Equinox wrote:
MVV4life wrote: Los vaan dat ut um Esajas geit, iech kreijg ech ut geveul tot Fortuna 'n te groete brook aontrek.
Zal neet lang doore veurtot de financiele probleme weer groeter zien.
Iech hoop 't.
Wie hoeger totse meine te motte klimme op de lédder deste héller goon ze op hun bakkes es ze valle.
Ik hoop wel dat ons publiek zich niet aan het eind van het jaar gaat beklagen bij het bestuur, als we een slechter resultaat dan Fortuna hebben geboekt. Jongen kaapt hier (misschien) Rajcomar en Esajas voor onze neus weg, met (misschien) als reden om hier onrust te zaaien. Daarnaast komen veel goede talenten over van Standard, voor een appel en een ei, deze week is er weer één gehuurd. Op papier zullen ze dit jaar wederom een sterkere selectie hebben dan ons, maar ja dat is op papier. Ze hebben nu een goede trainer voor de ploeg staan, misschien pakt het beter voor ze uit dan vorig seizoen.
Onze selectie is nog lang niet kompleet, er komen vast nog spelers bij. Maar we kunnen ons echt niet gaan vergelijken met Fortuna, dat is een handelshuis geworden met mensen die ik hier absoluut niet in de club wil hebben (Hendriks, Jongen, Duchatelet,etc).
Op papier volgens de plannen van ons bestuur, is dit een jaar waarin sportieve verbetering optreed, maar nog lang geen seizoen waarin we meedoen voor het kampioenschap, daar staan nog 3 jaar voor open. Ik verwacht niet heel veel kwaliteitsverbetering meer dit seizoen, vooral het niveau van de aanvallers. (misschien zit ik ernaast). Ik ben wel verbaasd dat we een Rutjes, Gillis, Labylle, en Castro hebben kunnen binnenhalen, dat is een knappe prestatie van onze staf.