GOHF ik wil dalijk alle reacties van de ,,racjomar haters,,willen terug lezen als hij een aantal wedstrijden bij jullie heeft gespeeld.
Ok hij draafde een beetje door bij zijn persoonlijke acties...ook ik ergerde mij daaraan.
Maar hij was gewoon genieus kwa persoonlijke acties,meer wil ik over hem niet kwijt.
Het zal wel weer zo zijn dat jullie weer een beetje resultaat laten zien ondanks dat er een half elftal vetrekt en er van alle kanten nieuwe spelers bij julie binnenwandelen.
waar ik wel enorme vraagtekens bij oproep is het feit dat wij op de kleintjes letten en er bij jullie allerlei spelers net als vorig seizoen binnen komen gelopen waar ik mijn vraagtekens bij heb!
Wie zijn bij jullie toch die externe geldschieters?...als dit indd jongen en consorten is dan wens ik jullie veel succes maar dan lopen jullie tien jaar achter en maken jullie het zelfde mee wat wij hebben meegemaakt maar dan in 2022 :daag:...sorrie je weet dat ik een hogere muts van jullie op hebben als die van kirchrao maar ook niet zoveel dat ik jullie al die vage financieele handelingen gun en nogmaals dat wij altijd maar op de kleintjes letten en dat jullie door de financieele porselein kast van de knvb walsen zonder gevolgen komop man,ik was vandaag weer in de binnenstad van sittard denk je nu echt dat de gemeenteraad ooit accepteerd dat er ergens anders een middenstand gecreeeerd word op een andere locatie dan de binnenstad?...als je ja zegt dat leef je echt onder een grote steen.
Waar bazeer je fortunaas financieele toekomst op?... ;)gr opa.
....
The following user(s) said Thank You: MVV4life, Danny1983
The topic has been locked.