Maar opa, dat kan wel zo zijn, maar zodra je aan de oefenwedstrijden begint hoort je basis er te zijn, nietwaar? En dat er spelers bijkomen die die basis aanvullen of misschien versterken dat klopt.opadiehard wrote: Jeetje het is net of de transfermarkt sluit om middernacht...ook ik zie graag spelers komen maar we hebben het geld niet voor het oprapen.
Het komt allemaal goed...het klinkt net of schreurs de enigste speler is die mvv persee moet aantrekken,ik denk dat hij bewust allang een keuze heeft gemaakt maar gewoon even de kat uit de boom kijkt.
Maar nu doe ik het zelf...ik weet gewoon heel zeker dat elsen intensief contact onderhoud met trost dus dat wat we kunnen aantrekken zal een wel overwogen keus zijn,ben al blij dat er geen legio aan test spelers op proef komt...hulde ook aan deze vorm van beleidsvorming,rene je bent een man van je woord en bevestigde dit vorig jaar al :thumbsup:
...gr opa.
Ik heb werk doe een opleiding ik sport heb ook nog hobby s.Sjotelsplak wrote: Ongelofelijk, 247 berichten,en louter onzin.
Heb jij geen werk of iets waarmee je andere mensen niet lastig valt?
Danny1983 wrote:Sjotelsplak wrote: Ongelofelijk, 247 berichten,en louter onzin.
En overal zijn ze erg blij met me.
Weet je zeker dat dit overal is?Mij maakt het niet uit trouwens. Ik lees er snel overheen. Back on topic: mensen kunnen wel zeggen dat we moeten ophouden over Fortuna maar ondertussen stelen ze wel de complete aanval van MVV weg of krijgen de aanval die MVV graag wil, en voor een club die bijna failliet was is dit erg opmerkelijk. Ik dacht dat niet lang geleden het zelfde verhaal gold voor Rkc Waalwijk. Bijna failliet, mensen gingen de straat op om langs de deuren te gaan voor geld in te zamelen enz...gewoon aan de rand van de afgrond. Het seizoen erna de ene na de andere speler gehaald, en vervolgens doodleuk promoveren.
Equinox wrote:Maar opa, dat kan wel zo zijn, maar zodra je aan de oefenwedstrijden begint hoort je basis er te zijn, nietwaar? En dat er spelers bijkomen die die basis aanvullen of misschien versterken dat klopt.opadiehard wrote: Jeetje het is net of de transfermarkt sluit om middernacht...ook ik zie graag spelers komen maar we hebben het geld niet voor het oprapen.
Het komt allemaal goed...het klinkt net of schreurs de enigste speler is die mvv persee moet aantrekken,ik denk dat hij bewust allang een keuze heeft gemaakt maar gewoon even de kat uit de boom kijkt.
Maar nu doe ik het zelf...ik weet gewoon heel zeker dat elsen intensief contact onderhoud met trost dus dat wat we kunnen aantrekken zal een wel overwogen keus zijn,ben al blij dat er geen legio aan test spelers op proef komt...hulde ook aan deze vorm van beleidsvorming,rene je bent een man van je woord en bevestigde dit vorig jaar al :thumbsup:
...gr opa.
Kijkend naar de hiaten in de huidige selectie -m.n. voorhoede- staat de basis er momenteel nog lang niet, toch?
Eindhoven Sparta?UsMvvKe wrote: geef of zeg me eens welke club in de 1e divisie COMPLEET is ??
Equinox wrote:Maar opa, dat kan wel zo zijn, maar zodra je aan de oefenwedstrijden begint hoort je basis er te zijn, nietwaar? En dat er spelers bijkomen die die basis aanvullen of misschien versterken dat klopt.opadiehard wrote: Jeetje het is net of de transfermarkt sluit om middernacht...ook ik zie graag spelers komen maar we hebben het geld niet voor het oprapen.
...gr opa.
Kijkend naar de hiaten in de huidige selectie -m.n. voorhoede- staat de basis er momenteel nog lang niet, toch?