Armand wrote: Mvv twijfelde niet van te voren ,Dat gevoel kwam pas na dat ze met van fessem gesproken hebben
Lummel wrote: Hier is weer vers discussievoer van De Leugeneer.
MVV grijpt naast Robert van Boxel
MVV heeft tevergeefs geprobeerd Robert van Boxel (29) terug te halen naar Maastricht. De Geusselt-club was in verregaande onderhandeling met de verdediger van Cambuur die eerder drie jaar voor de sterdragers uitkwam. Deze week liet de speler weten toch niet in te gaan op het aanbod van zijn voormalige werkgever.
MVV-trainer René Trost laat weten dat de club niet in zee gaat met keeper Jim van Fessem. „We hebben een gesprek met hem gehad, maar we hadden enige twijfels bij hem. Als je dat over iemand hebt, dan moet je het gewoon niet doen.” Trost bevestigt dat de bij Fortuna vertrokken Danny Wintjens ‘zeker een optie is’ om een van de nieuwe keepers bij zijn club te worden.
Voetbal
Van onze verslaggever
vette sajs wrote: Het doet mij goed om te lezen dat MVV bezig is met spelers die van meer waarde zijn, of ze nu wel of niet komen(keuze is aan de speler zelf). Nog niet zo lang geleden werden er spelers gehaald waar niemand van gehoord had en die gingen (met de zakken vol) weer even snel weg.
MVV heeft tegenwoordig interesse in gevestigde JL namen of aankomende goede talenten.
Ik heb liever dat het langer duurt maar dat er wel goede versterkingen komen dan dat er iedere dag een of andere loser wordt gepresenteerd.
Ik heb er alle vertrouwen in.
Nao Väöre wrote: Lauret Castellana heeft aangegeven dat hij graag bij MVV blijft.
Zijn zaakwaarnemer praat zeer binnenkort metMVV
Bron: De Limburger
Maosbrögk wrote:Nao Väöre wrote: Lauret Castellana heeft aangegeven dat hij graag bij MVV blijft.
Zijn zaakwaarnemer praat zeer binnenkort metMVV
Bron: De Limburger
"Voor de opvoeding van zijn kind en de nabijheid van zijn gezin"
Hahaha! Wat een onzin allemaal. Er is waarschijnlijk gewoon geen enkele concrete interesse in Laurent, dat ziet hijzelf nu ook in en dan komt ie met hangende pootjes weer terug naar MVV. Ik neem aan dat hij, op het moment dat hij zei weg te willen, ook een kind en gezin had...
Desalniettemin heb ik hem er graag bij.