Karakter wrote: Jongens, nu het Bulters gerucht er is.. Ben ik de enige met het nare gevoel dat als Bulters bijtekent, Castro wegblijft. Of beter gezegd: Is het niet misschien al zo dat Castro niet komt, waardoor MVV terugvalt op Bulters? Er staat namelijk ook niets op de site dat Castro getekend heeft..
Sandro wrote: Vlgs een bron bij de eerste training (oud MVV speler) zou MVV Bulters geweigerd hebben om mee te trainen omdat men de sfeer in de nieuwe groep niet wilde laten verpesten door Bulters.
Roei baank wrote: Hier aan de cote belgique hoorde ik dat er geinformeerd was naar Axel Bossekota,spits en transfervrij. Hij houdt zijn conditie op peil bij het players4contract team. Het belgisch elftal voor spelers zonder contract..Prettige bijkomstigheid is het feit dat zijn vriendin,Laura Beyne, miss Belgie is. Ik groet U vanuit een plesant etablissement.
Ah oke, zo'n vaag vermoeden had ik alBrncic wrote: Nee, Spartak Moskou. Tjongejongejonge sorry hoor...
Anna D. wrote: Lijkt me toch dat TV Maastricht hier verkeerd zit wat betreft het aanblijven van Bulters. Is erg onlogisch aangezien hij dus inderdaad niet goed in de groep ligt. Bulters na 1e keus te zijn geweest niet als reservekeeper wilt gaan fungeren achter Castro. MVV doet er niet verstandig aan om veel geld te investeren voor een positie als 2e doelman.
Als je die statistieken bekijkt is die Bossekota behalve zijn vrouw toch geen aanwinst voor MVV. Zegt natuurlijk niet alles over zijn kwaliteiten, maar een spits mag toch wat meer goals maken lijkt me. Wellicht dat hij in 2e elftallen wel goede wedstrijden heeft gespeeld die scouts van MVV wellicht hebben bezocht. Hopelijk worden er binnenkort wat interessantere namen bekend gemaakt waar ze ook naar hebben geinformeerd.
Chatelle zou ook een enorme aanwinst zijn hoor voor MVV, daar moet je niet over twijfelen!Anna D. wrote: Stein Huysegems vind je een halve en Thomas Chatelle een ganse? Chatelle heeft misschien 1 aardig seizoen gedraaid bij Genk en is daarna ver afgezakt als bankzitter bij Anderlecht. Maar goed vraag me af waarom ik hier eigenlijk nog op in ga, weet tenslotte wie het zegt.
Belgske wrote:Chatelle zou ook een enorme aanwinst zijn hoor voor MVV, daar moet je niet over twijfelen!Anna D. wrote: Stein Huysegems vind je een halve en Thomas Chatelle een ganse? Chatelle heeft misschien 1 aardig seizoen gedraaid bij Genk en is daarna ver afgezakt als bankzitter bij Anderlecht. Maar goed vraag me af waarom ik hier eigenlijk nog op in ga, weet tenslotte wie het zegt.