Boe is dat feeske? wrote:Nao Väöre wrote:
Vewonderd mij niets. Esajas is voor een deel eigendom van Nico Jongen. Hij heeft Esajas hier gestationeerd, ik weet niet of hij nog steeds in het spelerspotje zit van Goumans & Jongen. Nu Malcoml vergeten is zijn contract op te zeggen moeten we munt uitdeze situatie slaan.
Wees niet te lief voor die uit Sittard. Malcolm heeft een doorlopend contract en dat moet afgekocht worden. Dit zal geen torenhoog bedrag zijn, maar alles is meegenomen. Laten we proberen het onderste uit de kan te krijgen.
Als het uit dat spelerspotje komt, moeten we het geld dan niet afdragen aan die boeven? Staan toch nog tonnen open?
Gohf wrote: Volgens iemand op FH zou Esajas getekend hebben bij Fortuna....Dit zou later op de dag bekend gemaakt worden en er zou een "kleine vergoeding" aan MVV betaald worden.
Wat hier natuurlijk echt van waar is moeten we even afwachten.
Van mij hoeft het niet hoor. Esajas is een leuke voetballer dat wel, maar vraag me of wat zijn salaris is ? Weet iemand wat hij verdiende bij MVV ?
Danny1983 wrote:Gohf wrote: Volgens iemand op FH zou Esajas getekend hebben bij Fortuna....Dit zou later op de dag bekend gemaakt worden en er zou een "kleine vergoeding" aan MVV betaald worden.
Wat hier natuurlijk echt van waar is moeten we even afwachten.
Van mij hoeft het niet hoor. Esajas is een leuke voetballer dat wel, maar vraag me of wat zijn salaris is ? Weet iemand wat hij verdiende bij MVV ?
In het eerste jaar op amateurbasis geloof ik.
Daarna weet ik t niet
pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
ouwe rot wrote:pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
Onder het oude bestuur zat geen enkele speler onder de 50.000 euro.
Jij denkt dat Esajas als speler komende van een amateurclub even een contract van 90.000 euro per jaar kreeg? Dit waren de bedragen voor thiebaut,gomez(nog +-40.000 meer),etc.ouwe rot wrote:pepernoot wrote: Esajas krijgt de helft van die 90.000 ja.. Zoveel kreeg Tom niet eens en dat was de duurste speler van MVV.
Onder het oude bestuur zat geen enkele speler onder de 50.000 euro.
izzo wrote: ik vind het fijn dat gebruiker:danny het hier geplaatst heeft aangezien ik geen contact met laurent heb! snap niet dat men zo negatief op hem reageert. misschien een goed idee om het forum alleen zichtbaar te maken voor mensen die geregistreerd zijn!