In eerste instantie toen ik gistermorgen dit bericht las...fronste ik mijn wenkbrauwen?
Dat het moeilijk zou worden om prince hier te behouden dat wist ik maar ook al de andere forumvolgers.
Maar dat fortuna juist de club was waar hij definitief naar toe ging voor twee jaar...hier begrijp ik echt geen snars van?
Niet dat ik het hun niet gun maar hoe kan het toch mogelijk zijn dat een club die onder toezicht staat net als vorig jaar spelers met geld van buitenaf kan aantrekken?
En nu ook nog eens flink de buikriem aangetrokken moet worden komen zij met prince uit hun grote goochelhoed?
Natuurlijk moet je het puur zakelijk zien ,prince wil graag hier blijven wonen en voor mvv zou het bijna onmogelijk zijn om hem wederom aan te trekken,maar dan kiezen voor fortuna en er al helemaal vol van zijn?
Nergens las ik in ddl ook maar iets over mvv in zijn verhaal?
Ik ben bang als hij ooit afscheid komt nemen dat hij giga uitgefloten word!
Wat raar dat er altijd afgegeven word op die vaan us door de andere limburgse clubs maar ze zijn er als de kippen bij om hier de betere spelers van daan te halen?
Mensen we kunnen over prince zeggen wat we willen...jao ut waor un pingel.ut...jao heer waor stront eigewies...maar toch een enorme technicus en es heer neet met deech un geweldig gemis nl geen creativiteit in de veurhoede!
Laote veer hope dat noe twie speulers gehaold wuere veur de veurste plaotse...danny schreurs en nog iemes aanders...mer ieg waoch net als geer de kaomende daag af wat bij mvv oet de hoed getoverd weurd...gr opa.

.