar Fortuna? Dat snap ik even niet. Het is net of dit een manier van verzwakken van de tegenstander is. Fortuna zag zeker al het onheil op zich afkomen, toen ze dachten aan Scheurs+Rajcomar in de voorhoede van Maastricht. Dit idee is nu gewoon door hun overgenomen, en het zal me niet verbazen dat die 2 volgend seizoen in Sittard voetballen. Onze droomaanval naar de tegenstander. Dit verzin je toch niet? :daag:
Liever dat dan een bestuur dat onverantwoorde risico's neemt.Danny1983 wrote: Hier is zeker over nagedacht Daemen we Rajcomar weg En Schreurs die bij Fortuna gaat voetballen zou me niks verbazen.
Daar ben ik t helemaal mee eens ze snijden zichzelf uiteindelijk in de vingersBoschpoort wrote:Liever dat dan een bestuur dat onverantwoorde risico's neemt.Danny1983 wrote: Hier is zeker over nagedacht Daemen we Rajcomar weg En Schreurs die bij Fortuna gaat voetballen zou me niks verbazen.
Sjraveleer wrote:pepernoot wrote: haha ene pepernoot ja dat ben ikJa hij wilt zijn conditie op peil houden he.
Nou , Pepernoot je weet best veel over Schreurs, jij staat wel erg kort bij het vuur.
Aloy Agu wrote:
Zou Danny foutloos kunnen typen?