houtengerard wrote: Voor wat ons gastenboek waard is:
"Boasjeng: Schreurs naar Fortuna
Ik heb gisteren op een bruiloft in Sittard van de man van mijn nicht gehoord dat Danny Schreurs deze week wordt gepresenteerd bij Fortuna. Zij schijnen ook in gesprek te zijn met Brian Linssen, wiens plek bij VVV onzeker is geworden.
Er schijnt 1 of andere externe geldschieter achter te zitten.
Bah bah met zwart geld kan ik het ook!"
--
Kan natuurlijk ook paniekzaaierij zijn.
Geef mij eens één goede reden waarom je Huysegems niet bij MVV wilt zien?de bok wrote: Hoop niet dat Huyzegems wordt !
Fortuna doet dit al jaren, eindigt al jaren onder MVV en zit al jaren ieder jaar weer financieel in de shit. Mensen, stop alsjeblieft met naar Fortuna te kijken, bizar dit. MVV heeft in de afgelopen vijf seizoenen vier keer de play-offs gehaald, Fortuna nul keer. En ieder jaar weer zou Fortuna beter ingekocht hebben. Dus om precies te zijn, vraag ik me af wat fortuna dan precies doet, waar jij jaloers op bent?Mie leef Mestreech wrote: Ik vraag me af waarom dit niet bij MVV kan, wat Fortuna doet.
Sjraveleer, iech bin veur Borgers en zeen heum gere speule. Mer iech dink tots diech gelieks hubs en tot veer nog langer en miejer aon heum hubbe es veer wachte op ut gooije momint. Ut vervelende is dat heer amper wedstrijd ervaring kin opdoen, jaomer tot veer (nog) gein twiede team hubbe.Sjraveleer wrote: @Fabrice: Rajcomar was voor mvv begrippen een prima spits. Hopelijk is zijn vervanger gelijkwaardig. Spitsen zijn schaars en duur.
Trost werkt elke dag met Borgers, en weet wat hij doet. Gooi je die jonge voor de leeuwen, kan dit een negatief effect hebben op zijn ontwikkeling. Hij is nu 19 jaar, en kan langzaam gebracht worden. Hij bengt regelmatig gevaar, bij een invalbeurt. Hij heeft dan wel het voordeel, dat hij fit is en de tegenstander vermoeid. Vanaf het begin starten lijkt me nog iets te vroeg.
Sjraveleer wrote: @Fabrice: Rajcomar was voor mvv begrippen een prima spits. Hopelijk is zijn vervanger gelijkwaardig. Spitsen zijn schaars en duur.
Trost werkt elke dag met Borgers, en weet wat hij doet. Gooi je die jonge voor de leeuwen, kan dit een negatief effect hebben op zijn ontwikkeling. Hij is nu 19 jaar, en kan langzaam gebracht worden. Hij bengt regelmatig gevaar, bij een invalbeurt. Hij heeft dan wel het voordeel, dat hij fit is en de tegenstander vermoeid. Vanaf het begin starten lijkt me nog iets te vroeg.
Anna D. wrote: Ook de lange Engelse spits Alex Fisher is aangeboden bij MVV, kwam vorig jaar uit voor het gedegradeerde Tienen. Is natuurlijk de vraag wat ze daarmee doen.