Ja of een "soort Callicio". Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang het verhaal Esajas nog gaat duren. Gaat hij weg dan komen er misschien 3 nieuwe in de voorhoede bij, zo niet misschien maar 1 of 2. Ik hoop nog altijd op Schreurs voor Esajas. Dan kan Esajas aan zijn avontuur in de eredivisie beginnen. Maar dat Scheurs zijn telefoon niet meer opneemt :lachen: :rolleye:HIER!! wrote: Es t mer neet Harry G is..
Schapendonk wrote: Maar dat Scheurs zijn telefoon niet meer opneemt :lachen: :rolleye:
Aloy Agu wrote: Esajas zou zo goed als rond zijn met ...... Fortuna.
Bron: speler van Fortuna.
Dit juich ik alleen maar toe haha hoop dat het waar isNao Väöre wrote:Aloy Agu wrote: Esajas zou zo goed als rond zijn met ...... Fortuna.
Bron: speler van Fortuna.
Vewonderd mij niets. Esajas is voor een deel eigendom van Nico Jongen. Hij heeft Esajas hier gestationeerd, ik weet niet of hij nog steeds in het spelerspotje zit van Goumans & Jongen. Nu Malcoml vergeten is zijn contract op te zeggen moeten we munt uitdeze situatie slaan.
Wees niet te lief voor die uit Sittard. Malcolm heeft een doorlopend contract en dat moet afgekocht worden. Dit zal geen torenhoog bedrag zijn, maar alles is meegenomen. Laten we proberen het onderste uit de kan te krijgen.
Aloy Agu indien je schrijft "Speler van Fortuna" zou het leuk zijn als je zijn naam hier vermeldde, anders komt het over (met alle respect) als een losse flodder.
serke wrote: Hahaha, een lek bij oranje, nu bij fortuna, ha wie zou het zijn.
strik erom en weg ermee !!!