Sjraveleer wrote: Es ich mot kieze tusse de roeje of castel, daan wis ich wel boe ich mien geld oan oet goaf?
Castel vrit de roeje op, es ut drop oan kump.
de bok wrote: Dat is zo Anna !
Verstandige praat van Rene Trost , moeten in feite 3 spitsen bij !
En we hebben de tijd !
topschutter wrote: Danny, klaploper dat je bent.
er zijn meerder supporters die goed contact houden met Laurent, alleen die gooien alle info niet hierop, wil je interessant zijn ofzo.
Onbetrouwbaar type dat je bent
Laurent zal ons nu ook niet veel meer vertellen.
topschutter wrote: Danny, klaploper dat je bent.
er zijn meerder supporters die goed contact houden met Laurent, alleen die gooien alle info niet hierop, wil je interessant zijn ofzo.
pepernoot wrote:topschutter wrote: Danny, klaploper dat je bent.
Letterlijk kopieren gaat wel te ver ja :thumbsdown: Maarja dan vertellen ze je ook niks meer he
Haha ik heb een super leven ik ga iedere dag aan t werk en kan alles doen wat ik wilSjonnie wrote: Jesus man heb jij geen leven ??? 50 % alle berichten hier komen van jou!!!
Danny1983 wrote:Haha ik heb een super leven ik ga iedere dag aan t werk en kan alles doen wat ik wilSjonnie wrote: Jesus man heb jij geen leven ??? 50 % alle berichten hier komen van jou!!!en jij?
Aangezien je er op reageerd
Brncic wrote: Zeker! Mr. Joseph in de punt, Nico J. rechtsbuiten en Nol H. hangend op links. Topaanval!
Nao Väöre wrote:
Vewonderd mij niets. Esajas is voor een deel eigendom van Nico Jongen. Hij heeft Esajas hier gestationeerd, ik weet niet of hij nog steeds in het spelerspotje zit van Goumans & Jongen. Nu Malcoml vergeten is zijn contract op te zeggen moeten we munt uitdeze situatie slaan.
Wees niet te lief voor die uit Sittard. Malcolm heeft een doorlopend contract en dat moet afgekocht worden. Dit zal geen torenhoog bedrag zijn, maar alles is meegenomen. Laten we proberen het onderste uit de kan te krijgen.