Brncic wrote: De Limburger was er wel, in de persoon van Bjorn Thimister. Verslag zal dus morgen wel in de krant staan. L1 idd niet gezien. Vreemd...
Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Nao Väöre wrote:Brncic wrote: De Limburger was er wel, in de persoon van Bjorn Thimister. Verslag zal dus morgen wel in de krant staan. L1 idd niet gezien. Vreemd...
Verwonderd mij niets. Hoewel het hoofdkantoor op ca 200 meter van de Geusselt ligt heeft deze omroep nog nooit de moeite genomen om iets positiefs te vermelden over onze matadoren. Of zijn ze kwaad op MVV, lees Paul Rinckens, omdat hij Jo Bannier op het matje heeft geroepen om over zijn negativisme te spreken.
Ik wil hier toch op reageren. Ik weiger dit te accepteren.Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen.
Ik weiger dit ook te accepteren ! Zulke "kölkook" hoorde ik ook toen we de eerste keer degradeerden...Jacques wrote:Ik wil hier toch op reageren. Ik weiger dit te accepteren.Gohf wrote: Het is denk ik een illusie om te denken dat Fortuna en/of MVV ooit nog een in de Eredivisie gaan spelen.
Boer458 wrote:Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Castro was echter wel al trainend te zien op de reportage man tv maastricht.Daar wist men ook te vertellen dat Laurent gaat bijtekenen.
Toch nog een keer goed nieuws ?
Enne......Bulters hoeft van mij echt niet meer. :daag:
Aloy Agu wrote: Ik vraag me af hoe Bulters zich zelf hierbij voelt? En mocht hij onverwacht toch tekenen bij MVV dan reken er maar op dat hij geen 1e keus is voor Trost. in dat soort zaken is Trost principieel.
Nao Väöre wrote: Omdat hij geen eigen topic meer heeft en ik niet weet of hij ooit nog één wedstrijd in het roed - wit zal spelen, plaats ik het maar hier.
MVV gaat met werkweigeraar Malcolm Esajas praten. Zijn gedrag wordt in ieder geval niet geaccepteerd. Zijn zaakwaarnemer heeft niet op tijd het contract opgezegd. Het gevolg is, dat hij nog een jaar hier moet blijven voetballen.
Ik hoop echter, dat er snel een geïnteresseerde club zich aandient,die hem wil overnemen tegen een redelijke transfersom.
Immers aan ongemotiveerde spelers heb je niets.