Dat klopt wel dat Roda dan zou moeten degraderen anders krijg je die sponsors daar niet snel weg.Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen. Je kunt goed beleid voeren wat je wilt, uiteindelijk draait het om 1 ding : Geld. Daarvan is structureel kennelijk te weinig beschikbaar hier in de regio Zuid-Limburg.
Om in de Eredivisie te spelen heb je minimaal een budget van een miljoen of 6-7 nodig en dan is het nog allemaal erg magertjes en degradatie voetbal.
Ik heb me daar bij neergelegd, zolang er strijd geleverd word en we regelmatig een leuk seizoen draaien in de 1e divisie ben ik prima tevreden.
Er is in mijn ogen 1 kleine kansje voor zowel FSC/MVV. Na een goed/uitstekend seizoen promoveren via play offs, en dan moet Roda JC bij voorkeur al gedegradeerd zijn of hetzelfde seizoen degraderen, dan is er misschien een structurele toekomst in de Eredivisie mogelijk.
mvv4ever wrote: Schreurs is nu hele tijd op en neer aan het rijden naar Zeist om alles in orde te krijgen , Elsen belt hem ook elke dag..
Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen. Je kunt goed beleid voeren wat je wilt, uiteindelijk draait het om 1 ding : Geld. Daarvan is structureel kennelijk te weinig beschikbaar hier in de regio Zuid-Limburg.
Om in de Eredivisie te spelen heb je minimaal een budget van een miljoen of 6-7 nodig en dan is het nog allemaal erg magertjes en degradatie voetbal.
Ik heb me daar bij neergelegd, zolang er strijd geleverd word en we regelmatig een leuk seizoen draaien in de 1e divisie ben ik prima tevreden.
Er is in mijn ogen 1 kleine kansje voor zowel FSC/MVV. Na een goed/uitstekend seizoen promoveren via play offs, en dan moet Roda JC bij voorkeur al gedegradeerd zijn of hetzelfde seizoen degraderen, dan is er misschien een structurele toekomst in de Eredivisie mogelijk.
Dat zijn van die praatjes om de buitenwereld wat te sussen. Ondertussen krijgen steeds meer externe figuren de macht en dat is àltijd slecht. Ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor TOF weer een nieuwe reddingsoperatie op poten mag zetten.Gohf wrote: Over promotie praten doe ik juist niet want ik weet dat die kans praktisch nihil is zoals ik zei in mijn eerdere post.
Fortuna betaald niks he..dus wat doen ze verkeerd ? Geld word door iemand anders op tafel gelegd.
mvv4ever wrote: Schreurs komt heel graag naar MVV en zou zelfs wat salaris willen inleveren en mvv zou hem tevens dan kunnen betalen.
Van Willem 2 mag hij transfervrij vertrekken alleen is zijn makelaar daar niet mee eens en wilt dat Willem 2 hem verkoopt zodat hij er ook wat aan overhoud.
Schreurs is nu hele tijd op en neer aan het rijden naar Zeist om alles in orde te krijgen , Elsen belt hem ook elke dag..
Gohf wrote:
Verder is de speler van Fortuna, betalen ze voor zover ik weet zelf het salaris, en als Rajcomar een keer verkocht zou worden krijg de investeerder terug wat hij heeft betaald nu.
Niks meer, niks minder...